Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

GREY ON GREY

Wednesday, 18 February 2015

Though it's no longer grey outside I'm wearing grey a lot. Well, I'm not under the influence of Fifty Shades of Grey, I haven't read the book nor seen the film. Maybe this weekend I'll give it a try with my sister and the Cat. Yeah, my sister is still staying with us. Fred is over the moon. He's a real couch potato so having a company is great for him. Someone to scratch his belly and play while I'm at work. Getting back to the look, I like the combination of grey on grey as a real enthusiast of this colour.  Grey is classy and versatile which means it has lots of space in my wardrobe and it will never change. It's so sunny outside so in order not to waste that amazing weather I'm off to take some brand new photos for the blog and then head to work. In the evening, watching Pretty Little Liars and catching up with the Cat, finally. Have a good day!

_____

Chociaż na zewnątrz nie jest już szaro, ja często stawiam na tej kolor w moich ubiorach.  Nie, nie jestem pod wpływem filmowego Grey'a. Nie czytałam jeszcze książki ani nie oglądałam filmu. Może w ten weekend z moją siostrą i Kotem damy jemu szanse. Taaak, moja siostra nadal jest z nami. Fred nie posiada się z radości. To prawdziwy pieszczoch i kanapowiec więc towarzystwo jest dla niego bardzo cenne. Ciocia jest niezastąpiona, bawi się i drapie po pękatym brzuszku kiedy ja jestem w pracy. To jest dopiero życie!  Wracając do dzisiejszej stylizacji, zestawienie dwóch odcieni szarości jest jednym z moich ulubionych. Jestem prawdziwą entuzjastką tego koloru. Jest uniwersalny i nadaje się do klasycznych stylizacji, dlatego w mojej szafie nigdy go nie zabraknie. Na zewnątrz jest dziś tak słonecznie, że zbieramy się zrobić kilka zdjęć by skorzystać z pięknej pogody.  Później uciekam do pracy, a wieczorem Pretty Little Liars i nadrabianie zaległości z Kotem, w końcu! Dobrego dnia!

I'm wearing: ACNE sweater | MANGO bag, jeans | CUBUS scarf | CHOIES boots




6 comments:

  1. Fantastyczna kurteczka! PS. Miłego wieczorku kochana :*

    ReplyDelete
  2. Ja także uwielbiam szarości;) a Ty pięknie się w nich prezentujesz:-)

    ReplyDelete
  3. łączenie odcieni w wypadku szarości wypada świetnie!
    chyba z żadnym innym kolorem tego typu zabawy nie dają takich efektów ;)

    szary jest pod tym względem "bezpieczny" ;)
    swoją drogą - odcień na szalu jest piękny.
    bardzo głęboki, elegancki.

    i jeszcze buty!
    uwielbiam takie fasony ;)

    z tym Greyem, to nie wiem ;P ja nie dałam rady książce, obawiam się, że z filmem byłoby podobnie, więc wolę nie ryzykować ;P

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądasz, a buty idealnie pasują do większości Twoich zestawów :)

    ReplyDelete
  5. ja oddałam tę kurtkę bo już na początku wychodziły z niej pióra i obawiałam się, że będę ciągle czyścić z nich ubrania (szczególnie czarne swetry). a wyglądasz jak zawsze świetnie :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam szarość. Długo nie doceniałam tego koloru, ale teraz jest obowiązkowym w mojej szafie.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top