Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

DREAM BIG

Sunday, 1 February 2015

It's Winter Wonderland outside. I'm not a big fan of froze and the cold but I'm this kind of person who can find something good in everything. Through my eyes there are magical elements in Winter like these lovely snowflakes that were caught in the photos. It's been my frist photoshoot during snowfall and I really like the results. While it's white outside I already have holiday plans on my mind. I'm dreaming of something really exotic. I've never travelled outside Europe and I'd love to make a change. I really can't wait for summer days, long walks on a beach somewhere far away. Yeah, I'm hungry for the heat and all these summery dresses, light cami tops and the sunshine. I need a lot of it!  If you have any tips and experience of travelling to Thailand, Philippines, Dubai, Cuba or Mexico I'd be happy to learn something. Drop me a line, please. Dreams do come true, right? 

Na zawnątrz zimowa zaczarowana Kraina Śniegu. Nie jestem fanką mrozu i zimna ale jestem jedną z osób, która potrafi znaleźć pozytywne strony każdej sytuacji. W moich oczach zima potrafi mieć swój urok. Udało się to uchwycić na dzisiejszych zdjęciach, powolnie spadające płatki śniegu są magiczne.    To były moje pierwsze zdjęcia w takich warunkach pogodowych i jestem bardzo zadowolona z efektów. Podczas gdy za oknem jest biało mi po głowie chodzą już wakacyjne plany. Marzy mi się bardzo jakaś egzotyczna wyprawa z prawdziwego zdarzenia. Nigdy nie podróżowałam poza granicami Europy i bardzo chciałabym to zmienić.  Nie mogę się doczekać upalnych dni i długich spacerów po dzikiej plaży gdzieś daleko stąd. Tak, jestem głodna lata, ciepła, przewiewnych sukienek i topów oraz promieni słońca.  Jeśli macie jakieś doświadczenie czy wskazówki dotyczące podróży do takich miejsc jak Tajlandia, Dubaj, Filipiny, Kuba, Meksyk… ehm lista nie ma końca - dajcie znać. Chętnie zapoznam się z opiniami i poradami. W końcu marzenia się spełniają, prawda? 

I'm wearing: ZARA pants | ACNE sweater | CONVERSE sneakers | MANGO  bag | SHEINSIDE jacket


the Cat photography

10 comments:

  1. Płatki śniegu dodają tym zdjęciom nieprzeciętnego uroku! Co do Tajlandii to wiem, że to magiczny świat z ogromem owoców morza i panującego tam przepychu. Jednym minusem jest robactwo i czasami pełzające, niebezpieczne gady, np. węże, które potrafią nastraszyć :)

    ReplyDelete
  2. Great outfit!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zdecydowanie zima też ma swoje plusy :) płatki uchwyciłaś, podobnie jak ciekawy zestaw :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  4. Przepiękny sweterek Kochana <3

    ReplyDelete
  5. Bardzo podoba mi się Twój sweter i spodnie :)

    ReplyDelete
  6. Daria, jakiego podkładu używasz (firma+kolor)..? Twój makijaż jest taki subtelny, naturalny. pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, właśnie na takim efekcie zawsze mi zależy :) Jakiś czas temu pisałam o produktach do makijażu, których używam i nic się tutaj nie zmieniło więc zapraszam. Podkład to Double Wear, 1N2 :)

      http://voguerka.blogspot.com/2014/08/my-make-up.html

      Delete
  7. No nie, naprawdę tylko u mnie nie ma śniegu?

    ReplyDelete
  8. Świetny zestaw! Jaki to model conversów?

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top