Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

YOU'RE SIMPLY THE BEST

Sunday, 4 January 2015



The time has come for the first outfit post of 2015. What are your plans for the New Year? I've got plenty of ideas and resolutions but instead of talking about these I'd rather put them into force. Traditionally, I'll take a better care of my health cause this year it will be super important to me.  A well-balanced diet, drinking more water, having time for some sports or finally going to joga lessons. I've decided that this year will be a busy one for me, I do want to focus on my job and self-development so as to make a big big and significant step in here. Hope to make some changes here on the blog as well, I got more mature in what I want to present. If you have any ideas (about the content, topics, etc.) please, feel free to let me know in the comments or catch me at voguerka@gmail.com.  Well, no matter what our New Year's resolutions are we should simply try to be a better version of ourselves, try harder, dream bigger and find the courage to make these dreams our reality! Thank you for being there in 2014! 

Nadszedł czas na pierwszą stylizację w 2015 roku. Jakie są Wasze postanowienia tym razem? Osobiście mam mnóstwo pomysłów i planów, lecz zamiast zbyt dużo mówić na ten temat chcę wprowadzać je w życie. Tradycyjnie, lepiej zadbam o zdrowie bo będzie to dla mnie zdecydowanie ważniejsze niż zwykle. Zbilansowana dieta, picie dużych ilości wody, czas na aktywność fizyczną i w końcu zajęcia jogi. Postanowiłam sobie, że będzie to dosyć pracowity rok, chcę skupić się trochę bardziej na pracy i rozwoju osobistym. Czas by zrobić duży i znaczący krok na przód. Mam też plany dotyczące zmian na blogu, nie tyle co zmian a nowości i uproszczeń. Jeżeli macie jakieś sugestię czy pomysły odnośnie tego co powinno się tutaj pojawiać (więcej bądź mniej) dajcie znać w komentarzach lub napiszcie do mnie na maila: voguerka@gmail.com. Jakiekolwiek są Wasze postanowienia na rok 2015 starajmy się być po prostu lepszą wersją siebie niż dotychczas. Trzeba się starać, próbować, nie poddawać, próbować jeszcze raz aż do skutku. Trzeba mieć jeszcze więcej marzeń i odwagi na ich spełnianie. Życie toczy się dziś, teraz…i na tym się skupmy. Dziękuję za miniony rok i wszystkie znajomości jakie zawarłam dzięki temu miejscu! 

I'm wearing: ZARA sweatshirt, leather pants | MANGO bag | STEVE MADDEN studded boots | MICHAEL KORS watch




photos by Tomek

9 comments:

  1. Ty we wszystkim wyglądasz GENIALNIE!

    ReplyDelete
  2. Fajna, prosta stylizacja! Podoba mi się :)

    ReplyDelete
  3. Lepiej robić, niż za duzo mowic - to odnosnie postanowien :) ja zawsze wolę postanawiac sobie cos na bieżąco, bo mam lepszą motywację, niz rzucic sobie wszystko z Nowym Rokiem :D

    ReplyDelete
  4. ostatnio Twoje włosy wyglądają piękniej, musisz mi zdradzić co robisz, że zyskałaś na objętości :) wyglądają na zdrowe i puszyste :) no i... DŁUGIE!!! :P :*

    ReplyDelete
  5. w jakim rozmiarze masz spodnie? :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top