Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

MINIMALIST GIRL

Saturday, 24 January 2015



Found some unpublished photos that were taken a while ago, it was last year. My hair was much shorter I suppose. Oh, I'm trying to prepare a new beauty post with haircare products and hair-growth tricks that work for me. Just waiting for the right day and mood. Be patient, please. I got a bit sick which unfortunately made me stay in bed, I had a tough night. Getting back to normal slowly, thank God. Tomorrow it's about time for some new outfit photos. I got some 'new-in' to show. This year I'm really shopping resistant. I haven't bought a single thing on sale so far. There is nothing really interesting and I don't want to spend money just because something is a 'bargain'. And I already see the attraction of 'new arrivals' departments. I got a few items on my whishlist but first I want to plan my wardrobe/budget/needs carefully. 'Slow fashion' philosphy is appealing. I'm happy to have the things that go together, that are versatile and high quality. No more reckless buying! What do you think about that?

Znalazłam te dotąd niepublikowane zdjęcia, robione dłuższy czas temu, jeszcze dosyć ciepło było. Podobają mi się. Włosy miałam wtedy dużo krótsze. Zapuszczanie nie idzie na marne. Co do włosów -  planuję nowy wpis w kategorii BEAUTY, dotyczący pielęgnacji i moich sposobów na przyspieszenie wzrostu. Proszę o cierpliwość, czekam na odpowiednią chwilę i wenę, tak mam. Pochorowałam się trochę wczoraj, przez co jestem osłabiona i uwięziona w łóżku. Ale powoli wracam do siebie, uff.  Jutro już wybierzemy się zrobić nowe zdjęcia, mam kilka nowych zdobyczy w szafie. Muszę przyznać, że jestem z siebie dumna. W tym roku nie kupiłam jeszcze nic na wyprzedaży. Z jednej strony jestem bardziej świadoma swoich potrzeb i nie chcę nic kupować na siłę, tylko dlatego, że cena jest zachęcająca. Z drugiej strony, wiem, że nowe kolekcję będą kusić. Mam już na oku kilka rzeczy ale wcześniej planuję dokładnie przemyśleć mój budżet/stan garderoby/potrzeby. Filozofia 'slow fashion' przemawia do mnie. Cieszę się, że znalazłam tutaj swoją drogę. Wiem, co lubię, czego potrzebuję i co mnie cieszy. Zdecydowanie jakość przedkładam ponad ilość. Wszystko musi się uzupełniać.  Koniec bezmyślnego kupowania!  Jak Wy do tego podchodzicie? 

I'm wearing: ZARA leather pants (here), sweater | STEVE MADDEN studded boots | MANGO bag | MICHAEL KORS watch



photo credit Antonio

5 comments:

  1. Śliczny ten minimalizm w Twoim wykonaniu :) Z niecierpliwością czekam na wpis o pielęgnacji włosów ;*
    http://kasjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. A ja już myślałam, że zmieniłaś fryzurę! Ja z kolei raczej skuszę się na podcięcie włosów do ramion.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top