Facebook Instagram Instagram

.

.
.

HELLO 2015

Thursday, 1 January 2015


Hello there in 2015. How was your New Year's Eve party? Hope you were having much fun. I had a nice night out, danced and drank a bit and now I'm facing the after effects of the party. Feeling a bit weak and tired today (no, it's not hangover…) I had this cleaning phase in the morning to wake me up. Fresh bedclothes always put me in a good home-mood. Then, some relax, eating and spending a nice evening with my friend over a glass of pink sweet wine. New Year's blogging and resting on the sofa. That's it! Now I feel like watching Home Alone - my favourite tradition this time of the year. Toasts with cheese seem to be on their way, too. Cheers!

____

Witam Was w Nowym Roku. Jak udała się zabawa Sylwestrowa? Mam nadzieję, że każdy bawił się dobrze i szampańsko. Ja bawiłam się bardzo dobrze, wytańczyłam się i wyjątkowo smakowały mi sylwestrowe trunki, czego efekty są dziś dla mnie odczuwalne. Jest mi trochę słabo (nie, nie… to nie jest kac…) i zasoby energii jakie zgromadziłam dotychczas uleciały ze mnie. Poranne 'sprzątanie' postawiło mnie na nogi. Nie ma to jak świeżutka pościel w Nowy rok. Potem już tylko relaks, jedzenie i wieczór w miłym towarzystwie przy kieliszku słodkiego różowego wina. Noworoczne 'blogowanie' i odpoczynek na kanapie. To jest to! Teraz mam ochotę obejrzeć tradycyjnie film 'Kevin sam w NY' - po raz tysięczny ale wciąż uwielbiam. Zdaję się, że w drodze są też tosty. Udanego wieczoru!



9 comments:

  1. Wszystkiego dobrego w nowym roku! Świetne zdjęcia i przesłodki psiak:)!

    ReplyDelete
  2. Jezu, Daria jak ja Ci zazdroszczę tej prostoty w mieszkaniu :) Mamy już tak dosyć naszego mieszkania i mamy nadzieję, że szybko uda nam się znaleźć nasze własne wymarzone cztery kąty. To nasz najważniejszy plan na 2015! :) p.s. życie po MacBooku już nie jest takie samo :p inne kompy będą wydawały się cieniasami :p

    ReplyDelete
  3. Przepięknie masz urządzone mieszanko :) Wszystkiego dobrego w tym roku!

    ReplyDelete
  4. Szczęśliwego nowego roku, Kochana! :*

    ReplyDelete
  5. Your pictures are so beautiful! Wishing you a wonderful New Year!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Szczęśliwego Nowego Roku
    cudne fotki

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion
    :)

    ReplyDelete
  7. Koniecznie muszę Cię odwiedzić w tym pięknym mieszkaniu! Jak sprawuje się laptop? :)

    ReplyDelete
  8. Daria! Masz cudowne mieszkanie! Pieknie urzadzone w minimalistycznym stylu jak mniemam. Wrzuc prosze posta o mieszkaniu, abym mogla czerpac inspiracje!!! :) buziaki :*

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top