Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

CITY DWELLER

Tuesday, 6 January 2015

The holiday that started just before Christmas has unfortunately come to an end.  I'm not complaining but you know… time off is a valuable thing. I think my batteries are fully charged and I'm ready to be back in the game. I'll ony go to sleep a bit earlier casue I have no idea what my reaction in the morning (middle of the night rather) will be. I need to set my alarm clock for 6:30 an it's not my recent routine. Positive mindset is the key here: a warm vanilla coffee in the morning, power shower, some make-up and I'm ready to go. It will be a good day, I know it. Wish you all coming back to reality smoothly with lots of energy!

Urlop, który dla mnie rozpoczął się jeszcze przed Świętami niestety dobiega właśnie końca. Nie żebym narzekała ale czas wolny jest dla mnie na wagę złota. Jednak baterie mam naładowane i myślę, że jestem gotowa na powrót do gry. Położę się dzisiaj szybciej spać bo aż boję się pomyśleć jaka będzie moja reakcja jak rano zadzwoni budzik (6:30…brzmi jak środek nocy). Ostatnio pozwalałam sobie dobrze pospać. Pozytywne nastawienie jest tutaj kluczowe: ciepła waniliowa kawa, gorący prysznic, szykujemy się i wyruszamy. Dzień będzie udany, jestem pewna. Życzę Wam wszystkim szybkiego i lekkiego powrotu do rzeczywistości! 

I'm wearing: ZARA leather pants (I love them!) , suede boots | MANGO leather jacket, bag | H&M sweater, t-shirt | ROMWE furry waistcoat

photo credit goes to Tony

2 comments:

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top