Facebook Instagram Instagram

.

.
.

2014 #LOOKS

Tuesday, 13 January 2015

Today I'd like to show you just briefly my favourite outfits of 2014. The 'fashion year' as I want to call it was quite nice, really inspirational and so me. I'm happy that my style is becoming clearer. I know what I like and what is good for me. I think that clothes should be like your second skin. You need to feel comfortable and beautiful. I hope that in the previous year I managed to show you what and why I like certain styles so much. Here we go…

Dziś chciałabym krótko przedstawić moje ulubione stylizację z minionego roku. Względem mody był do bardzo udany czas, nie eksperymentowałam zbyt bardzo. Mój styl stał się dość wyraźny i jestem świadoma tego co lubię nosić i co do mnie pasuję odzwierciedlając moje prawdziwe 'ja'. Uważam, że ubrania powinny być dla nas niczym druga skóra. Musimy czuć się komfortowo i  pięknie w tym co mamy na sobie. Mam nadzieję, że w ubiegłym roku udało mi się pokazać jaki styl i dlaczego lubię najbardziej. Zaczynamy…

Denim in various ways will always find space in my wardrobe (a lot of it!).
Jeans w różnych postaciach zawsze znajdzie miejsce w mojej szafie (dużo miejsca!).

Leather pants are my NUMBER ONE! I wear them everyday, they go with everything. Such a versatile piece of clothing….
Skórzane spodnie są zdecydowanie moim NUMERE JEDEN! Noszę je prawie codziennie i pasują do wszystkiego co mam.  Bardzo uniwersalne, co cenię.

White T-shirt and blue jeans. Is there anything better in the world? Puppies and babies don't count - nothing can ever beat them!
Biały top i niebieskie jeansy. Czy jest na świecie coś lepszego? Szczeniaki i bobasy się nie liczą - nic nie jest w stanie ich pobić.


Stripes… I was born to wear stripes. I think I might have been a zebra in my 'previous life'.
Paski… urodziłam się po to by je nosić. Śmiało mogę twierdzić, że w poprzednim wcieleniu byłam zebrą.

Here is the proof that 'less is more'. 
Tutaj mamy dowód na to, że 'mniej znaczy więcej'.

And here you can see my big big love (mutual feeling!) for dresses. I'm happy to be a woman!
A tutaj moja wielka odwzajemniona miłość do sukienek. Cieszę się, że jestem kobietą!

Black is my happy colour. While black&white is the ideal combination.
Czarny to mój szczęśliwy kolor. A czarny i biały to najlepsze kolorystyczne zestawienie (do tego niezawodne!).

Finally a bit of colour, if not on me then on my lips. 
Na koniec odrobina koloru… jeśli nie na mnie to na moich ustach. 



8 comments:

  1. Cudownie jak zawsze... :)

    ReplyDelete
  2. Ostatnia stylizacja urocza! <3

    ReplyDelete
  3. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają i Ty jak zwykle pięknie wyglądasz na każdym zdjęciu!:)

    ReplyDelete
  4. Świetne stylizacje, widzę w nich trochę siebie :)

    ReplyDelete
  5. Marynarskie pasy i dziewczęce sukienki w Twoim wydaniu - uwielbiam!!! :)

    ReplyDelete
  6. Dawno mnie tu nie było... mam duzo spraw na głowie , studia pochłaniają cały moj czas.... teraz moze bede miała trochę więcej czasu. Uwielbism Twój styl ubioru, jest prosty zachchwycający, nie jest wzięty od innej blogerki to mi się podoba. Pozdrwiam serdecznie A.

    ReplyDelete
  7. Wszystkie Twoje stylizacje są moimi ulubionymi!

    ReplyDelete
  8. Boskie stylizacje, jestem zachwycona <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top