Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

IN THOUSAND YEARS

Sunday, 2 November 2014


'Don't ask me about tomorrow... it's in thousands years...'

The two essential items that are top in my wardrobe this season are: black skinny leather trousers and a woolen coat. Lately, I can't go a day without these pieces. So today another outfit with these perfect skinny pants. My all time favourite and the most comfortable colour combination: black & white plus a pop of grey. The look itself is quite simple yet sophisticated. The studded boots give a nice final touch. And how is my life lately? I celebrated Halloween with the little ones at school, you know pumpkins, candies and costumes. There were ghosts, witches and faries - and some magic spells! By the way, are you superstitious? Do you care about all these black cats, chimney sweepers, number 13, mirrors, fortuntellers and the like? I kind of don't believe... but it's always better to play it safe, isn't it?  You know what I say: those who don't believe in magic, will never find it. Stay warm and have a lovely Monday!

'Nie pytaj mnie o jutro, to za tysiąc lat...'

W tym sezonie mam swoje dwie ulubione rzeczy: skórzane spodnie i krótki wełniany płaszczyk. Ostatnio nie mogę obejść się bez tych rzeczy. Dziś skórzane rurki w kolejnej odsłonie, moje ulubione zestawienie: czerń i biel plus trochę szarości.  W takim wydaniu zawsze czuję się komfortowo. Zwyczajne zestawienie ale ma w sobie to 'coś'. Ciekawym wykończeniem całości są buty z ćwiekami. A co tam u mnie? Świętowałam z moimi najmłodszymi uczniami Halloween. Były dynie, cukierki i przebrania. Duchy, czarownice i wróżki - oraz magiczne zaklęcia. Przy okazji zapytam, wierzycie w przesądy? Zaprzątacie sobie głowę tymi czarnymi kotami, kominiarzem, pechową 13, zbitym lustrem, wróżkami itd.?  Ja nie jestem do końca przekonana... ale lepiej mieć się na baczności. Poza tym, głęboko wierzę w to, że ci którzy nie wierzą w magię, nigdy jej nie znajdą. Tymczasem życzę udanego poniedziałku, trzymajcie się ciepło.

I'm wearing: ZARA leather trousers, sweater | SHEINSIDE woolen coat | STEVE MADDEN studded boots | MANGO bag


7 comments:

  1. Wyglądasz rewelacyjnie, a buty mnie zachwyciły!

    ReplyDelete
  2. pięknie Ci jest w takiej klasyce, Dario :)
    ja Cię w czerniach uwielbiam - wiesz o tym ;) więc te zdjęcia to miód na moje serce ;)

    oczywiście, że jestem przesądna ;) tylko przed czarnym kotem nie zwiewam, bo mam swojego w domu, więc podobno to urok "oduracza' ;P

    ReplyDelete
  3. You look so beautiful! What a stunning lipstick shade.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. uwielbiam prostotę Twoich zestawów! są po prostu genialne! <3

    ReplyDelete
  5. Super spodnie i Twoje nogi w nich również! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top