Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

EMOTIONS

Wednesday, 19 November 2014

Being able to express your emotions right is a very important personality trait. Some people are more extrovert than others, anyway I do believe it can be trained. There is nothing better in this world than being around or with people who can express their feelings and emotions well. When you feel like you laugh hard, when you're broken you cry. We just need to go through life with all our emotions: joy, love, happiness, fear, sadness or confusion. They are a very important part of existence and hiding these can make things worse. Unexpressed feelings and emotions don't go away. Unspoken words don't dissapear. They come back in much more painful ways and hit you when you least expect it. So remember to laugh and cry  hard, tell people what you feel and think. It helps to clear your head and keep the balance. Above all be yourself! It's better if people don't like you for you are than like you for who you are not, right? 

Umiejętność wyrażania swoich emocji jest bardzo ważną cechą charakteru. Niektórzy są bardziej wylewni od innych, jednak głęboko wierzę w to, że jest to też kwestia treningu. Nie wyobrażam sobie nic lepszego niż przebywanie w towarzystwie osób, które potrafią okazać co czują, co lubią, co im się podoba a co nie. To są te właśnie emocje, które mam na myśli. Jeśli jesteś w nastroju do śmiechu, śmiej się do łez (podobno to przedłuża życie!). Jeżeli czujesz, że musisz się wypłakać - płacz. Potrzebujemy tego by przez życie przechodzić ze wszystkimi naszymi emocjami: radością, miłością, szczęściem, strachem, smutkiem czy zagubieniem. Są to kluczowe elementy życia każdego z nas, nie ma sensu tego w sobie tłumić. Ukrywanie tego czo czujemy i myślimy, często według mnie pogarsza sytuację. Uczucia, których nie wyrażamy czy emocję, których nie okazujemy nie znikają. Niewypowiedziane słowa nie odchodzą w nicość. To wszystko wraca w najmniej oczekiwanym momencie ze zdwojoną siłą. Pamiętajmy więc by śmiać się głośno, gdy trzeba płakać mocno (byle nie kilkakrotnie z tego samego powodu!). Mówmy bliskim co czujemy i myślimy. To pomaga zachować wewnętrzny porządek i balans. Ponad wszystko, wszędzie i zawsze bądźmy sobą. Tego sobie i Wam dziś życzę. Bo przecież lepiej jak nas nie lubią za to kim jesteśmy, niż lubią za to kim tylko staramy się być, prawda? 

I'm wearing: CHOIES dress | MANGO bag, textured sweater | CHOIES boots 

photo credit Antonio



14 comments:

  1. To jest racja. Im bardziej ukrywamy emocje, tym później ciężej nam z tym żyć. A Ty wyglądasz super :) pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  2. cute look! great photos!

    www.bstylevoyage.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. ja jestem tak emocjonalną konstrukcją, że nie wyobrażam sobie, jak mogłabym emocji nie okazywać ;P
    i sama też lubię otaczać się ludźmi, którzy szczerzy w wyrażaniu swoich emocji i odczuć (zwłaszcza w stosunku do mnie!) są.
    nie cierpię, kiedy ktoś stwarza pozory, jakby coś było mu obojętne, a po czasie dowiaduję się, że takim nie było - o ile prostsze byłoby ludzkie życie, gdyby ludzie umieli mówić innym prosto w twarz jak im odbierają...

    szczególnie boli, gdy ktoś udaje, że Cię lubi - a prawda jest inna.

    chyba właśnie z powodu tego braku szczerości w kwestii podejścia innych ludzi do siebie tak trudno mi czasem zaufać osobom, które dopiero co poznaję.


    P.S. te buty są genialne! widzę, że tak jak ja lubisz buty z szerokimi cholewkami ;) ja je uwielbiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też nie lubię ukrywania czy udawania emocji.. Zawsze stawiam na szczerość!

      Buziak :*

      Delete
  4. Moje Wszystko!! Przepiękna! :)

    ReplyDelete

  5. fajny look !

    zapraszam do mnie na konkurs;)

    ReplyDelete
  6. świetne zdjęcia :) piękna spódnica :)

    ReplyDelete
  7. super blog, super styl:)
    ps. możesz zdradzić rozmiar swetra (planuję zamówić biały, a nie chcę brać dwóch rozmiarów)?
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło :) Posiadam ten sweterek w białym (xs) i czarnym (s) kolorze. Polecam jednak mniejszy (xs) bo troszkę się rozchodzi przy noszeniu :)

      Pozdrawiam

      Delete
  8. też zamierzam zamówić ten sweterek i również mam problem z rozmiarem... mam 88 cm w biuście, 74 w pasie i nie chciałabym aby był zbyt dopasowany. myślisz, że brać S..? ty jesteś szczuplutka i masz S więc może M..?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam dwa takie swetry i jestem bardziej zadowolona z xs :) Jak wspominałam moim zdaniem trochę się rozchodzi przy noszeniu i sam w sobie ma krój oversize :) Mam kilka cm więcej w biuście niż Ty, więc polecam xs :) będziesz zadowolona :) w m utoniesz :) mam nadzieję, że pomogłam :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top