Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

AIN'T NO SUNSHINE

Tuesday, 11 November 2014

I might not be normally normal, I suppose. Well, I tried to be normal once - worst two minutes of my life. I like things to be done all the time. I  hate the thought going around in my head reminding me of things I have yet to complete. I mean the everyday stuff. I like having a free mind and I can only get it when everything is perfect. I like my laundry basket and ironing basket to be empty, I hate it when things are waiting for me to take care of them. Ugh. So today is the day! I've done it! The satisfaction I get is priceless. Now I can enjoy  myself in a clean room, sipping chai tea plus candles and Fred the frenchie + blogging. The week is going fast due to public holiday, the Independence Day in Poland. And I'm going to visit my little sister this weekend! Can't wait! So yes, I'm in a crazy good mood. Hope it's contagious and you get some of my positive vibes through the blog and my smile in the pictures. By the way, it's been so sunny lately! This Autumn is like heaven! Every day brings us closer to Christmas and Spring!

Zdaję mi się często, że nie jestem do końca normalna. Kiedyś starałam się bardzo być normalna, jak każdy - dwie najgorsze minuty mojego życia. Wracając do mojej 'nienormalności' - lubię gdy wszystko wokół mnie jest zrobione/uporządkowane/poukładane/zorganizowane/jak należy. Nienawidzę jak w głowie plączą mi się myśli przypominające o rzeczach, które trzeb zrobić czy dokończyć. Mam na myśli takie codziennie sprawy. Lubię mieć lekki i 'wolny' umysł, jest tak gdy to co mnie otacza jest w ładzie i harmonii. Lubię jak kosz na pranie jest pusty, podobnie jak kosz z rzeczami do prasowania. Po prostu nienawidzę, jak rzeczy czekają aż je zrobię. Ugh. Więc dziś jest ten dzień - gdy udało mi się wszystko 'ogarnąć'. Teraz mogę pozwolić sobie na relaks, przy gorącej herbacie, w czystym pokoju, przy pachnących świeczkach i z Fredem i z blogiem. Satysfakcja jest bezcenna. Ten tydzień szybko ucieka, bo mamy dodatkowy dzień wolny, 11 listopada. A już za kilka dni zobaczę się z moją małą siostrzyczką, więc tym bardziej nie posiadam się z radości. Tak, mam bardzo dobry humor! Mam nadzieję, że jest to zaraźliwe i przez bloga oraz mój promienny uśmiech na zdjęciach dostaniecie trochę pozytywnej energii. Ostatnie dni były bardzo słoneczne, jesień w tym roku jest wyjątkowo przyjemna. Każdy dzień zbliża nas do Świąt i do wiosny!

I'm wearing: ZARA skinny wax  trousers | CUBUS scarf, top| MANGO bag, jacket | CHOIES boots



Photo credit Tony



12 comments:

  1. Baardzo Ci zazdroszczę tego Twojego uporządkowania i poukładania! Mnie niestety niezbyt przeszkadza, kiedy jakieś rzeczy aż mnie błagają, abym je zrobiła i strasznie ciężko mi się do tego zabrać :P A zestaw baaardzo fajny, uwielbiam takie opcje na co dzień. Wygodnie i stylowo :)

    ReplyDelete
  2. Kochana nigdy wcześniej nie pomyślałabym że zwykły szalik potrafi tak ożywić stylizację, prezentujesz się wspaniale :) Serdecznie pozdrawiam http://kasjaa.blogspot.com/:*

    ReplyDelete
  3. całość, łącznie z makijażem - <3

    ReplyDelete
  4. I znowu muszę napisać, że mam tak samo jak Ty, bo lekki i uporządkowany umysł to coś co uwielbiam. Co do zestawu, wygląda świetnie, a włosy masz tak ładne i zadbane. Szkoda, że mieszkamy na dwóch, różnych końcach Polski, bo Ty Szczecin, a ja województwo podkarpackie... Mimo to koniecznie musimy się spotkać :)

    ReplyDelete
  5. Alez piekny jest ten szalik! Swietnie stworzyl cala stylizacje!!

    ReplyDelete
  6. Pięknie, rewelacyjny szaliczek kochana :*

    ReplyDelete
  7. Jeju, Twoje włosy wyglądają tak zdrowo! Super i zazdroszczę tak ociupinkę :)

    ReplyDelete
  8. torebka świetna, ale chyba ma dość krótki pasek... czy można ją nosić przewieszoną przez ramię czy tylko tak jak ty dzisiaj na zdjęciach..? pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Osobiście bardzo lubię nosić torebki przewieszone przez ramię ze względu na wygodę. Długość tego paska jak najbardziej się nadaję i zwykle tak zakładam. Torebka mimo, że mała jest też całkiem pojemna co dla mnie jest dużym plusem :) Polecam!

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top