Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

THE RIGHT MOMENT

Saturday, 18 October 2014

Seeing these beautiful yellow orange golden and light green leaves all around made me think that autumn isn't all that bad. Each season of the year has something special to offer. Autumn might be a bit gloomy at times but still it can be the right moment for some changes, transformations or new resolutions. Ohh I do hate the rainy days that are just part of my reality now but the view of rays of sunshine around the colourful autumn leaves really melts my heart. Now we have some sunny days so I decided to use it, and for probably the last time this year go out enjoying the bare legs and a dress (a summer look). I like matching girly elements with heavy boots and a biker jacket. Hope you're having a lovely Saturday evening. I've cooked a bit, now I'm having a drink + watching TV. I'd be happy to hug my little Fred but he wanted to bite me today and I'm pretending to be angry to give him a lesson. Well, I'm really angry, just a bit and heart-broken. New looks coming soon! Stay tuned!

Gdy zobaczyłam dziś te kolorowe żółto pomarańczowo złoto i jasno zielone liście, pomyślałam sobie, że ta jesień nie jest wcale taka zła. Każda pora roku ma w sobie coś wyjątkowego do zaoferowania. Jesienne dni bywają często bardzo ponure ale jest to dobry okres na zmiany, przemiany a nawet nowe postanowienia. Ojjj nie znoszę tych okropnych deszczowych dni, które są teraz częścią codzienności. Jednak widok promieni słońca na wirujących w powietrzu kolorowych jesiennych liściach zdecydowanie to wynagradza. Teraz nadeszły słoneczne ciepłe chwile, postanowiłam to wykorzystać i pewnie po raz ostatni cieszyć się noszeniem sukienki (wersja letnia) w zestawieniu z gołymi nogami. Przemawia do mnie łączenie dziewczęcych elementów z ciężkimi butami i skórzaną kurtką. Mam nadzieję, że miło spędzacie ten sobotni wieczór. Ja troszkę gotowałam, teraz piję drinka + jakiś film w TV. Bardzo chciałabym utulić mojego psiaka Freda ale próbował mnie dziś ugryźć więc udaję obrażoną by miał nauczkę. W gruncie rzeczy trochę się gniewam... albo raczej mi przykro. Nowe stylizację już wkrótce! Zapraszam!

I'm wearing: CHOIES dress, boots | MANGO bag, biker jacket

photo credit Antonio

www.choies.com/activity/flash_sale?hp1014%3F?cid=2896jesspai
www.choies.com/halloween?sort=2&hp1015%3F?cid=2896jesspai

9 comments:

  1. bo musimy zacząć od tego, że po prostu mamy wyjątkowo ładną jesień w tym roku :)!
    i te liście miały czas się tak "zakolorowić" - nie zgniły na drzewach od razu, jak w latach zeszłych ;P

    ja też bardzo lubię te kontrasty zwiewności z ciężkimi elementami garderoby - dlatego ten zestaw (i Twój uśmiech!) przemawia do mnie w stu procentach :)

    ReplyDelete
  2. Faktycznie, każda pora roku ma w sobie coś pięknego. Jesień szczególnie! Wyglądasz uroczo w tych liściach, a Twój uśmiech rewelacyjny - szczery i od ucha do ucha, a to najważniejsze :)

    ReplyDelete
  3. Stylizacja jak zwykle udana :) I jakie masz już dłuuuugie włosy! :D

    ReplyDelete
  4. Ja miło wieczoru nie spędziłam, wynudziłam się niesamowicie! Podoba mi się stylizacja, którą zaproponowałaś, a zdjęcie ze spadającymi liśćmi jest genialne! Miłego dnia, Polinska.

    ReplyDelete
  5. mój Andrzej gryzie mnie 10000X dziennie :D

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia! I idealna ramoneska, mocno wpadła mi w oko... :-)

    ReplyDelete
  7. pięknie wyglądasz!! w tym roku jesień nas rozpieszcza :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top