Facebook Instagram Instagram

.

.
.

MAGIC

Tuesday, 28 October 2014


It has been really busy time for me lately yet there are a couple of things on my mind. Frenchies constantly - I feel Fred craves for some company, a little brother or sister would do. Yes, priorities - another dog has to wait.  Since it's Autumn officially, I'm into lighting scented candles, wearing super warm Emu boots and spending evenings at home sipping hot cocoa or chai lattes. Home decor is another thing bothering me all the time. White brick wall especially - that's my number one + black or grey details (pictures, frames, candles, cushions etc.). Speaking about walls, another thing is creating a lovely gallery wall with some super cool photos and images with meaning. Being a fashion lover says it all, another pair of boots: simple leather flats (Acne inspired) are on their way. And the it-bag. Waiting patiently for these goodies, more or less. I really hate two things: waiting and going to the post office. Have a good Tuesday!
 ___

Ostatnio dużo mam na głowie i w mojej głowie jak zwykle roi się od pomysłów, planów i marzeń. Taką już mam osobowość, czasem przeraża mnie to, że ciągle wymyślam coś nowego...bo nie wiem czy na wszystko starczy czasu. Z drugiej strony napędza mnie to do działania. W moich myślach ostatnio częściej pojawia się kolejna psinka, Fredowi przydałby się brat czy siostra. Gdy jestem w pracy, chyba raźnie byłoby im na mnie czekać razem. Obecnie to sfera marzeń, no niestety z tym trzeba będzie poczekać. Chwilkę. Jesień jest już oficjalnie z nami, więc sezon palenia świec zapachowych, noszenia ciepłych butów Emu, picia kakao i herbaty z korzennymi przyprawami (a nawet grzańca!) wieczorami uważam za otwarty. Po głowie chodzą mi też różne pomysły na aranżację wnętrz. Postanowiłam, że nie obędzie się bez śnieżnobiałej ściany z cegieł + czarne oraz szare dodatki (obrazki, zdjęcia, świeczki, poduszki itp.). Nawiązując dalej do ścian.. marzy mi się od zawsze miejsce z galerią zdjęć. Ramki o różnych kształtach, kolorach i ciekawym ułożeniu, a w nich fajne zdjęcia, cytaty i może jakieś symbole mające dla mnie wyjątkowe znaczenie. Kocham modę więc nie trzeba tłumaczyć mojego zamiłowania do butów i torebek, w drodze kolejna para klasycznych skórzanych botków inspirowanych modelem Acne i torebka do tego. Pozostaje czekać cierpliwie, co nie jest moją mocną stroną. Szczerze nienawidzę dwóch rzeczy: czekania i chodzenia na pocztę. Udanego wtorku!


What are you excited to wear in Halloween? Romwe have prepared a surprise for you ,just take part in our giveaway , you will get one outfit for free!

There will be Four(4) winners!

Details:
1、Follow Romwe
2、Choose the outfit you love
3、Like & Share the post
Ends on October 31st, 2014

Btw, Romwe will have a Halloween sale from Oct 28 to Nov 03, up to 70% off. Waiting for your coming~~~http://goo.gl/ulBoJD

5 comments:

  1. Ja również nie lubię czekania i chodzenia na pocztę :(

    ReplyDelete
  2. Kiedy wracasz do blondu ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie zamierzam już farbować włosów :) Najwcześniej po 40 :)

      pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  3. te sztyblety od acne są idealne, sama z olbrzymią chęcią chciałabym je mieć.
    hah, chodzenie na pocztę to już niemalże rytuał! ;)


    pozdrawiam cieplutko,
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top