Facebook Instagram Instagram

.

.
.

'GOOD' IN GOODBYE

Thursday, 2 October 2014


It is and it will always be hard to say goodbye to things that happen in our lives. Letting go is the most difficult part of living. The hardest. Today I just felt that summer is gone for good and the rain season started. It made me stop for a while and think. Change is a natural way of existence. Yet, it causes a terrible fear that can really paralyse the body. We think that things might get worse, more complex and that nothing positive is going to come out of it. That's the fear of the unknown. If only we could pretend that it's not our problem. That changes are not going to get into our life and tear it apart. Stay here, in the same place forever. Always look the same, live in the same place, have the same hairstyle, job and wear the same clothes. The world would be so predictable. Yesterday, today and tomorrow would be all the same. Would it be better? Would we be happier keeping the status quo? You can get your own answers. This way or another, whether we are afraid or not, we accept change. Everything we do brings something new. We choose what we want to do in our life, we expect things to be right and positive. That's also a change. Just when you are so very scared of change it's like you're afraid of living. No one is going to do your living for you, even if you want it so badly at times.  Let's accept it and move on. Let's find some 'good' in goodbye. Goodbye summer, see you next year. 

Jest i zawsze będzie ciężko pożegnać się z pewnymi mijającymi rzeczami, które się nam przytrafiają. W życiu ciągle trzeba iść na przód i jest to jego najtrudniejsza część. Iść na przód mimo wszystko. Dziś doszło do mnie na dobre, że lato się skończyło, skłoniło mnie to do pewnych refleksji.  Zmiany to naturalna kolej rzeczy. Jednak wzbudzają w nas często paraliżujący strach. Myślimy, że będzie gorzej, że się nie uda, że nic dobrego z tego nie wyjdzie. Taka głupia natura, głupi strach. Strach przed nieznanym. Gdybyśmy tylko mogli udawać, że to nie nasz problem, że zmiany nigdy nie wkradną się podstępnie do naszego życia. Gdybyśmy mogli tak trwać w tym samym miejscu na zawsze. Ciągle wyglądać tak samo, mieszkać w tym samym miejscu, mieć tą samą fryzurę, pracę i już zawsze nosić te same ubrania. Świat byłby wtedy tak przewidywalny. Wczoraj, dziś i jutro byłyby zawsze takie same. Czy byłoby nam lepiej? Łatwiej? Czy szczęściem byłoby utrzymać status quo? Niech każdy z nas odpowie sobie sam. Cokolwiek by się nie działo, mimo strachu akceptujemy te zmiany. Wszystko co robimy niesie ze sobą coś nowego. Gdy wiemy czego nam potrzeba, podejmujemy decyzję i mamy oczekiwania. Każdy nasz krok może przynieść zmianę. Gdy boimy się tego za bardzo, to tak samo jakbyśmy bali się żyć. Nikt nie przeżyję za nas naszego życia, nikt nie przejdzie za nas przez zmiany, przed którymi się tak wzbraniamy. Czas to zaakceptować i iść na przód. Czas znaleźć coś dobrego w każdym pożegnaniu. Żegnaj więc kochane Lato, do zobaczenia za rok. 




19 comments:

  1. Śliczne zdjęcia i przepięknie wyglądasz kochana :*

    ReplyDelete
  2. Jestem zachwycona Twoją figurą! To zasługa genów, diety? Uprawiasz reguralnie jakieś sporty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj nie ma się czym zachwycać ale bardzo dziękuję :) Nie robię nic specjalnego, staram się rozsądnie odżywiać (małe porcję lecz częściej i w miarę możliwości zdrowo). Ćwiczę bardzo nieregularnie, mam takie fazy ale brak czasu i motywacji wygrywa :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
  3. Cudowne zdjęcia! Teraz po prostu jeszcze bardziej zachciało mi się lata!

    http://polinska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję... ja już tęsknie za latem... trzeba uzbroić się w dużo cierpliwości :)

      Delete
  4. Piękna! I małe pocieszenie - za 9 miesięcy, nie za rok, to już całkiem niedługo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. zleci raz dwa... jak zawsze :) :*

      Delete
  5. jesteś okrutna wstawiając te zdjęcia!!! ja tu walczę z rozpaczą po lecie! :( Wczoraj w nocy słyszałam odlatujące ptaki :( Jak spadną wszystkie liście to dopiero wtedy chyba pogodzę się z myślą że jest jesień... bo słabo mi to idzie...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja z tęsknoty te zdjęcia wstawiłam... czas i tak upłynie i ani się obejrzymy a znowu będzie lato, słońce i ptaki :)

      Delete
  6. ale piękne zdjęcia :) takie pozytywne :))

    ReplyDelete
  7. Ale wspaniale zdjęcia, aż szkoda żegnac lato oglądając je.... Eh.....

    ReplyDelete
  8. Może i szkoda lata, ale wrzesień to zawsze taki nowy początek - dobry czas na kolejne plany i postanowienia. Lubię ten czas.

    ReplyDelete
  9. Ja również zdziwiłam się jakie tam świetne rzeczy mają, ale mój chłopak często tam zagląda i siłą rzeczy tam weszłam. Oprócz sweterka w paski znalazłam kolejny, ale czarny w białą, prostą kratę. Sweterek kupiłam 2 tygodnie temu i zapłaciłam za niego tylko 30 zł, bo był w promocji :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top