Facebook Instagram Instagram

.

.
.

DECIDING

Tuesday, 14 October 2014


I don't remember the last time when I had such a long break with adding a new post on the blog. Well, it looks like the first time. A lot has been going on in my life recently and I needed to find some peace of mind. I will do my best to blog regularly again cause I really love it.  Every day we make a choice. The moment you open your eyes in the morning you make a decision. I slept a bit longer today, when I woke up I saw a terrible grey rainy day outside the window. Negative thoughts tried to get into my head. But I decided to fight it back and make this day a good one, a positive one despite the rain and the cold. A hot cup of coffee, music and cleaning kind of put me in a good mood. Then an e-mail from my favourite shop: my order is ready to pick it up! I will do my nails, hug Freddy, grab something to eat and go to work to teach the little ones. It's the Teacher's Day today! All the best for you teachers! 

Nie pamiętam ostatniego razu kiedy miałam tak długą przerwę między publikowaniem nowych wpisów. Zdaję się, że to pierwszy raz. Dużo się ostatnio u mnie dzieje i potrzebowałam odzyskać spokój ducha. Postaram się wrócić do regularnego aktualizowania bloga, bardzo to lubię. Każdego dnia dokonujemy wyboru. W momencie gdy rano otwieramy oczy już podejmujemy decyzję. Spałam dziś troszkę dłużej, kiedy się przebudziłam zobaczyłam za oknem okropny ponury deszczowy dzień. Negatywne myśli już chciały wkraść się do mojej głowy ale postanowiłam tak łatwo się nie poddać. Postanowiłam, że mimo chłodu i deszczu będzie to dobry dzień. Kubek gorącej kawy, muzyka i sprzątanie zwykle wprowadzają mnie w dobre samopoczucie. Potem jeszcze e-mail z mojego ulubionego sklepu, moje zamówienie jest gotowe do odbioru! Teraz pomaluję paznokcie, utulę Freda, zjem coś i czas do pracy. Dziś mam zajęcia z najmłodszymi. No i dziś mamy Dzień Nauczyciela! Wszystkiego najlepszego zaglądającym tu nauczycielom! 

I'm wearing: H&M denim shirt | ZARA leather pants | MANGO bag | PERSUNMALL shoes


photo credit Tony


21 comments:

  1. Nie mogę powiedzieć, że zazdroszczę zajęć z najmłodszymi ;) Ale mogę życzyć Ci powodzenia i miłego dnia, no i koniecznie więcej słonka u nas tej jesieni :)

    ReplyDelete
  2. ponieważ z wykształcenia jestem nauczycielem - polonistą to pozwolę sobie podziękować za życzenia, dodając (rzecz jasna): wzajemnie :)



    no właśnie - zastanawiałam się ostatnio, gdzie jesteś.
    dobrze, że wróciłaś :)






    brakowało :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystkiego najlepszego nam super Nauczycielkom :) Widzisz zapodziałam się gdzieś w czasoprzestrzeni ale już jestem! Dziękuję :*

      Delete
  3. Promieniejesz, a Twój styl mnie wręcz zachwyca! :*

    ReplyDelete
  4. Oj tez mam ostatnio problem z publikacja co kilka dni... Najwazniejsze, ze nadal chcesz ;) stroj bardzo w moim stylu ;)

    ReplyDelete
  5. świetna stylizacja a do tego piękne tło za tobą ; )

    ReplyDelete
  6. Ładne spodnie. Powiedz mi czy one są grube, bo na takie wyglądają czy jednak nie?
    Buziaki
    Alice ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Ciężko mi ocenić, raczej nie są grube - dla mnie grubość jak normalne spodnie. Od wewnątrz mają taki miły materiał :) Możesz sobie obejrzeć je w Kaskadzie na dziale TRF. Polecam!

      Delete
    2. dział TRF to dla mnie jakas magia, ale bede dzisiaj w Galaxy to moze tam znajde :)
      dzieki :)

      Delete
  7. Prosto ale modnie :) Świetnie kochana wyglądasz <3

    ReplyDelete
  8. Ale pięknie wyglądasz! Wprost olśniewająco z tą fryzurą :-) Powiedz, jak to robisz,że masz taką idealną figurę? :-)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Zwykle staram się jeść zdrowo, mniej a częściej... ostatnio mi nie wychodzi bo co drugi dzień jem pizze i w biegu odwiedzam KFC... ale dużo chodzę... Może sekret tkwi w moich spacerach? :) Tak czy inaczej dużo brakuje by nazwać moją figurę idealną :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  9. pięknie wyglądasz, prosto a pięknie :)

    ReplyDelete
  10. Te legginsy sa fantastyczne i bosko na Tobie leza :), nie moge oderwac wzroku!!

    ReplyDelete
  11. jej, fajnie. Minimalistycznie, prosto, z klasą, stylem i lekkim pazurem. Lubię to ;)

    ReplyDelete
  12. najlepszego nauczycielko! piękny zestaw!

    ReplyDelete
  13. Wszystkiego dobrego! :) Wyglądasz pięknie, a taka fryzura bardzo Ci pasuje! Pozdrawiam :) :*

    ReplyDelete
  14. Mega podobają mi się twoje buciki. Świetnie dopełniają całosc :-)

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam takie proste zestawy a w tak upietych włoskach wygladasz mega !!!

    ReplyDelete
  16. Zapragnęłam takiej samej koszuli ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top