Facebook Instagram Instagram

.

.
.

DAY BY DAY

Wednesday, 22 October 2014

What a busy & fruitful day. I have managed to complete lots of points on my 'to-do' list. I really love this feeling! Finally I got a while to sit down and sip my coffee, do some blogging and listen to music. Fred is sleeping on my lap so the situation couldn't be better. Today, posting my all time favourite combination of clothes: grey, black and denim + gold accessories. Pictures were take at the weekend when the weather was really summerish again, 20 degress and sunshine from time to time. Now, it's raining cats and dogs. Can't wait to be back home, light some candles and relax. I cleaned up my closet a bit so you can find a big sale on my Facebook fanpage if you like. Wish you a good day!

Dzisiejszy dzień jest niebywale pracowity ale też całkiem owocny. Udało mi się wykonać wiele rzeczy z mojej listy, większość odhaczona. Uwielbiam to uczucie! W końcu znalazłam chwilkę by usiąść, napić się kawy, dodać nowy wpis i posłuchać muzyki. Fred śpi u mnie na kolanach, bardzo mnie grzeje więc nie mogłoby być lepiej. Dziś pokazuję moje ulubione zestawienie: szarość, czerń i jeans + złote dodatki. Zdjęcia robione były w weekend kiedy to był nagły (chwilowy) powrót letniej pogody, 20 stopni oraz słońce. W tej chwili leje jak z cebra. Nie mogę się doczekać powrotu z pracy, zapalę świeczki i będę robić 'nic'. Uporządkowałam zawartość mojej szafy, dlatego na moim fanpage'u na Facebooku możecie przejrzeć rzeczy, które szukają nowego właściciela.  Życzę Wam udanego dnia! 

I'm wearing: ZARA sweatshirt, pants, heels | MANGO bucket bag







9 comments:

  1. jaka świetna jest ta bluza!
    urzeka mnie jej stylowa prostota!

    ReplyDelete
  2. Ojej...ta torebka...no miłość od pierwszego wejrzenia :-)

    ReplyDelete
  3. Fajna bluza, no i spodnie ale to pisałam już wcześniej :)
    Ale co ja widzę? Voguerka w szpilkach...to u Ciebie taka rzadkość, że musiałam o tym wspomnieć :) Zdecydowanie częściej je ubieraj bo Ci pasują :)))

    Alice ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. No widzisz, tak się złożyło :) Dziękuję! Zakładam szpilki tylko wtedy gdy wiem, że nie muszę dużo chodzić bo nie lubię nosić w torebce butów na przebranie... :)

      Delete
  4. Wow, kochana, szpilki! Jestem pod wrażeniem, a stylizacja jak zwykle super :*

    ReplyDelete
  5. Świetna całość, ale spodnie wygrywają! Rewelacyjnie podkreślają Ci tyłek :)

    ReplyDelete
  6. genialnie, genialnie, genialnie!!! <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top