Facebook Instagram Instagram

.

.
.

TIME THING

Sunday, 7 September 2014

Ohh, how time flies. Can you imagine that this little puppy boy turns 5 months today? I still remember looking for him, waiting for him and taking  him home. That's just incredible how quickly things change, evolve and simply move on. I get a feeling that I will never ever get enough time to do all the things I've planned, read all the books I want, visit all the places and experience everything in this life. Let's not waste time and take action. The future starts today! Wish you a good and positive start of the week! Kisses!

Jeju, jak ten czas leci. Wyobrażacie sobie, że właśnie dziś mój mały chłopaczek szczeniaczek kończy 5 miesięcy?! Kiedy to zleciało... Wciąż pamiętam jak go poszukiwałam, potem na niego czekałam i jak zabierałam go do domu. Niesamowite jest to jak szybko wszystko się zmienia, rozwija i po prostu idzie na przód. Czasem dopada mnie uczucie, że nigdy nie będę miała wystarczająco czasu na zrobienie wszystkiego co zaplanowałam, czego chcę. Nie zdążę przeczytać wszystkich książek, które bym chciała, odwiedzić wszystkich miejsc i doświadczyć wszystkiego co gdzieś tam sobie wymyśliłam. Zdaje się, że czas działać, nie mamy ani chwili do stracenia. Przyszłość zaczyna się dziś! Życzę Wam pozytywnego wejścia w nowy tydzień! Buziaki!




6 comments:

  1. już pięć miesięcy?
    o rany, ja byłam pewna, że on jest ciągle taki malutki ;)

    ReplyDelete
  2. Pięknie tam u Ciebie! A piesek taki uroczy :)

    ReplyDelete
  3. jest taki uroczy ! :D pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  4. po tych zdjęciach, bardzo mnie zaciekawiło Twoje mieszkanko:) Piesio uroczy, niech się zdrowo chowa :)

    ReplyDelete
  5. Sama prawda - życie jest tak ciekawe, że nie warto tracić ani chwili, tylko brać garściami to, co nam daje.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top