Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

MAKE TODAY COUNT

Wednesday, 17 September 2014

'The trouble is you think you have time.'

It's a funny thing how we play with the time, thinking we have plenty of it. We postpone stuff we want for tomorrow cause we do think we have time. I know it from my own experience 'I'll do it tomorrow', 'I'll start regular exercise on Monday'. Then I think to myself: next Monday it will be a year since I've planned to start exercising on Monday. Ohh, what a shame. These are typical examples, but the pattern likes to be repeated in almost all areas of our existence. Learning a new skill,  a foreign language or a new hobby. Changing your job cause you feel burnt out, going on the trip you've been dreming of since forever or saving up for a dream home. We tend to procrastinate cause we believe we have all the time in the world. Silly.  We don't. Our days here are numbered. The sooner we realise that, the better. Life should be all about living your childhood dreams and never being satisfied with whatever is just mediocre or ordinary. Life is too short for that. Try to fight for all the things that are the best for you and make you damn happy.  Just remember not to lose your humbleness on the way, we all need it. If you aren't doing what you like, you are wasting your time. It's not the first time that I've mentioned this subject here on the blog but we do forget about it. I forget about it. And I really don't want to live in the land called the Past or too much in the Future. All we have is today. Cheers!

'Problem polega na tym, że myślisz, że masz czas.' 

Zabawny jest sposób w jaki bawimy się czasem, myśląc, że nigdy go nam nie zabraknie. Odkładamy życie, którego pragniemy na jutro bo myślimy, że mamy czas. Dużo czasu. Znam to z własnego doświadczenia... 'zrobię to jutro', 'zacznę ćwiczyć w poniedziałek'. I potem wygląda to tak, że w poniedziałek będzie już rok od kiedy postanowiłam, że zacznę to robić. Straszny wstyd, nic więcej. To takie typowe przykłady, ale historia lubi się powtarzać w niemal każdej dziedzinie życia. Gdy chcemy nauczyć się czegoś nowego, jakieś nowe hobby, nauka języka obcego. Zmiana pracy, w której się nie spełniasz, wyjazd na wycieczkę w wymarzone miejsce, odkładanie na wymarzone 'M'. Mamy w sobie okropną tendencję odkładania życia na później, bo wierzymy, że czas jest naszym sprzymierzeńcem. Naiwne. Nie mamy w posiadaniu całego czasu tego świata. Jesteśmy tutaj tylko 'na chwilę'. Nasze dni są niestety policzone. Im szybciej sobie to uświadomimy, tym lepiej. Powinniśmy skupiać się na spełnianiu naszych marzeń z dzieciństwa i nigdy przenigdy nie zadowalać się czymś średnim czy przeciętnym (dla nas). Życie jest moim zdaniem na to za krótkie. Postarajmy się więc walczyć o to co jest dla nas najlepsze i co nas uszczęśliwi. Nie można stracić przy tym pokory, bo może się bardzo przydać. Jednak jeśli nie robisz tego co kochasz, tracisz swój cenny czas. Pisałam już o tej istotnej kwestii na moim blogu i piszę jeszcze raz, bo zapominamy. Ja o tym zapominam. Bardzo nie chcę żyć w krainie zwanej Przeszłością i za bardzo zatracić się w Przyszłości. Wszystko co mamy to dziś - niech będzie to fajny dzień. Buziaki!

I'm wearing: ZARA pointed flats | CHOIES striped top | ROMWE ripped jeans | MANGO bag | MICHAEL KORS watch | W.KRUK rings



10 comments:

  1. Ależ ja uwielbiam paseczki <3 Piękna bluzeczka! Świetna stylizacja :)

    ReplyDelete
  2. uwielbiam takie proste zestawy!
    i te paseczki.... :-)

    ReplyDelete
  3. Jak już kiedyś pisałam uwielbiam takie zestawy - sama mam bardzo podobny i jest jednym z moich ulubionych :)

    ReplyDelete
  4. Twoje zestawy zawsze są pełne elegancji i ponadczasowe ! :)

    ReplyDelete
  5. Wiem, że ten post ma głębszy sens, niż moja zmarszczka, po której widzę, że czas nie jest moim sprzymierzeńcem, ale musiałam to napisać :) I racja, święta racja-za dużo odkładamy "jutro", bo co dzień jest "jutro". Dlatego coraz częściej udaje mi się wziąć za siebie tu i teraz:) Pozdrawiam

    ReplyDelete
  6. Świetny outfit, buty rewelacja <3

    ReplyDelete
  7. Bardzo mądrze napisane, czasem tak bardzo skupiamy się na przyszłości, że zapominamy, że żyjemy przecież tu i teraz. Mam z tym problem! Od jutra postaram się żyć też dziś, a nie tylko jutro, bo wczoraj już dawno przestałam ;) Tobie też życzę, żeby wszystko się ładnie zbilansowało :)

    ReplyDelete
  8. Ja też ciągle zaczynałam wszystko od nowego miesiąca, od jutra, od poniedziałku... aż w końcu wprowadziłam sobie dyscyplinę i mówię sobie: A dlaczego nie od dziś? Zacznij dziś! I tak robię i jakoś wszystko łatwiej idzie.

    ReplyDelete
  9. Podoba mi się Twój blog i jak go prowadzisz. Stylizacje w moim stylu, minimalizm love <3 :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top