Facebook LOOKBOOK Fashiolista Bloglovin Google + Blogger Instagram Instagram

STRIPES, EVERYWHERE

Monday, 11 August 2014



I'm a sucker for all things striped. I love wearing stripes - I just feel so me in these. That's beyond comprehension! This pattern is really versatile for me. You can set a stripey tee with almost everything. That's what I love about them the most - you can never go wrong here. I own lots of clothes with this pattern and I'm craving for more. On my stripes staple list I'd put:

- a few striped tees and tops (thin stripes, wide stripes, navy blue and black - sky is the limit!)
- a black and white t-shirt dress
- a skirt
- some sweaters or jumpers
- striped hoodie (status: wanted badly!)

Morover, I love striped elements at home. Lately I've bought some amazing striped pillows - it was love at first sight you know. It's an interesting accent to the interior. Makes the room more vibrant and stylish.  And what about you? Are you fond of stripes?

__ 


Mam ogromną słabość do pasków. Uwielbiam nosić ubrania w pasy wszelkiego rodzaju - czuję się w nich bardzo komfortowo, idealnie wpisują się w mój styl. Ten wzór jest dla mnie bardzo uniwersalny. Pasiastą koszulkę można zestawić ze wszystkim. To podoba mi się najbardziej - nie ma tu miejsca na modowe faux pas. Posiadam już mnóstwo ubrań z tym wzorem, i wciąż mi mało. Niestety. Na mojej liście pasiastych must-have umieściłabym:

- kilka topów/ koszulek (w paski rożnego rodzaju, cienkie, grube, różne kolory - bez ograniczeń!)
- pasiastą prostą sukienkę 
- spódniczkę
- swetry
- oraz bluzę z kapturem w pasy (status: poszukiwana!)

Lubię otaczać się paskami też w domu. Jakiś czas temu udało mi się kupić piękne poduszki w paski - miłość od pierwszego wejrzenia. Uważam, że taki dodatek nadaje wnętrzu charakteru oraz je ożywia. Paski są bardzo stylowe! Jaka jest Wasza opinia na temat tego wzoru? Lubicie czy nie? Buziaki!


8 comments:

  1. Ah te pasiaki;) uwielbiam

    ReplyDelete
  2. Love the chicness of stripes, nice outfit ideas.…Have a great start to the week!

    ReplyDelete
  3. Ja mam pełno bluzeczek w paski :)

    ReplyDelete
  4. paski są świetne!
    ale, niestety, nie każdemu pasują - choćby mnie, nad czym boleję wielce :(

    ReplyDelete
  5. Tez uwielbiam i te poziome i pionowe :)

    ReplyDelete
  6. uwielbiam Twój styl i Ciebie jako osobę bardzo przyjazną, jesteś taka skromna a przede wszystkim miła.. nie każda a raczej większość blogerek nie jest tak miła jak Ty, widać to w każdym kolejnym poście gdy dzielisz się z nami swoimi myślami nie tylko stylizacjami które zawsze przypadają mi do gustu. Obserwuje Cię od pewnego czasu i wiem że będę to robić jak najdłużej się da :) oby więcej takich blogerek jak Ty. jesteś moją inspiracją ! pozdrawiam A. :*

    ReplyDelete
  7. Bardzo lubię paski - zdecydowanie bardziej niż kropki czy kratkę.

    ReplyDelete
  8. Również uwielbiam ten wzór!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top