Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

SPAGHETTI STRAP

Wednesday, 6 August 2014

It's a total black kind of day. Plus a pop of denim & leopard.  I like black even in summer. On a chilly summer day it works well for me.Though, on 35+ sort of days it's better to avoid it!  I've been looking for a cool cross back cami top for ages. Actually, I haven't found anything special yet that's why today you can see my first DIY top. I bought a normal black top and 2 meteres of a thin black strap at  haberdashery. Here we  are. I cut off the old straps, tried like a million times where to put the new ones. After trying it on 10 thousand times  I finally designed and created my first haute couture cami top with cross back spaghetti straps. I'm the proudest young fashion designer on this planet! Wish you a wonderful day! I've got to go now, still have a few things on my agenda today. Enjoy these summer day. August please slow down a little!

Dziś króluje na mnie kolor czarny. Z małą dawką jeansu i zwierzęcego printu na butach. Czerń lubię nosić praktycznie zawsze, nawet latem. W chłodniejsze dni idealnie się sprawdza. Jednak gdy na termometrze widnieje 35+ stawiam na biel. Długo rozglądałam się za delikatnym topem z ramiączkami skrzyżowanymi na plecach. Ja tak mam, jak coś sobie wymyślę... nie ma mocnych. Szukałam i szukałam, jedyne co znalazłam to głebokie rozczarowanie. Nie poddając się, wzięłam sprawy w swoje ręce. Kupiłam zwykły czarny top, 2 metry cienkiej gumy w pasmanterii, nożyczki, igła, nitka, hops, bęc i prawie gotowe. Nie było to takie proste jak zakładałam, bo musiałam milion razy przykładać i mierzyć aby wszystko pasowało. Po około tysiącu przymiarek na sobie - udało się. W końcu zaprojektowałam i stworzyłam swój pierwszy top haute couture z delikatnymi ramiączkami, krzyżującymi się na plecach. Jestem w tym momencie najbardziej dumną z siebie młodą projektantką mody na świecie. Teraz zmykam, życzę Wam miłego dnia. Mam parę spraw do pozałatwiania. Cieszmy się tym pięknym letnim dniem. Mała prośba do miesiąca sierpnia - zwolnij trochę!

I'm wearing: CHOIES ripped black jeans | PERSUNMALL leopard pointed flats  | MANGO bag | DIY cami top | FRONTROWSHOP denim jacket







16 comments:

  1. prosta stylizacja a jaka ciekawa :) pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! W prostocie siła :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  2. Brawo! Jako miłośniczka DIY jestem pod wrażeniem i też jestem z Ciebie dumna :)

    ReplyDelete
  3. Top świetny, też taki chce! :D
    ps. Robiłaś coś z włosami, czy to zdjęcia takie ciemniejsze? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki :) Nie robiłam nic z włosami, zdjęcia trochę tak wyszły :) Ale na moich włosach od tego słońca mam z 7 kolorów - muszę coś z tym zrobić :)

      Buziak :*

      Delete
  4. Very nice look and the leggings are so cool.
    Regards,

    www.agirlinafrica.com

    Diana

    ReplyDelete
  5. Prosto, ale nie nudnie :D
    Fajnie pocięte spodnie i buty z printem <3

    ReplyDelete
  6. those jeans are so cool!! LOVE the rips!
    Congrats on the cami, it looks great!(:
    hope you can stop by sometime!

    xx shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo podoba mi się Twoja kurtka jeansowa :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Cię za te proste, ale jakże zjawiskowe stylizacje!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top