Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

SORRY

Sunday, 24 August 2014

THINK positively
EXERCISE daily
EAT healthy
READ more
WORK hard
STAY strong
WORRY less
VALUE yourself
DANCE more
LOVE often
BE happy
AND never stop dreaming 

Not much to say today, sorry. Hope you like the photos and the lovely warm rays of sunshine. Have a good Sunday and a fresh and energetic start of the week tomorrow. 

Dziś nie będę się rozpisywać, przepraszam. Mam nadzieję, że podobają się Wam zdjęcia i te ciepłe promienie słońca (oraz moje miny!). Życzę Wam udanej niedzieli i dobrego wejścia w nowy tydzień już jutro!

I'm wearing: FRONTROWSHOP striped linien top | CHOIES ripped jeans | ZARA ballerinas | MANGO bag 







22 comments:

  1. Niedziela to zdecydowanie nie mój dzień.

    Wyglądasz bardzo dobrze, podoba mi się klimat zdjęć:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Też nie przepadam za niedzielą.. jakoś tak dziwnie :) niby weekend ale już nie.. ehh :)

      Buziak :*

      Delete
  2. Pięknie! Zastanawiałam się nad zamówieniem tej bluzeczki... Jak się u Ciebie spisuje i jak z jakością i grubością jej? Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mocno oversize, więc musisz lubić taki fason. Wykonana jest z lnu, więc bardzo fajna i delikatna. Nie jest zbyt gruba :)

      Buziak :*

      Delete
  3. Jaram się pierwszym zdjęciem! Jest klimacik :) super wyglądasz w paskach!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! :) Gra światła na pierwszym zdjęciu się udała :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  4. Bardzo gajne spodnie.

    A ostatnie zdjęcie jest po prostu przecudne ;))

    Pozdrawiam i życzę spokojnego tygodnia.

    ReplyDelete
  5. jaki rozmiar spodni zamówiłaś?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zamówiłam rozmiar S, niestety będę musiała sprzedać bo za ciasne w pasie trochę :(

      Delete
  6. bardzo jesienne już to światło u Ciebie.
    trochę mnie to przeraża, bo mnie w ogóle jesień pod pewnymi względami co roku przeraża.

    ReplyDelete
  7. piękne, klimatyczne zdjęcia! świetnie wyglądasz:)

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia i ta bluzka super ;)
    Pozdrawiam
    Karolina

    ReplyDelete
  9. O rany sceneria do zdjęć mnie zachwyciła :-) lubię oglądać posty gdzie natura robi ładne tło do zdjęć. :-) pozdrawiam A.

    ReplyDelete
  10. Niby lato, a ja już jakoś trochę czuję jesień na tych zdjęciach. Ale są piękne!

    ReplyDelete
  11. Piękne, klimatyczne zdjęcia!
    einhorm.

    ReplyDelete
  12. Super! Spodnie sa fantastyczne. Wygladasz przepieknie!!

    ReplyDelete
  13. przepiękne zdjęcia :) fajny zestaw

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top