Facebook LOOKBOOK Fashiolista Bloglovin Google + Blogger Instagram Instagram

SCALLOPED

Saturday, 16 August 2014


It's been a while since I visited my parents so here I am - at the polish seaside. I'm havng some relax & quality time with my mom and dad. That's kind of funny how your mood changes when you get home, and how differently you feel - like a child again. Just my favourite feeling. My old dog, old habits, same dinners and atmosphere. Yeah, time to eat something and then heading to the city center for some coffee and chat with my mom. Gonna be fun! Hope you're enjoying the long weekend! Get as much Sun and positive energy as you can. Summer is just coming to an end but the positive mood should last forever. Think pink! It's a beautiful life!

Trochę minęło od mojej ostatniej wizyty u rodziców - więc oto jestem teraz nad morzem. Trochę odpoczynku i fajnego czasu z mamą i tatą (siostra niestety wybyła!). Zabawne jest to jak samopoczucie zmienia się gdy odwiedzamy dom rodzinny, jak nagle zaczyna czuć się zupełnie inaczej. Lepiej. Bezpieczniej. Jak dziecko chyba, znowu jak mała Daria. To moje ulubione uczucie. Mój 'stary' pies...w sensie, że od zawsze jest z nami, stare nawyki, te same obiady, smaki, atmosfera. Właśnie, czas zbierać się na obiad a potem ruszam z mamą do centrum na kawę i pogaduchy. Będzie suuuper! Mam nadzieję, że miło spędzacie ten długi weekend. Cieszymy się słońcem i gromadzimy pozytywną energię, bo lato niestety ma się ku końcowi. Jednak zdrowe pozytywne nastawienie niech trwa wiecznie! Patrzymy na świat przez różowe okulary - bo życie jest piękne. 

I'm wearing: ABADAY scalloped shorts, striped jersey | ZARA shoes | MANGO bag








10 comments:

  1. spędzaj więc czas z rodzicami najlepiej jak umiesz!
    i uśmiechaj się - dużo :)!

    ReplyDelete
  2. A u nas właśnie jest mama od czwartku i mamy długi weekend we trzy:) Udanego wypoczynku i pozdrawiamy!:)

    ReplyDelete
  3. Awesome look!
    Have a gorgous Saturday night!
    xx
    Stephanie
    www.stephanigille.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. dzisiaj miałam zły humor ale gdy popatrzyłam na twoją piękną , promienną , uśmiechniętą buzię humor mi powrócił nie aż tak wielki ale dobre i to :) pozdrawiam A.


    PS. jak Ty uwielbiam paskiii :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ehh dobrze to znam, bo sama ostatnio walczę z gorszym humorem.. ale staram się kontrolować myśli :) Cieszę się, że choć trochę polepszyło Ci się samopoczucie po wejściu tutaj :) Na mojej buzi po przeczytaniu tego komentarza pojawił się ogromny uśmiech - dziękuję!


      Buziak,
      Daria

      Delete
    2. blogerka o pozytywnej energii ! :D buziaki A.

      Delete
  5. You look so cute! Love the colors(:
    hope you enjoy your time!
    Hope you can stop by soon(:

    xx Shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. cudownie kochana!! pięknie wakacyjnie
    Przesyłam wielkie buziaki z Gdyni:*
    Ola

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top