Facebook LOOKBOOK Fashiolista Bloglovin Google + Blogger Instagram Instagram

PICTURES OF YOU

Tuesday, 12 August 2014

A terrible thing has happend to me recently. It seems that misery really loves company cause it has happend twice. In two different yet identical ways. I've run out of disk space both in my laptop and my mobile phone. That's a terrible thing for someone who loves taking photos as much as I do. It turned out to be a blessing in disguise cause I got some inspiration to write this note. Yeah, I checked my laptop situation and it's full of photos. So is my iPhone. Photos, photos, photos. I love taking them!  Photography is an amazing way of making the time stop. We catch the moments of our life this way. We click a tiny button and make a moment last forever. We go on holiday with our camera and shot shot shot as often as possible. To rememeber the happy time spent somewhere, it's kind of evidence and for motivation to come back to that place one day. We take pictures at weddings, parties and other special occassions. We keep doing it with babies. And I keep taking photos of Fred all the time. It's so funny - at the moment I can already say: 'he was so little a month ago!'. I look at the picture taken right away after buying him and I get a grasp of these emotions that were within me on that special day. That's why I keep all these pictures from the moments of my life. Cause when I look at them, I can travel in time and get back in a way to feel what I was feeling. What I love about photos the most is the fact that they never change even if the people in them, do. 

The casual outift pictured today is the real everyday me. I can't imagine my life without a pair of comfortable deep blue skinny jeans, black suede ballerinas and a  some basic sweaters. This one has an amazing striped texture that I love. To be honest I don't need anything more than these pieces! Ohh, maybe a decent bag or two!  I'm in such a doomy  mood today that I will visit Mango and purchase the same sweater in black. Yeah, shopping is cheaper  than a psychiatrist. This is what they say, and I believe them.  Have a nice day and enjoy the song at teh bottom- it's lovely.

Coś okropnego spotkało mnie ostatnio. Zdaje się, że nieszczęścia rzeczywiście chodzą parami bo stało się to razy dwa. W sposób całkiem inny, lecz identyczny. Nieszczęściem owym jest to, że skończyło mi się miejsce na dysku, na moim laptopie oraz w telefonie. Jest to okropne dla kogoś kto uwielbia robić zdjęcia, non stop. Tak czy owak, wyszło na dobre bo zainspirowało mnie to do napisania tej notki. Robiąc przymusowe porządki w plikach uświadomiłam sobie, że 90% tego co zajmuję mi przestrzeń na dysku to zdjęcia. W telefonie to samo. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia - kocham je robić! Fotografia jest magicznym sposobem na to by zatrzymać czas. Uwieczniamy na zdjęciach Momenty naszego życia. Naciskając mały przycisk sprawiasz, że chwila trwa wiecznie. Na wakacje zawsze zabieramy aparat by pstrykać jak najwięcej się da. Chcemy mieć pamiątkę z  fajnych miejsc, kiedy byliśmy szczęśliwi no i motywacje na to, że jeszcze tam powrócimy. I to poczujemy, ja tak mam. Robimy zdjęcia na weselach, imprezach i przy wielu innych specjalnych okazjach - by uwieczniać szczęście. Fotografujemy dzieci, by zapamiętać jak dorastały. To samo robię z moim psem dzień za dniem. Już teraz oglądając jego fotki mogę powiedzieć: 'rety jaki on był malutki miesiąc temu!'. Patrzę na zdjęcie zrobione tuż po tym jak go kupiłam i jeszcze raz czuję emocję, które były wtedy we mnie. Mogę na nowo przeżywać to szczęście. Właśnie z tego powodu trzymam te wszystkie zdjęcia i ciągle je robię. Zdjęcia to magia, której doświadczyć może każdy. Pozwalają nam podróżować w czasie i wracać do tych fajnych chwil i uczuć. Najbardziej kocham jednak w zdjęciach to, że nigdy się nie zmieniają, zawsze pozostaną takie same nawet jeśli osoby, które na nich widnieją,  są już kimś innym. 

Dzisiejsza stylizacja uwieczniona na zdjęciach to w 100% cała ja. Nie wyobrażam sobie mojego życia bez pary wygodnych mocno niebieskich jeansów, czarnych zamszowych balerinek i zwykłych basicowych sweterków. Ten, który mam na sobie ma do tego ciekawą pasiastą fakturę. Szczerze powiedziawszy więcej mi nie trzeba, w takich rzeczach czuję się najlepiej. No może jakaś porządna torebka do tego, czy dwie. Tak to widzicie wygląda. Jestem dziś w tak złowieszczym nastroju, że na pocieszenie kupię sobie chyba taki sam sweterek tylko czarny. Jak to mówią: zakupy są tańsze niż psychiatra! Wierzę na słowo! Miłego dnia i słuchania piosenki, która jest wspaniała i  znajduje się na końcu wpisu.

Dziękuję za WSZYSTKIE Wasze komentarze i czas poświęcony na zaglądanie tutaj. Szczególnie dziękuję za anonimowy komentarz od A. - bardzo poprawił mi samopoczucie! :*

I'm wearing: MANGO sweater (new collection!) | CHOIES jeans | ZARA bag, ballerinas | MK watch











32 comments:

  1. Świetny sweterek kochana, bardzo fajny zestaw :) PS. Mój ukochany już ma 3 dyski przenośne załadowane prawie całe i ma na nich również głównie zdjęcia o laptopach dwóch nie wspominając już i kartach pamięci :D Ale tak to już jest jak się kocha fotografie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojj tak Ty to już pewnie wiesz o tym najlepiej mając przy boku prawdziwego fotografa :) Dziękuję :*

      Delete
  2. jak wiesz - minimalizm i wygoda to te pojęcia, które mi się z Tobą nieodmiennie, ciągle kojarzą.
    więc i tym razem nie zawiodłaś moich skojarzeń ani wyobrażeń o Tobie - znowu prezentujesz klasykę, stylowość. i to w dobrym guście :)

    hehe, ja co jakiś czas przeżywam podobne "dramy" - też mi się miejsce kończy ;) no i - jak ostatnio pisałam - chociaż zdjęć Freda codziennie nie wrzucasz, to owszem - my też możemy widzieć, jak słodziak rośnie :)
    ale nawet jak będzie dorosłym Fredem, to jestem pewna, że już zawsze będzie taki rozkoszny :)

    ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojjj jak miło zawsze czyta mi się Twoje komentarze :) Tak właśnie czuję się najlepiej, w 100% ja :) Z komputerem serio dramat... czas aby przeszedł na emeryturę... bo pamięta chyba Arkę Noego :P Muszę dodawać więcej Fredkowych zdjęć na Facebooka bo mam ich pełno :) Rośnie jak szalony, tak samo gryzie, a nawet warczy jak ma kostkę - muszę zabrać go na szkolenie do psiego przedszkola bo trafiłam na wyjątkowo charakternego typa :) Mimo to kocham go nad życie! Wiesz, miłość bezwarunkowa to jest... :)

      Ściskam :*

      Delete
  3. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Uwielbiam Twój minimalistyczny styl oraz Twoje notki, które zawsze chętnie czytam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wiem Kochana, że mam w Tobie wierną czytelniczkę!! :* Cieszę się bardzo - sama też chętnie do Ciebie zaglądam :)

      Delete
  4. Wlasnie takie stylizacje najbardziej Cie odzwierciedlaja. Gdy tu zagladam mam nadzieje znalezc cos prostego, minimalistycznego. Jestes w swoim stylu bardzo konsekwentna i przewidywalna- nie mylic nudna. I wlasnie to podoba mi sie najbardziej ♡♡♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. W takim wydaniu czuję się najlepiej i tego będę się trzymać. Jestem już w 100% pewna swojego stylu. Cieszę się, że Ci się podoba :) Dziękuję za miłe słowa i motywację :) :*

      Delete
  5. Takie podarte spodnie lubię najbardziej ;-)

    ReplyDelete
  6. jak fajnie czuć się wyróżnioną przez tak świetną blogerkę :) Dziękuję :*

    ReplyDelete
  7. Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje, tak trzymaj, pisz dla nas częściej :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę i dziękuję :) Postaram się pisać jak najczęściej :)

      Delete
  8. Świetny tekst, fajne zdjęcie i stylowa, piękna kobieta!! :)

    Bardzo mi się podoba!!
    Buźka!! :*

    ReplyDelete
  9. Idealnie! Baaardzo mi się podoba. Masz wspaniałe wyczucie stylu :) Ja również nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez wygodnych jeansów! Klasyka sama w sobie :)
    PS. ,,zakupy są tańsze niż psychiatra'' - święta prawda :D :D
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. nie ma to jak prosta stylizacja, ładnemu przecież we wszystkim ładnie :)

    ReplyDelete
  11. Świetna stylizacja i zdjecia <3

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz, lubię takie zestawy :)
    Sweterek jest śliczny :)

    ReplyDelete
  13. Proste zestawy sprawdzają się najlepiej. Nie kupuj czarnego swetra, przeczekaj... kupisz różowy :)

    ReplyDelete
  14. piękny zestaw, podoba mi się.

    ps. czas zainwestować w baaaaaaaardzo pojemny dysk zewnętrzny! ;*

    pozdrawiam cieplutko!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  15. uwielbiam Twoje zdjęcia:) nie mówiąc już o zestawach:) 100% w moim guście:) do tego znowu zaraziłaś mnie jeansami:D i znowu bym prosiła o podanie rozmiaru i informacji czy się dość mocno naciągają, może być na priv:*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję! Mi Twoje zestawy też się bardzo podobają, masz świetny styl :) Bliski mojemu :) Jeansy tym razem, rozmiar najmniejszy jaki jest dostępny, nie są bardzo rozciągliwe, zdecydowanie dopasowane i przyznam, że rozmiar dla mnie idealny, są bardzo fajne :) buziak :*

      Delete
  16. a zmieściłabym się do nich w biodrach jak mam 90cm:)?

    ReplyDelete
  17. Co do zdjęć, zgadzam się w 100%! Nie ma nic lepszego jak zatrzymywanie w czasie wszystkich wspomnień i emocji na zdjęciach z ważnych dla nas wydarzeń, czy wycieczek. Czym byłby świat bez fotografii?

    Zestaw idealny! Uwielbiam proste zestawy, szafę wypełnioną neutralnymi barwami i brak problemu 'co na siebie włożyć', a niebieskie jeansy są jak mała czarna, każda powinna je mieć.

    Einhorm ;)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top