Facebook Instagram Instagram

.

.
.

ON MY MIND

Friday, 29 August 2014

I'm a free-thinker professionally. I tend to be overthininking and overanalysing everything. Yep, here are some of the things 'bothering' me latley:

1. Getting a place of my own, a place to call home, my asylum, my Land of Neverending Happiness. I guess it's on the very top of my list. I'd be happy to create & decorate my home, step by step adding some lovely elements that make my perfect house. Details in another post.

Moje własne miejsce, które w końcu będę mogła i chciała nazwać domem. Taki azyl, Kraina Wiecznej Szczęśliwości. To chyba nieprzypadkowo znalazło się na górze listy. Chciałabym zacząć urządzać to miejsce, tworzyć ten idealny 'dom'. Szczegóły planuję zdradzić w osobnym wpisie.

2. I keep thinking of moving to another country, since the summer is coming to an end. A warm one, with a lot of sunshine and warm winds. Anyway, I still keep this idea in my 'dreams-not-to-come-true-soon' category. So a holiday with a loved one, only the two of us would do!

Jako że lato dobiega końca, znowu dopadły mnie myśli o zmianie miejsca zamieszkania. Najlepiej inne państwo, ciepłe ze sporą ilością słońca i letnim wiatrem. W związku z tym, ze to marzenie wciąż w przechowuję w kategorii tych, które zbyt prędko się nie ziszczą... to może jakieś wakacje, z ukochaną osobą, we dwoje. Taaak!


3. Ohhh, the idea of getting an IT-bag is just haunting me. Here it's necessary to splurge, literally. I guess I need to sell everything I have to get this bucket bag. Still, I'd be happy to wear it with a white t-shirt and blue jeans for the rest of my life. 

Myśl o posiadaniu porządnej torebki z prawdziwego zdarzenia prześladuje mnie już od dawna. Trzeba by tu było przepuścić trochę kasy, no dobra nie trochę. Zdaje się, że musiałabym w tym celu sprzedać wszystko co posiadam. W sumie i tak planowałam nosić ją z białą koszulką i niebieskimi jeansami do końca życia. Zobaczymy, póki co kategoria... 'zbyt prędko się nie ziszczą..'.

4. Getting a tattoo. A little one, in a place not so visible. I'm thinking about my wrist & the tattoo will express my wanderlust for sure! 

Chcę zrobić tatuaż. Jakiś mały, delikatny w mało widocznym miejscu. Myślę o nadgarstku i czymś co będzie wyrażało moje zamiłowanie do zwiedzania świata.

5. Already thinking about the year 2015. I just hope it will be better, actually I'm planning it to be the best year of my life. Just saying.

 Tak, już myślę o przyszłym roku. Chcę żeby był lepszy, w zasadzie to postanowiłam już, że będzie to najlepszy rok mojego życia. Tak tylko mówię...

6. Typography - I'm literally obsessed. I'm searching for inspiration all over the Internet. I love putting the words of impact into frames to motivate you every once you see these. Black & white of course!

Typografia - mam obsesję na jej punkcie. Szperam w internecie w poszukiwaniu inspiracji. Podoba mi się, wsadzanie w ramki słów, które mają dla nas jakieś szczególne znacznie. Za każdym razem gdy spojrzysz i przeczytasz, spłynie na Ciebie miła dawka motywacji. Wszystko w biało czarnej tonacji!

7. Having a daughter. A baby-girl. I've always wanted to have a son first, but after my last visit to Zara Kids Dep I'm into girls and tulle skirts and ballet lessons and being the best mummy ever. 

Ooo tak, mieć córeczkę. Małą Mini mnie. Odkąd pamiętam zawsze chciałam urodzić pierwszego chłopca. Po ostatniej wizycie w dziale Zara Kids, nie mogę przestać myśleć o tym maleńkich tiulowych spódniczkach, lekcjach baletu i byciu najlepszą mamą na świecie. No i będziemy najlepszymi przyjaciółkami!

8. Ice-cream - I've wasted this summer ice-cream ocassions. I mean it! I've had ice-cream like 5 times this summer and it's winter just around the corner. I'm already fed up with the idea of drinking hot tea! 

Lody! W to lato zmarnowałam prawie wszystkie okazje na objadanie się lodami. Dosłownie z 5 razy miałam w te wakacje taką przyjemność. Nie wiem co mnie dopadło, zima za rogiem. Mam już dość samej myśli o piciu gorącej herbaty z miodem i cytryną przez następne pół roku! Help!



7 comments:

  1. Jakie cudne butki <3 Bardzo podzielam marzenie o torebce, najlepiej takiej dużej, klasycznej MK. Obiecałam sobie, że jak urodzę to sobie kupię w nagrodę :D

    ReplyDelete
  2. Daria, ja też chciałam mieć pierwszego synka-Leosia, ale jak wyszło, wiesz:) I początkowo nie byłam z tego powodu taka szczęśliwa jak teraz, nie podobały mi się te przesycone różem ubranka dla dziewczynek, za to dla chłopców zawsze było coś fajnego, coś, co w wersji dorosłej poleciłabym mężowi:) szczęśliwie Zara nie przesadza z tymi słodkościami i za każdym razem jak robię zakupy online nie wiem na co się zdecydować, bo kupiłabym wszystko;p Choć ceny czasem powalają, to i tak nie mogę się powstrzymać:)

    ReplyDelete
  3. :) Dużo mamy wspólnego :)
    Ja we wtorek idę oglądać dom i też już chcę urządzać to docelowe lokum :) Wczoraj na nadgarstku zrobiłam sobie tatuaż :))) Czekam aż mąż będzie mógł wziąć urlop i pojedziemy we dwoje w jakieś ciepłe klimaty :) Też bym się wyprowadziła do miejsca gdzie jest non stop ciepło :D
    Jakbym zaszła w ciążę to też bym chciała aby była córeczka, zdecydowanie 3 chłopców w domu to za dużo ;)) Aktualnie też szukam czarnej torebki :)))
    Buziaki
    Alice ♥

    ReplyDelete
  4. Loved to hear what's on your mind lately! I hope you get a place to call your own! There is nothing better and decorating is so fun! That world tattoo on the wrist looks so cool and totally unique!

    Rebecca
    www.winnipegstyle.ca

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top