Facebook Instagram Instagram

.

.
.

FRENCH KISSES

Tuesday, 19 August 2014


Today is a multiple cups of coffee kind of day. And multiple glasses of wine, mhm. I'm having some time on my own. Some people just need time on their own and some space, I'm one of them. Tonight is all about me, myself and I. And Fred - we're inseparable. It's raining outside, a bit stormy. Just perfect time to reflect on your life nad listen to music. I can smell something terrible in the air - summer is fading, its colder and so harsh. Ohh, I still remember that special day in March, it got warm for the first time this year and  I got super optimistic. I love that day - it's the same every year. You know it's the beginning. Now... sweater weather is just around the corner. Time to dig up the warm stuff from the bottom of my wardrobe. Ohhh no! I'm going to wear dresses plus bare legs with ballerinas till the first snow. Pretty Little Liars by candlelight now. Love!

Dziś dzień picia kawy, mam już za sobą 5 filiżanek. Wieczorem postanowiłam przerzucić się na wino. Ciekawe ile kieliszków... Dziś wieczór sama ze sobą. Niektórzy tak mają, że potrzeba im czasem trochę samotności by się dostroić - jestem jedną z tych osób. Dziś więc tylko ja, ja i ja. No i Fred - jesteśmy nierozłączni. Na zewnątrz pada, burza jakby wisi w powietrzu. Odpowiednia pora by odbyć refleksję nad życiem i posłuchać muzyki.  Wyczuwam w powietrzu ostatnio coś okropnego - lato nas opuszcza, jest chłodniej i tak jakoś ostro się oddycha. Achh, wciąż pamiętam ten wyjątkowy marcowy dzień, kiedy po raz pierwszy zrobiło się ciepło i byłam wypełniona ogromnym optymizmem. Kocham ten dzień - mam tak co roku, to ten piękny początek wiosna, lato. Teraz... pogoda 'swetrowa' jest tuż za rogiem. Czas wygrzebać cieplejsze rzeczy z dna szafy. Ale ja na przekór światu będę nosić sukienki, gołe nogi i balerinki do pierwszego śniegu!  Czas obejrzeć najnowszy odcinek Pretty Little Liars przy świetle świec. Całuję!

I'm wearing: FRONTROWSHOP denim jacket | ROMWE ripped jeans | PERSUNMALL ballerinas, bag







23 comments:

  1. Świetna kurteczka! Od dłuższego czasu poluje na jeansową kurtkę i koszulę :) Pięknie wyglądasz kochana :) Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  2. Świetne spodnie, uwielbiam Cię w bieli!

    ReplyDelete
  3. jeszcze czas na swetry!
    zobaczysz, jeszcze będzie dużo słonecznych dni :)


    urzeka mnie krój tej kurtki - uwielbiam takie duuuuże cuda!

    ReplyDelete
  4. Uwielbiam takie kurteczki! Ja swoją dorwałam w sh :) prosto i idealnie.

    ReplyDelete
  5. O tak ja zdecydowanie też lubię raz na jakiś czas się wyciszyć w samotności z winkiem :)
    Super kurtka ;)

    ReplyDelete
  6. A co z koncertem Justina, miałaś być?
    Pozdrawiam,
    Alice ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie mogłam pojechać, ale bilety się nie zmarnowały :)

      Delete
  7. fajna ta za duża katana :)) przypomina mi lata 90-te

    ReplyDelete
  8. Perfekcyjnie! ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie będzie nowy post ;))
    http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Takie samotne (prawie) wieczorkisą fajne. Hmm, ostatnio u mnie tez duzo kawy :) ladny look, podoba mi się. Pozdrawiam, zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. to prawda chłodniej się zrobiło wieczorami najbardziej to czuć, niestety lato przemija za szybko :( ja już kupiłam dwa sweterki na chłodniejsze dni ale mam nadzieję że nie będe ich musiała jeszcze ubierać... miejmy nadzieję że jeszcze się wygrzejemy na słonku :) mam bardzo podobną kurteczkę do Ciebie bardzo lubię w niej chodzić jak tylko jest okazja. pozdrawiam A. :*

    ReplyDelete
  11. rewelacyjna katana ; ) stuprocentowo trafia w mój gust. też chętnie cofnęłabym się do marca. sierpień potrafi być przygnębiający, przepełniony świadomością, że już coraz bliżej zimna. pozdrawiam Cię seredecznie! / w jakim mieście mieszkasz?

    ReplyDelete
  12. Jesteś ostatnio taka smutna, a pogoda za oknem i kończące się lato na pewno sprzyja takim emocjom. Mnie też to złapało. Mimo, że słonecznie, to zimno, wietrznie...eh, za szybko płynie czas. A tego wina nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę:) Buziak:*

    ReplyDelete
  13. Mało kto tak świetnie wygląda po 5 filiżankach kawy :). Piękne są te Twoje stylizacje
    Pozdrawiam kasjaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Hej ;) też jestem fanką Pretty Little Liars, ale na iitv.info gdzie zawsze oglądałam ostatnio mam problemy ;p gdzie Ty oglądasz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam zainstalowany program do ściągania torrentów (Bittorrent), pobieram plik ze strony the pirate bay :) i zawsze ściągam filmik dodany przez ezztv czy jakoś tak :) Idealna jakość, szczerze polecam :) Uwielbiam ten serial!

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  15. hej :)
    Jakim sprzetem pstrykasz te cudowne zdjęcia;>
    pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Posiadam aparat Nikon D3100 oraz obiektyw 50mm 1,4f :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  16. Wspaniale! Dlugo czekalam na te kurtke :) jest fantastyczna!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top