Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BE MORE, LIVE MORE

Monday, 4 August 2014

It's been a couple of years now that I stopped living with my parents in our family house. I could hardly rememeber the charm of reading a book in your garden, enjoying the sunshine, fresh air and the overall peace and quiet. Yesterday, quite spontaneously I decided to grab a book, a blanket and some drinks then head to a lovely big park in my city. What I love about Szczecin is definately lots of greenery, parks and water. I think I don't use these enough. From now on some relax in the park with Fred should be a tradition. I really managed to cut off from all the stuff that keeps bothering me and got some rest. Wow! I needed that so much!  

Minęło już dobre parę lat jak wyprowadziłam się od rodziców, z mojego domu rodzinnego, za którym czasem nieopisanie tęsknię. Prawie zapomniałam już co znaczy poczytać sobie książkę w ogrodzie, cieszyć się beztrosko promieniami słońca, świeżym powietrzem i ogólnym spokojem. Wczoraj, spontanicznie tak wybrałam się do pobliskiego parku w moim mieście. Chwyciłam koc, książkę, coś do picia i w drogę. To co lubię w moim mieście najbardziej, to chyba duża ilość zieleni, parków i wody. Nie korzystam z tych dobrodziejstw Szczecina zbyt często.  Od tej pory relaks w parku razem z Fredem musi stać się tradycją. Było taaak fajnie. Udało mi się dosłownie odciąć od wszystkiego co siedzi mi ostatnio w głowie i odpocząć. Bardzo było mi tego trzeba!

I'm wearing: CHOIES dress


Here is the book that I mentioned a few posts ago. The Art of Minimalism in everyday life by Dominique Loreau. As you can see the book itself has a very simple minimalist design that I  adore. It's just all about the way of living with less, with all the necessary things. It teaches how to leave out the burden of wanting more and more and focusing on what is essential: living as such. The art of quality over quantity. It's better to have less things around us, but make sure these are high quality, durable and beautiful. Most of all the things we possess should reflect who we are. If you like order, balance and want to enjoy your life more - this is the book for you. I love it! And will definately read all the books by Dominique Loreau soon. 

Kilka postów temu wspominałam o ciekawej książce, oto i ona. Sztuka Minimalizmu w codziennym życiu autorstwa Dominique Loreau. Jak widać na zdjęciach książka sama w sobie ma bardzo prosty design, co bardzo do mnie przemawia. Prawi ona o sposobie życia, w którym ograniczamy chęć ciągłego posiadania więcej i więcej, a zamiast tego skupiamy się na życiu. Dobrze jest otaczać się tylko tym, co jest nam do życia niezbędne, żyć mając mniej.  Z książki tej nauczymy się jak pozbyć się ciężaru jaki nakłada na nas konsumpcjonizm, ciągła potrzeba kupowania, gromadzenia i posiadania. Lepiej posiadać mniej, lecz zadbać o jakość, trwałość i wygląd rzeczy jakimi się otaczamy. Dobrze aby to co mamy, odzwierciedlało to kim jesteśmy. Jeżeli lubicie porządek, umiar, prostotę i chcecie nauczyć się czerpać więcej z życia to zdecydowanie książka dla Was. Nie chcę więcej zdradzać, warto przeczytać samemu i oddać się refleksji. Jak dla mnie książka jest znakomita, z pewnością przeczytam pozostałe propozycję tej autorki.
 

If you ever wonder 'what love is?' just ask your dog (if you have one!) for one little kiss. Then you will never ever doubt it again! Or just look at these photos! I just said: 'give me a kiss Fred!'... and the never-ending flow of kisses and jumping happened. I could never get tired of that thing. These are the moments of my life!

Jeżeli kiedyś zadacie sobie pytanie 'czym jest miłość?' i ciężko będzie Wam udzielić odpowiedzi,  zwróćcie się o pomoc do psa (jeśli jesteście szczęśliwymi posiadaczami...). Wystarczy poprosić o jednego buziaka i nigdy więcej nie będziecie się nad tym głowić. Z resztą wystarczy spojrzeć na te zdjęcia. Powiedziałam do mojego psa ' Fred daj buziaka!' i niekończąca się fala pocałunków i radosnych podskoków ogarnęła mnie na dobre kilka minut. Nigdy nie będę miała tego dość! Najlepsze chwile! 


'Kisses, kisses and kisses... it's all about kisses.. I'm going to eat my mummy one day! I love her so much!' - Fred. 

'Buziaki, buziaki i jeszcze raz buziaki. Wszystko sprowadza się do tego! Zjem moją mamę któregoś dnia bo ja taaak bardzo ją kocham!' - Fred. 


25 comments:

  1. on rośnie chyba ;P
    i ciągle jest baaaardzo uroczy - z posta na post bardziej nawet ;P


    ale nie tylko psy są kochane!
    koty też - jak przychodzą i się nadstawiają do głaskania ;) i też humor się wtedy poprawia ;)

    a tego "resetu" w parku zazdroszczę bardzo - ja mam dużo pracy.
    w pracy i po niej.
    każdą wolną chwilę próbuję jakoś poświęcać rodzinie i mojemu chłopakowi.
    no i brakuje.
    brakuje mi czasu na takie drobne przyjemności :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rośnie, rośnie - jak szalony. Szkoda, że tak szybko...

      Ja mam teraz wakacje i znacznie mniej pracy niż w roku szkolny, więc trochę korzystam :) Każdemu potrzeba trochę czasu 'dla siebie' - nie zaniedbaj tego w wirze pracy :) Życzę Ci żeby w pracy trochę tempo zwolniło :)

      Buziaki od nas :*

      Delete
  2. Oj, tak: miło powrócić do błogiej beztroski :)

    ReplyDelete
  3. The park is definitely a relaxing place to unwind. I'm glad you were able to! These pictures are just lovely.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fred jest cudowny! :) Jak zwykle macie pierwszorzędne zdjęcia, i piękna sukienka :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękujemy i pozdrawiamy :*

      Delete
  5. Replies
    1. Dziękuję w moim oraz Freda imieniu :)

      Delete
  6. Zaraz zaraz, miejsce brzmi znajomo... Czy to Park Kasprowicza w Szczecinie? :)
    Fajny chillout z ksiażką i psiakiem!

    ReplyDelete
  7. Wyglądacie wspaniale i tak szczęśliwie, ahhh! A książkę koniecznie muszę przeczytać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo nam miło, a książkę polecamy - jest genialna.

      Buziak dla Ciebie :*

      Delete
  8. Awesome post, sweety!! You look stunning!!

    Would you like to visit my blog sometime? Maybe we can keep in touch!!

    xoxo

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  9. Awesome post, sweety!! You look stunning!!

    Would you like to visit my blog sometime? Maybe we can keep in touch!!

    xoxo

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  10. such a cute post, beautiful photos :)

    thescarletdiaries.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jestem wręcz zauroczona! Cóż za piękne zdjęcia!

    ReplyDelete
  12. ten piesek Cię kocha :D świetne zdjęcia :D

    ReplyDelete
  13. Fredzio urósł już sporo :) Ja czytałam do tej pory "Sztukę prostoty", była może trochę na wyrost, ale pewne zmiany w myśleniu zasiała. Mam zamiar sięgnąć po kolejne książki tej autorki.

    ReplyDelete
  14. Twój pies jest po prostu <3 <3 hehe pięknie Ci w tej sukience
    Pozdrawiam! http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Daria, dobrze, że piszesz o tej książce, bo chcę okiełznać ten niezdrowy zakupoholizm:)I podoba mi się błogość na Twej twarzy, gdy Fred Cię całuje:) Pozdrawiamy!:)

    ReplyDelete
  16. Lovely pictures Daria, as usual :)
    I told you before that I'm no fan of dogs but Fred is really cute!. While looking at your pics I remembered you wrote you want to have a big family, and I just thought you would be a great mum (and I'm sure you already are one for Fred)

    lots of love

    ReplyDelete
  17. przeurocze zdjęcia z pieskiem :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top