Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

THINK YOU CAN

Thursday, 24 July 2014


'Whether you think you can, or you think you can't, you're right.'

This quote, the author of which I don't know, is going to be the subject of my free thinking today. ' The power of mind', probably some of you've heard of this kind of stuff. Yeah, I do believe in this kind of secret forces, destiny, that what we think, we become, what we want, is what we really get. On condition that we do want it, honestly. I realised that whenever I thought even to myself that I was/or wasn't capable of doing a given thing I was right, just because of thinking that way. Thinking about something in a particular way makes us believe this thing is true. That's just the way the world works. For this reason, I always try to adopt the method: I can do it! I can & I will. Even if I fail, I know that I have tried and done my best to be successful. It's better to try and then regret something, than keep thinking 'what if'. It's better to sin, and then regret it than the other way round. If you can dream it, you can do it. Everything you can imagine is real.

Finally, it's last (but one) outfit post from Sardinia. I'm really tanned in the pictures. Unfortunately, my suntan is kind of fading now. I need to get some city sun somehow! Hope you like the easy summer look. I think one more Sardinia look is coming, a beach kind of look probably. Stay tuned!

'Sądząc, że coś potrafisz lub nie potrafisz, za każdym razem masz rację.'

Ten krótki cytat zainspirował mnie do napisania dzisiejszej notki. Autora niestety nie znam, a szkoda. Czytając go, nasunęła mi się refleksja na temat 'siły umysłu'. Pewnie każdy z Was słyszał coś na ten temat, przyciąganie myślami itd. Tak, wierzę w tego typu sprawy, wszelkie siły przyciągania, przeznaczenie. Jesteśmy tym o czym myślimy, albo stajemy się odzwierciedleniem naszych myśli, dostajemy od losu to czego chcemy (czy też to czego chcieć mamy odwagę...) pod warunkiem, że naprawdę tego pragniemy. Całymi sobą. Ponadto to jak o sobie myślimy, ma wpływ na to jak postrzegają nas inni. Doszłam do wniosku, że za każdym razem gdy myślałam sobie, że jestem lub nie jestem w stanie czegoś dokonać, tak właśnie było, przez moje nastawienie. Myślenie w dany sposób ukierunkowuje nas, kreując nasze podejście do danego tematu. Po jakimś czasie zaczynamy wierzyć w to co pomyśleliśmy, staje się to prawdą. Tak chyba to wszystko działa na tym dziwnym świecie. Z tego właśnie powodu zawsze staram się postępować według metody: 'potrafię, stać mnie na to, dokonam tego! nie ma innej opcji!'. Nawet jeśli coś się nie powiedzie (wiemy, że i tak bywa), to jest świadomość tego, że się próbowało. Dajemy z siebie wszystko. Lepiej próbować, a następnie czegoś żałować niż ciągle zadawać sobie pytanie: 'co by było gdyby?'. Lepiej grzeszyć i żałować, niż żałować, że się nie grzeszyło. No co... taka prawda. Jeżeli jesteś w stanie sobie coś wyobrazić i o tym marzyć, to możesz też tego dokonać. Tylko zdecyduj, że tak właśnie jest. Bo wszystko co umiemy sobie wyobrazić, jest prawdziwe. I może gdzieś tam już istnieje, czeka na Ciebie. Teraz tylko zdecyduj, że tego chcesz i będziesz to mieć. 

Na koniec parę słów o stylizacji, to jedna już z ostatnich wakacyjnych propozycji z Sardynii. Na zdjęciach jestem bardzo bardzo opalona, wiem. Niestety moja złocista opalenizna już trochę blaknie. Muszę chyba zaczerpnąć odrobinę miejskiego słońca podczas weekendu. Mam nadzieję, że moja prosta letnia stylizacja przypadnie Wam do gustu. Na blogu pojawi się jeszcze prawdopodobnie jedna stylizacja z wakacji, taka bardziej plażowa, zobaczymy. Zaglądajcie!

I'm wearing: NIKE Air Max 90 sneakers | ABADAY denim shorts | H&M top | MK watch






11 comments:

  1. już wiesz dobrze, że ja Cię taką "prostą" lubię :)
    więc podoba mi się, oj, podoba :)

    ReplyDelete
  2. I absolutely love this post. And those ripped shorts are super cute!
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. To z myślami to święta prawda! Muszę zacząć nastawiać się pozytywnie :)
    Uwielbiam Twoje buty! I opalone nogi :))

    ReplyDelete
  4. autorem słów, które przytoczyłaś jest Henry Ford :) co do stylizacji - cenię prostotę i b.podoba mi się top

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz jak laska z Miami! :D :) takie skojarzenie mam :)

    ReplyDelete
  6. Pięknie się opaliłaś :)
    Ja od zawsze wierzę w siłę marzeń - może dlatego tak wiele w życiu mi się udaje, mimo popełnianych również błędów.

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia jakościowo - genialne! Nie wiem co zrobiłaś, ale jest duży progres biorąc pod uwagę początek bloga. Masz boską figurę! <3 :*

    ReplyDelete
  8. Love the look and the pink shoes, all together looks so cool.

    Regards,

    www.agirlinafrica.com

    Diana

    ReplyDelete
  9. Wyglądasz świetnie, a szorty mnie zachwyciły!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top