Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SUMMER DRESS

Friday, 11 July 2014


I'm officially back. Back to civilazation, the Internet, blogging, work & reality. The last few days I spent on my holiday in Sardinia. Yep, such a beautiful island, kind of wild, peaceful with spectacular breathtaking views. Pictures coming soon.I usually spent my holiday in an active way, this time it was also about exploring the island. I can't say that I managed to get some rest.  Even though, I had lots of time for thinking and reflection. Anyway, it may sound a bit strange but I'm happy to be home. The air in Sardinia is amazing but lately I kind of like the smell of my city. I'm with Fred the frenchie again. He's such a big boy now, you won't believe it. We  can finally have some nice walks together in our favourite places. Tonight, it's all about the girls' night with my sister and my best friend who finally came over. We're having some colourful drinks, candles and lots of chatting. I'm off! Kisses & hope you're ready for my holiday outfits!


Wróciłam! Oficjalnie wróciłam. Do cywilizacji, internetu, bloga, pracy i rzeczywistości. Ostatnie dni spędziłam na Sardynii. Piękna wyspa, miejscami trochę dzika ale bardzo spokojna z zapierającymi dech spektakularnymi widokami. Nie jestem w stanie opisać tego co widziałam, więc wkrótce pojawi się trochę zdjęć. Zazwyczaj wakacje spędzam w dość aktywny sposób. Tym razem też tak było, odkrywaliśmy tajemnice tej pięknej wyspy. Nie mogę powiedzieć, że miałam dużo czasu na odpoczynek. Mimo tego, miałam okazję na przemyślenia i refleksję. Może zabrzmi to dziwnie (szczególnie z moich ust) ale cieszę się, że jestem już w domu. Powietrze na Sardynii ma świetny zapach ale ostatnio jakoś tęskniłam za zapachem mojego miasta. Jestem znowu z Fredem, rośnie jak szalony - nie uwierzycie. W końcu możemy legalnie wychodzić na spacery, więc śmigamy w nasze/moje ulubione miejsca. Dzisiejszy wieczór spędzam z dziewczynami: siostrą i moją przyjaciółką, która w końcu zawitała w moje skromne progi. Będą kolorowe drinki, świeczki i nadrabianie zaległości. Zmykam. Mam nadzieję, że jesteście gotowi na wakacyjne stylizacje i wpisy. Buziaki!

I'm wearing: CHOIES dress | ZARA ballerinas | MICHAEL KORS watch




World cup Flash Sale
Up to 80% off, all $12.99
Date: 11/7/2014-14/7/2014 , 3 days only
Free shipping worldwide within 24 hours
Go http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=603


17 comments:

  1. Ojojooooj.... Kocham, czekam...

    ReplyDelete
  2. jaka świetna sukienka!! :) Mam wrażenie, że jest dla Ciebie stworzona, bo pasuje idealnie :)
    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jasne,że jesteśmy gotowi! Śliczna sukienka, bardzo pasuje do Ciebie. Czekam niecierpliwie na kolejne posty.

    ReplyDelete
  4. That dress is absolutely perfect! What a stunning summer look.
    the-creationofbeauty.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. This dress is flawless and it looks amazingly well on you! In addition, those photographs turned out so great, well done!
    Wish you a great day ahead!

    ReplyDelete
  6. ale urlop był Ci potrzebny, prawda? no wiesz, żeby nabrać energii, odpocząć... :)

    ReplyDelete
  7. Ta nasza Sardinia <3 Raj po prostu raj, nie potrafię inaczej tego opisać.
    I kolejna pozycja wakacyjnych hitów z naszego fiata :D
    Buziaki dla Ciebie i Fredzia <3:*

    ReplyDelete
  8. Przecudna sukienka, wyglądasz zachwycająco i zazdraszczam urlopowania :)
    Pozdrawiam serdecznie!!!

    ReplyDelete
  9. Sukienka idealna dla Ciebie, wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete
  10. piękna piękna!<3 brakowało nam postów musisz nadrobić :)

    ReplyDelete
  11. sukienka idealna na plaże:)

    ReplyDelete
  12. amazing post , and cool outfit for summer
    bouaadii.blogspot.com/2014/07/keep-you-head-up.html

    ReplyDelete
  13. przepięknie wyglądasz! idealny, letni look

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top