Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

SHINE BRIGHT

Monday, 14 July 2014


Today, I'm coming to you with another summer outfit used in Sardinia. The days were really hot but  the weather was quite changeable, I guess that's the charm of this island. Wind, rain, sunshine and really chilly evenings (soothing the after effects of sunoverdose!). I'm glad I packed a few warm things, they came in handy! It's been a couple of days since I'm back but I still find it difficult to get back to normal. Maybe it's beacause I didn't have much rest, or simply beacause I've got too much on my plate. I'll get back to every day duties now, you know... piles of laundry to iron, dinner needs to be prepared and some work to be done. Fred the frenchie is hungry again! I have a little question for you to consider at the end: do you ever wish you were someone else? It will be the subject of (one of) my next posts. Have a wonderful fruitful start of the week!

 __

Dziś przybywam do Was z kolejną wakacyjną stylizacją z Sardynii. Podczas dnia było bardzo gorąco ale pogoda sama w sobie była bardzo zmienna. Zdaje się, że taki to już urok owej wyspy. Wiatr, deszcz, słońce a wieczorem całkiem zaskakujący chłód (który chłodził zbyt mocno opalone ciało...). Tak czy owak, cieszę się, że zabrałam ze sobą kilka 'cieplejszych' rzeczy - bardzo się przydały. Jestem w domu już od kilku dobrych dni ale wciąż ciężko mi się odnaleźć. Może to dlatego, że na Sardynii za dużo nie odpoczywałam, a może dlatego, że nagromadziło mi się trochę spraw. Wracam do codziennych obowiązków... sterta ubrań do wyprasowania, obiad sam się nie ugotuje i popracować też trzeba. Fred znowu głodny! Na koniec mam dla Was małe zapytanie do przemyślenia, ponieważ będzie to temat moich rozważań w jednym z nadchodzących wpisów. Zadam w drugiej osobie liczby pojedynczej, lepiej brzmi. Żałujesz czasem, że nie jesteś kimś innym? Udanego i owocnego początku tego pięknego tygodnia!

I'm wearing: FRONTROWSHOP lininen t-shirt, earcuff | ROMWE skinny ripped jeans (similar here)| ZARA sandals







15 comments:

  1. pięknie tam jest! świetna, luźna stylizacja:)

    ReplyDelete
  2. great look! gorgeous earrings!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. Lovely outfit !!!! I adore the accessory touches xxxx
    You are welcome to check out my blog -- http://www.mlleepaulettegirl.com/
    Message me on insta -- insta@mlleepaulettegirl.com

    ReplyDelete
  4. Rewelacja! Uwielbiam Twój styl :)

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz w tym kolorze pomadki :)

    Na Twoje pytanie odpowiem - nie - nie żałuję :) Zwłaszcza ostatnio cieszę się z tego, kim jestem i jak wygląda moje życie. Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  6. Super spodnie. Całość prosta ale wygląda świetnie.

    Zapraszam do mnie na fotorelacje z Fashion Week Berlin 2014

    ReplyDelete
  7. Ty - masz piękną koszulkę i jak zwykle koisz mnie prostotą i spokojem, który z każdego Twojego posta bije.
    Ja - żałuję. Ale tylko czasami. Żałuję, że kiedyś byłam zbyt leniwa i nie myślałam perspektywicznie.
    Reszty - nie. Na pewno nie swojej osobowości. Na pewno nie konsekwencji, która jest jednym z moich atutów (także konsekwencja w stosunku do ludzi - mam swoje zasady, nie jestem zbytnio towarzyska i uważam, że to mi służy).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Twoja odpowiedź przyda się w moich przemyśleniach... :) Grunt to nie żałować zbyt wiele, w danym momencie to co robimy.. jest właśnie tym czego chcemy :)

      Dziękuję za miłe słowa :*

      Delete
  8. cudnie wyglądasz:) cudownego wypoczynku życzę :)

    ReplyDelete
  9. nie nie żałuję, czasami są gorsze dni że się w to wątpi ale jak przemyśle to głębiej to nie żałuję... cudowne zdjęcia ! pozdrawiam ! :*

    ReplyDelete
  10. uwielbiam takie luźne stylizacje ;)

    ReplyDelete
  11. Nie żałuję, że nie jestem kimś innym, bo każdy z nas może być tym, kim zechce :) Wszystko zależy od nas :)

    ReplyDelete
  12. Stylizacja codzienna w dobrym smaku :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top