Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

SARDINIA - PHOTOSTORY

Wednesday, 23 July 2014


A quick hello from paradise. I'm talking about Sardinia. I was lucky to spend there a few summer days not a long ago. I don't want to write a guidebook, that's not the point here. I just want you to see the island through my eyes. There are a few things that I'd say are characteristic for the place: colourful flowers everywhere, turquoise water around, amazing secluded beaches, mountains all around, fresh air and quite changeable weather. Yeah, when I was looking for some photos of Sardinia before my holiday I thought to myself 'ohh lame... it must be photoshop!'. I was so wrong. As you can see in the pictures below the water is that blue really. I haven't edited my photos with the power of photoshop in terms of colours (no need), ohh I just deleted or cut out some strangers. So sorry for the number of photos - I couldn't make up my mind. I've got lots of things going on in my little head. Day by day, I just try keeping myself very busy. Today, for example, I've cleaned my flat: spick and span. You could eat straight from the floor (do I need plates?). Then, I went through 2000 photos from Sardinia! Picked only 22...or so. Still, the list of things I have to do has no end. I'll get myslef to blogging about French Wardrobe (sorry!), the evolution of my style, outfits of course, Fred and many other things! Stay tuned! If you have any questions about my stay in Sardinia (hotels, prices, places to visit, travel or so) feel free to contact me via e-mail or just leave a comment! Kisses!

 __


Szybkie 'cześć' z raju. Tak, mówię o Sardynii. Miałam to szczęście, spędzić tam kilka letnich dni całkiem niedawno. Nie zamierzam tworzyć tutaj przewodnika turystycznego, nie w tym rzecz. Chcę pokazać Wam jak widziałam tą wyspę moimi oczami. Wiadomo, każdy zwraca uwagę na coś innego. Jest kilka rzeczy, które moim zdaniem idealnie charakteryzują to miejsce: kolorowe kwiaty dosłownie wszędzie, na około turkusowa woda, piękne odosobnione niemal dzikie plaże , wszystko otoczone pięknymi górami, rześkie powietrze i zmienna pogoda. Widoki jak dla mnie zapierające dech w piersiach. Nie miałam pojęcia, że w życiu moje oczy zobaczą na żywo takie rzeczy. Z tego co widziałam w internecie, spokojnie mogę porównywać do Karaibów. Przed wyjazdem szperałam trochę w sieci szukając ciekawych miejsc, myślałam wtedy ' niemożliwe...to musi być siła photoshopa!'. Bardzo się myliłam! Jak widać na zdjęciach zamieszczonych i wykonanych przeze mnie - woda w rzeczywistości jest tak niebieska. Nie edytowałam obrazów w photoshopie pod względem barw - usunęłam jedynie kilka 'obcych' osób z tła. Wybaczcie ilość zdjęć, zagalopowałam się no i wybór nie był łatwy. Na głowie mam ostatnio sporo i zdecydowanie zbyt wiele. Dzień za dniem, staram się jakoś zająć w sposób mniej lub bardziej pożyteczny. Dziś dla przykładu wysprzątałam mieszkanie (tak znowu!) - wszystko lśni. W zasadzie doszłam do wniosku, że talerze już są niepotrzebne - można jeść prosto z podłogi (po uzgodnieniu tego z Fredem). Następnie przejrzałam bagatela 2000 zdjęć z wakacji, z czego udało mi się wytypować te 22, niech będzie. W dalszym ciągu jednak, lista rzeczy do zrobienia nie ma końca. Muszę zabrać się za obiecane wpisy Francuska garderoba (wybaczcie!), ewolucja mojego stylu się pojawi, stylizacje oczywiście, Fred i wiele innych. Zaglądajcie! Jeśli będziecie mieć jakieś pytania odnośnie mojego pobytu na Sardynii (hotel, ceny, atrakcje, podróż itd.) zapraszam do korespondencji mailowej lub w komentarzach. Buziaki!

The real me. Tutaj ja w swoim żywiole.

All the pictures were taken by me. I don't want to put here any legal notes, just remember about the copyright.  The location is Sardinia, Italy: the Maddalena archipelago, Caprera,  Olbia, Porto Cervo, Orosei Gulf, Cala Mariolu, Cala Biriola, Cala Gonone, La Pelosa and many other places, names of which I don't remember! :)

14 comments:

  1. You look lovely, dear!!! And this place is dreamy!!!!!
    All the photos are amazing!!

    http://the-haute-strawberry.blogspot.gr/

    ReplyDelete
  2. Jak tam pięknie, rozmarzyłam się!

    ReplyDelete
  3. Wow, zdjęcia niesamowite, ale domyslam się ze w naturze jest tam jeszcze piekniej :)

    ReplyDelete
  4. Niesamowite miejsce! Muszę tam kiedyś pojechać. Przez te zdjęcia aż czuję zapach morskiego gorącego powietrza :)

    ReplyDelete
  5. cudowny wyjazd cudowne widoki ...

    ReplyDelete
  6. jak pięknie! :D

    ReplyDelete
  7. Fantastyczne zdjecia zwlaszcza pierwsze :) zakochlam sie w tym miejscu!

    ReplyDelete
  8. God seems like I need to go there too!!! Can you tell me in which city you were and which hotel you chose?

    ReplyDelete
  9. Rajskie wakacje! :))
    Pięknie tam,pozdrawiam.

    ReplyDelete
  10. Cudownie...Nie trzeba leciec az na Karaiby. Raj mamy duzo blizej:) Po obejzeniu i przeczytaniu Twojej relacji juz nie moge sie doczekac kiedy tam bede.:):)

    ReplyDelete
  11. Cudownie. Nie trzeba leciec az na Karaiby. Raj mamy duzo blizej:) Po obejzeniu Twojej relacji juz nie moge sie doczekac kiedy tam bede:):)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top