Facebook Instagram Instagram

.

.
.

MILLION MILES AWAY

Monday, 21 July 2014


More moments of madness
More happy thoughts
Less worries
More coffee
Less sleep
More fresh flowers
Less pizza
Less time at work
More  time with your loved one
More puppy kisses
More long walks
Less hurrying
More relax
More books
More good students
Less stress
More banana beer
More mango tea, Sweetie!
Less hangovers
Less 'what if's'
More 'let's do it's'
More satisfaction
Less fear
More sunshine
More of your smile
More us
More you & me
More love
Less negativity
Less words
More actions


Today is a silent day for me. I need less words and more sleep. The heat lately has been really tiring in the city life I'm dealing with. I can't sleep at night and during the day I'm not my usual self. Sometimes being a human is hard work. I'd better go for a walk with my super puppy now. He's barking! 

Dziś mam chyba taki 'cichy dzień'. Potrzebuję trochę mniej słów, a więcej snu. Ostatnio ten upał trochę dokucza mi w miejskim stylu życia, z którym mam do czynienia. Nocami nie mogę spać, a w dzień nie jestem sobą, Czasem bycie człowiekiem to ciężka praca. Lepiej pójdę się teraz przewietrzyć - spacer z moim super Szczenięciem dobrze mi zrobi. A Szczenię szczeka! Woof woof!

I'm wearing: ZARA shoes %  (similar here), sweater, bag | STRADIVARIUS shorts, spiky bracelet | MICHAEL KORS watch





Extra 30%off on sale items ( Code: EXTRA30)
From 22th to 28st July
Free shipping worldwide within 24 hours
Go and find your new look :
http://www.romwe.com/summer-clearance-sale-c-536.html



17 comments:

  1. Fantastyczne szorty kochana! Świetna stylizacja!

    ReplyDelete
  2. zazdroszczę Ci tego, że masz czas na spacery :( ja po pracy wtaczam się do domu i zalegam na łóżku, bez siły na jakiekolwiek inne czynności ruchowe.

    no i bluzy - bo świetna!
    bardzo w moim stylu :)

    ReplyDelete
  3. Ślicznie, jaka opalona! <3

    ReplyDelete
  4. Piekna opalenizna! Swietnie wygladasz :)

    ReplyDelete
  5. wow! super ta torebka jest świetna!
    teraz ją kupiłaś na sale???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, dzięki :) Torebka to łup z zeszłorocznych wakacji w Hiszpanii :)

      Delete
  6. Bardzo mi się podoba całość, wszystko razem fajnie dopasowane..pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  7. hej! to tak jak mnie nie było dawno u Ciebie! :)
    cały zestaw trafił w moje serducho! bomba! :)

    ReplyDelete
  8. Nic tylko Cię podziwiać, ahh!

    ReplyDelete
  9. To dzisiaj pomilczmy :) Wypoczywaj!

    ReplyDelete
  10. piękny look, śliczne buty:)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top