Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BEAUTIFUL & WILD

Saturday, 19 July 2014

I must admit that I'm so in love with the pictures from today's post. The colours, the light, the scenery and my dress make it so special. These were taken in Pittulongu, Sardinia. It's a small lovely city close to Olbia, the biggest city in the north west of the island. I haven't preapared a post about my holiday there yet, but I'd really like to show you a few shots so you can see it through my eyes. I have got lots of pictures to go through and edit so stay tuned. Sardinia is a paradise - definately a place where I'm going to come back to someday. I always get these feeling after my holiday, I want to go back to the place asap. But this island is really worth it - you'll see very soon. 

A short comment about the last post. I got some messages from you saying that you like what I wirte here and that I'm among very few bloggers who take care of the written content on their blogs. Thank you! I do appreaciate the fact that you take your time and want to read my thoughts. I don't want to be just 'another person who has a blog', showing photos of my outfits, explaining the reason why I'm wearing a striped top with denim shorts. No. I'm more than that. I believe that good photos say it all. Initially, I follwed the well-known pattern of blogging, I just thought it was the way it works: photos, description, explanation, hello. It wasn't me at all. I think that being just me works much better. I share with you some of my thoughts and ideas, not only the ones concerning fashion. There are so many things in this world that we can get inspiration from. That's what I do here. I feel inspired and share it! That's my little door to the world! Wish you a lovely Saturday. I'm spending it mostly with Fred, we're going to have some good power walk down by the riverside.  It's boliling hot outside so ice-coffee would come in handy!

 __ 



Muszę przyznać, że uwielbiam zdjęcia z dzisiejszego wpisu. Długo nie mogłam się zdecydować, które dodać więc będzie ich więcej niż zwykle. Kolory, światło, sceneria i moja sukienka powodują, że całość jest dla mnie znakomita. Żałuję, że w Polsce nie ma więcej miejsc do robienia tego typu zdjęć. Sesja robiona była w Pittulongu, małej miejscowości na Sardynii. To takie naprawdę małe miasteczko zaraz obok Olbii,  największego miasta w północno-wschodniej części wysypy. Nie przygotowałam jeszcze wpisu relacjonującego mój pobyt na wakacjach, jednak bardzo chcę się z Wami podzielić tym jak widziałam Sardynię moimi oczami. Mam mnóstwo zdjęć, które muszę przejrzeć i edytować, potrzebuję jeszcze chwilkę. Sardynia to istny raj - zdecydowanie miejsce, do którego chciałabym kiedyś wrócić. Hmm... zawsze po powrocie z wakacji towarzyszy mi to uczucie - pragnienie powrotu w dane miejsce jak najprędzej. Ta wyspa jest tego warta - przekonacie się niedługo.

Chciałabym napisać parę słów na temat ostatniego wpisu. Dostałam od Was trochę wiadomości dotyczących tego jak bardzo lubicie i doceniacie to, że dbam o teksty, które tu zamieszczam. Podobno jestem jedną z nielicznych blogerek, które troszczą się o coś więcej niż tylko zawartość wizualna. Dziękuję! Doceniam to, że czytacie moje przemyślenia a takie wiadomości są też dla mnie olbrzymią motywacją. Nigdy nie chciałam być tylko kolejną dziewczyną, która 'założyła sobie bloga' (nie daj Boże tylko po to, by dostawać za darmo ubrania.. o nieee!). Więc nie chcę być kolejną z miliona osób, które dodają  zdjęcia stylizacji, piszą co na sobie mają i po co to założyły. Jeśli już coś robić, to dobrze, wkładając w to całe serce. Dobre zdjęcia mówią same za siebie. Początkowo, podążałam za tym utartym sposobem prowadzenia bloga, myślałam, że tak właśnie musi to wyglądać: zdjęcia, opis, wyjaśnienie, cześć! Szybko stało się to jednak dla mnie męczące, bo to nie byłam ja. Uważam, że teraz blog zyskał na wartości, pokazuję tutaj prawdziwą siebie, dzielę się swoimi przemyśleniami, pomysłami (nie tylko tymi dotyczącymi mody!) - niczego nie udaję. Uważam, że w życie dzieję się wiele rzeczy, z których możemy czerpać inspirację. To właśnie robię tutaj. Dzielę się tym co mnie interesuję czy inspiruję. Takie moje małe okno na świat, hmm. Teraz życzę Wam udanej soboty. Ja spędzam ten dzień z Fredem, wybieramy się na konkretny spacer. Fred to w końcu już taki duży chłopak - muszę Wam pokazać tego olbrzyma! Za oknem upał więc przyda się jakaś mrożona kawka na wynos. Buziaki!

I'm wearing: ROMWE striped dress (100% cotton! hurry! only 10 pieces left!) | ZARA ballerinas | MICHAEL KORS watch | APART heart-shaped earrings | * bracelet is a souvenir from a random shop in Sardinia







12 comments:

  1. Cudowne zdjęcia! Uwielbiam ten kawałek, który tu umieściłaś, i bardzo pasuje do posta! :)

    ReplyDelete
  2. ja też to bardzo w "Tobie" doceniam!
    lubię tu zaglądać właśnie dlatego, że jesteś inna od tych setek blogerek, które z bloga o ciuchach robią drugie portfolio a'la maxmodels (właściwie sporo blogów z dobrymi zdjęciami to tak naprawdę nie blogi blogerek, a modelek - brakuje mi w tym autentyzmu, bo jak co druga "sesja" na blogu jest stylizowana przez kogoś, to gdzie tu własna inwencja i własny styl?).
    Lubię Twój autentyzm - i to, że czytając Twoje posty można wywnioskować, że jesteś w pozytywnym sensie inna od wielu blogujących. Masz swoje życie, nie spędzasz dni na imprezach i zakupach. Bliżej mi do Twojego stylu spędzania czasu, niż do tego ich.

    a wyglądasz bardzo ładnie - lubię Twój minimalizm, ale to już wiesz ;)

    ReplyDelete
  3. You look stunning hun, love this dress.

    ReplyDelete
  4. Piosenka + zdjecia = duet idealny! Sukienka marzenie!

    ReplyDelete
  5. niesamowite zdjęcia, też miałabym problem które wybrać, wszystkie cudowne <3

    ReplyDelete
  6. Just gorgeous, LOVE this outfit so much!

    Antoinette xx

    ReplyDelete
  7. Sesja rewelacyjna, sukienka również. Zazdroszczę tej Sardynii. I nie dziwię się, że tak polubiłaś te zdjęcia, serio robią wrażenie.

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia! Jakim aparatem robione? Opalenizna, włosy, sukienka - bosko po prostu. :)

    ReplyDelete
  9. wow, zdjęcia rzeczywiście robią wrażenie!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top