Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SUPERGIRL

Friday, 20 June 2014


Is it Friday yet? It seems so... The time flies. The weekend starts in a couple of hours for me. I know some of you have already started it in a longer way, I'm not that fortunate this time. Ohh, I'm not complaining at all. I'm having classes with super-cool students today. They'll cheer me up a little - I need that. One little thing to do after work and I'm off. My plans? A warm puppy, a cosy bed, comfy homewear, a bottle of my fave wine and catching up with some TV series I like. Ohh, a healhty snack like a pizza sounds like a great match here.  Wanna join me? Feel free! Kisses!

Czy to już piątek? Na to wygląda, jak ten czas leci. Zdecydowanie za szybko. Dla mnie weekend zaczyna się dopiero za kilka godzin. Wiem, że niektórzy z Was cieszą się już 'długim weekendem' od wczoraj. Niestety tym razem nie należę do grupy tych 'Szczęśliwców'. Nie będę narzekać, mam dziś zajęcia z moimi ulubionymi uczniami. Ich pozytywne podejście do życia zawsze mnie rozwesela, dziś jak nigdy tego potrzebuję. Jedna rzecz do załatwienia po pracy i jestem 'wolna'. Moje plany? Cieplutki szczeniaczek, przytulne łóżko, wygodne domowe ubrania, butelka ulubionego wina i nadrabianie zaległości w oglądaniu seriali. Widzę jeszcze miejsce na coś zdrowego do jedzenia, jakaś pizza czy coś. Ktoś chce się dołączyć? Będzie mi miło! Buziaki!

I'm wearing: ZARA sweater | H&M shorts | STEVE MADDEN  sandals (on sale now!) | PERSUNMALL bag






23 comments:

  1. Bardzo mi się podoba ten zestaw. Wyglądasz rewelacyjnie :*
    Czas zdecydowanie płynie szybko, sama jestem w szoku. Ale na obecną chwilę to dobrze, bo możemy zacząć odliczanie do wakacji :D
    Buziaki ! :*

    ReplyDelete
  2. podoba mi saię ten zestaw.... moglabym tak sie ubrac :)

    ReplyDelete
  3. sandały i torba są fantastyczne :)

    ja bym się chętnie dołączyła, ale mam jeszcze uczelniane pozostałości do nadrobienia, także - chyba nie będzie mi dane tak po prostu poleniuchować i pooglądać seriale :(

    ReplyDelete
  4. fajny sweterek :)) no i oczywiście torebka jest obłędna ♥
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  5. jakie piękne sandały !!
    powiedz mi czy współpracujesz z tą firmą czy po prostu wpłacałaś pieniądze?
    strasznie mi się podobają ale boje się kupować w zagranicznych sklepach.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana nie współpracuję z tą firmą :) Nie musisz się obawiać, to znana i bardzo dobra marka. Buty są świetnej jakości i wysyłka bardzo szybka z Europy. Mogę polecić w 100% :)

      Buziak :*

      Delete
  6. love your top and bag! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete
  7. piękna stylizacja jak zawsze :) ale muszę przyznać że makijaż jest świetny:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) Może w końcu zbiorę się na odwagę i przygotuję wpis o moim codziennym (bardzo szybkim i prostym) makijażu :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  8. Piekna.

    ♡ Would be so happy to see you as a visitor up on hug-you.com ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you! I visit your blog my Dear :) I'm much of a secret reader usually :)

      Kisses,
      Daria

      Delete
  9. świetnie wyglądasz :) genialna torba! :-)

    ReplyDelete
  10. Jeju, jak ja bym chętnie spędziła w ten sposób jeden wieczór...

    ReplyDelete
  11. Wyglądasz pięknie, a Twój minimalistyczny styl wręcz uwielbiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo się cieszę :) Chyba im prościej, tym lepiej :) w takim wydaniu czuję się dobrze :)

      Buziak :*

      Delete
  12. a jakie seriale oglądasz? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Seriale bardzo różne.. Siostra wciągnęła mnie jakiś czas temu w Pretty Little Liars więc oglądam najnowszy sezon. Poza tym ostatnio spodobał mi się True Detective :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  13. Słodkie te sandałeczki :)

    ReplyDelete
  14. Uwielbiam Twój minimalizm w zestawach, a buty totalnie podbiły moje serce <3 :)

    ReplyDelete
  15. o mamusiu ,wszystko jest takie sliczne łącznie z Toba! buty zachwycaja!!

    ReplyDelete
  16. World Most Popular and Top Amazing Speedy Cars
    TopAmazingCars.BlogSpot.Com

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top