Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SING THAT SONG

Tuesday, 17 June 2014


Isn't it like every song you like has a story to tell? Just a few seconds of listening to a song and you can get to a different place or time. Some songs, I mean the ones of impact, can bring beautiful memories and they do make us travel in time. Lately, I have been listening to some random playlists and some notes indeed caused me to think 'oh yeah, I remember that... it was then...'. That's some kind of magic, you close your eyes and just listen... going back to some moments that were, more or less, cool back then. You see the places and the people, you remember your feelings and emotions. I do love this powerful side of music. At certain stages of my life,  I used to listen to various kinds of music. Some of these I really like getting back to, some definately less. It's simple, we listen to music when we're happy, when we dance at a party and also when we're down. It's all about feelings. We can forget what someone said or did, but we can never forget how they made us feel. Do you remember the baby blue dress I wore a couple of posts before? Today you can see its twin sister in black. I decided to dress it down by wearing lovely spiky sandals I got via Steve Madden + my staple denim jacket. Kisses!

Czy nie jest tak, że każda piosenka, za którą przepadamy niesie ze sobą pewną historię? Wystarczy kilka sekund... i przenosimy się do innego miejsca czy czasu. Niektóre utwory, mam na myśli te mające dla nas szczególne znaczenie przywołują niemal natychmiastowo piękne chwile i pozwalają nam 'podróżować w czasie'. Ostatnio słuchałam przypadkowej listy utworów zgromadzonej kiedyś tam i kilka piosenek sprawiło, że pomyślałam 'to było wtedy, pamiętam jak dziś...'. Jest to dla mnie pewien rodzaj magii, zamykasz oczy i tylko słuchasz, a reszta już sama się dzieje...przenosimy się do momentów, które były wtedy bardziej lub mniej (teraz)... ale fajne. Widzimy miejsca i ludzi, przypominamy sobie tamte uczucia oraz emocje. Bywa to niebezpieczne ale kocham tą potężną stronę muzyki. W pewnych etapach mojego życia słuchałam bardzo różnych piosenek. Do niektórych z nich naprawdę lubię wracać, do innych mniej.  To proste, muzyki słuchamy kiedy jesteśmy szczęśliwi, gdy bawimy się na imprezie ale i wtedy gdy mamy gorsze chwile. Wszystko sprowadza się do uczuć. Można zapomnieć co ktoś powiedział czy zrobił, ale nie da się zapomnieć tego jak ktoś wpłynął na nasze uczucia. Pamiętacie błękitną sukienkę, którą pokazywałam kilka postów temu? Dziś prezentuję jej siostrę bliźniaczkę w wersji czarnej. Zdecydowałam się stworzyć bardziej codzienny look zakładając sandały z ćwiekami  i jeansową kurtkę.  Całuję!

I'm wearing: STEVE MADDEN spiky sandals | ROMWE black dress (similar here, here and here)| H&M denim jacket | MANGO bag







27 comments:

  1. Bardzo ładna! Świetnie się układa;)

    ReplyDelete
  2. i błękitna i czarna jest piękna :) może to kwestia kroju i tego jak na Tobie leży, w każdym razie - podobasz mi się w niej bardzo!

    mam podobnie z piosenkami, z muzyką w ogóle - słuchałam pewnych nagrań w pewnych okresach swojego życia, poprzez to do niektórych chcę wracać, do innych - niezbyt (lubię rock progresywny, pięć lat temu zasłuchiwałam się w pierwszych płytach Marillion, poznałam wówczas swojego byłego już - na szczęście! - narzeczonego... dziś nie mam jakoś ochoty wracać do tych płyt, kojarzą mi się z nieszczęściem, chociaż wtedy byłam najszczęśliwsza na świecie.... za to Kultu, odkrywanego w początkach LO, słucham z nostalgią i słuchać będę pewnie do końca życia z nostalgią taką samą - to były dobre, radosne czasy, ja byłam młoda i naiwna... chciałabym znów być tak beztroska ;).

    Ściskam!

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle świetna stylizacja, uwielbiam te rozkloszowane sukienki- wygląda się w nich super kobieco! :) Pozdrawiam serdecznie!
    Piesio skradł moje serce <3 :D

    ReplyDelete
  4. Jak zwykle stylizacja idealna! <3
    Zapraszam do mnie http://worldbymyy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. cudowna stylizacja! :) śledzę Twojego bloga od paru dni i wiem że będę tu zaglądać częściej! pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) W takim razie bardzo się cieszę i mam nadzieję, że nowe posty będą Ci się podobać :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
    2. oj tak na pewno będą mi się podobać i czekam z niecierpliwością na kolejne posty :)

      Delete
  6. Bardzo Ci ładnie w czerni... co do muzyki, coś w tym jest - ostatnio w radio puścili jakiś stary przebój i od razu przypomniały mi się młode lata.

    ReplyDelete
  7. Piękne zdjęcia i super stylizacja genialnie wyglądasz. Można wiedzieć jakim aparatem robione zdjęcia? +obiektyw bo są fantastyczne

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Jasne, że tak. Aparat Nikon D3100 + obiektyw Nikkor 1.4f :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  8. Takie proste kroje i kolory sa dla Ciebie idealne. Czarna sukienka i jesnsowa kurtka, ktora przelamuje elegancje - genialne rozwiazanie

    ReplyDelete
  9. Jeszcze chcialabym sie wtracic a propos Twojej fryzurki jesli moge :), zapuszczasz wlosy? Pieknie bylo Ci w troszke krotszych. Jestes jedna z nielicznych dziewczyn, ktorym pasuje wlasnie krotka fryzurka :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kiedyś miałam długie włosy ale przez farbowanie musiałam ściąć.. i teraz zapuszczam :) Dużo osób mówi mi, że pasują mi krótkie.. ale uparta jestem i marzę o długich :) Dziękuję :*

      Delete
    2. zdecydowanie lepiej Ci w krótki włoskach ale wiadomo to kwestia tego w czym się lepiej czujesz :) ja też ostatnio ścięłam włosy przefarbowałam na ciemniejszy kolor bo strasznie spodobała mi się Twoja fryzura!

      Delete
  10. Wyglądasz cudowanie!
    http://przystannatalii.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. rewelacyjna jest ta sukienka, a sandałki obłędne :)

    ReplyDelete
  12. Wyglądasz cudownie!

    http://www.lookdegabrielle.com/

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz cudownie!!

    http://www.lookdegabrielle.com/

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience, idealnie w moim stylu :)))

    ReplyDelete
  15. Kochana, wyglądasz pięknie i promiennie! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top