Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

LETTING GO

Thursday, 26 June 2014


It's been such a long day for me. Very positive and a bit touching indeed. It's the end of school year and I had the final classes with some of my groups today. I'm one of these people who get attached, especially after hundreds of hours spent together. I will miss funny texts and questions of my youngest students, their cute faces and smiles. Letting go is one of the most difficult things to learn in life. We all know that things come to an end, life changes, people as well. Yet, it's always hard for me. Knowing that we have to leave some stuff behind, we're not going to have some moments and situations twice. It's like the end of your holiday. You know you're going to have different holidays year after year. But still, nothing happens twice just in the same way. You can't feel in the same way twice and so on. Summing up, only the moments, some of them are really beautiful in this life. We have to learn how to cherish them and later let them go. This is how things work. I'll never fully accept this nature of life. Sometimes I think I'm from a diffrent planet. There is something bothering in this idea. Ha! Anyway, have I mentioned that my little sister is moving to my place on Sunday for summer? Can you imagine that? Two months with my sister - I'm going to write a bestseller about it one day! It's going to be fun & crazy. So now I'm getting ready for the big day - it means trying to get some space in my wardrobe to share with her. Mission impossible but I've always believed in miracles & magic & tooth fairies & eternal love! Hope you like the photos - taken in May at the seaside by my sister! Love!

Dzisiejszy dzień był długi i pracowity. Całkiem pozytywny ale też trochę wzruszający. Zbliża się koniec roku szkolnego i w tym tygodniu miałam ostatnie zajęcia z niektórymi z moich grup. Jestem stety-niestety jedną z tych osób, które szybko się przywiązują, szczególnie po setkach wspólnie spędzonych godzin. Będę tęsknić za śmiesznymi tekstami i pytaniami moich najmłodszych (5+) uczniów, ich słodkimi minkami i uśmiechami. Godzenie się z tym, że pewne rzeczy przemijają to jedna z najtrudniejszych myślę rzeczy jakich przyjdzie nam się nauczyć w życiu. Wszyscy dobrze zdajemy sobie sprawę z tego, że tak właśnie jest. Coś się kończy, zaczyna się coś innego, życie się zmienia i ludzie w nim też. Wiemy, ale jest to trudne. Ta świadomość, że coś dobiega końca, trzeba zostawić to za sobą i dana sytuacja się już nie powtórzy, słabo. Można to porównać do ostatniego dnia na wakacjach. Wiadomo było, że się skończą, było fajnie i będziesz mieć jeszcze setki innych wakacji. Ale to już nigdy nie będzie to samo. Zawsze jest inaczej, te same emocję się nie powtórzą. Podsumowując, w życiu piękne są tylko i aż pewne chwile. Dlatego musimy nauczyć się cieszyć chwilą gdy trwa, a potem ze spokojem pogodzić się z przemijalnością wszystkiego. Tak to właśnie działa. Ja sama nigdy w pełni nie zaakceptuję tego stanu rzeczy. Czasem myślę, że pochodzę z innej planety, i jest w tym coś bardzo niepokojącego. Zmiana tematu, za dużo filozofuję ostatnio. Wspominałam może, że w najbliższą niedzielę moja młodsza siostra wprowadza się do mnie na całe wakacje? Co to będzieeee! Dwa miesiące z moją siostrą - czuję, że pewnego dnia napiszę o tym bestseller. Będzie zabawnie! Teraz szykuję się na jej przyjazd, oznacza to, że staram się zrobić w mojej szafie 'trochę' miejsca na jej rzeczy. Daleka jestem od osiągnięcia sukcesu ale się nie poddaję. Zawsze wierzyłam w cuda, magię, zębowe wróżki i wieczną miłość! Dobrze mi z tym. Mam nadzieję, że podobają się Wam zdjęcia? Robione przez wspomnianą wyżej siostrę, nad morzem, w maju, tego roku! Całuję!

Zapraszam na małą wyprzedaż mojej szafy na Facebooku

I'm wearing: CHOIES white shirt, black neoprene skirt | STRADIVARIUS sneakers | MANGO bag




ROMWE Faux Roses Embellished Pink Skirt will be only $11.99 on June 26th, up to 57%off.
Starts on 1:00 am 26th June GMT, only 24 hours!
 
Link:http://www.romwe.com/jol--romwe-faux-roses-embellished-pink-skirt-p-77504.html 

18 comments:

  1. Świetnie wyglądasz, uwielbiam takie proste zestawy! :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ah w pełni się z Tobą zgadzam, W życiu piękne są tylko chwile, wiec maksymalnie trzeba brać co najlepsze.. Bez niepotrzebnych smutków czy złości :) Co do zestawu to bardzo lubię takie klasyczne połączenia. No i moja jedna z ulubionych piosenek, zawsze gdy jej słucham na chwilę się zatrzymuję i mam jakąś chwilę refleksji.
    Do soboty <3 Buziaki ! :*

    ReplyDelete
  3. Piękna spódnica :)
    Bardzo fajne połączenie i ciekawe buty ;)

    ReplyDelete
  4. jesteś przedszkolanką?
    jejku, podziwiam Cię - ja mam być logopedą, a ciągle łapię się na tym, że mam spore trudności w nawiązaniu dłuższego, serdecznego kontaktu z małymi dziećmi.
    Często nie wiem co i jak do nich mówić, żeby nie wyszło śmiesznie albo zbyt trudno.
    Jak przychodzą mi chwile zwątpienia, to mam ochotę rzucić te studia w diabły :(


    P.S. pięknie Ci w takich spódniczkach :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha nie nie :) pracuję w szkole językowej - jako lektor języka angielskiego :) ale uczę na wszystkich poziomach i w różnych grupach wiekowych więc mam też super małe mini dzieciaczki :) Kontakt z dziećmi to kwestia wprawy i doświadczenia, nauczysz się.. im więcej będziesz z nimi rozmawiać, tym łatwiejsze to się stanie :) Chwile zwątpienia ma każdy, nie przejmuj się - jestem pewna, że będziesz dobra w swoim fachu :)

      Dziękuję! :*

      Delete
  5. Rewelacja :) bardzo prosty i klasyczny zestaw, ale ma w sobie to coś ;) ja jestem nim totalnie zauroczona ;)

    ReplyDelete
  6. standardowo jestem zachwycona stylizacją :) pozdrawiam A. buziaki :*

    ReplyDelete
  7. jesteś przedszkolanką? to mój wymarzony zawód razem z fotografią :) zazdroszczę:)
    piękna spódnica :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie :) uczę angielskiego w szkole językowej :) ale bardzo lubię moich najmłodszych uczniów :) jeśli to Twój wymarzony zawód to życzę powodzenia w dążeniu do takiej pracy!

      Buziak :*

      Delete
  8. Perfect Items! I Liked them <3

    ReplyDelete
  9. Uwielbiam Twój minimalistyczny styl i Twoją urodę!

    ReplyDelete
  10. widziałam zdjęcie na instagramie z nowymi butami ! aaa będę szukać takich samych są świetne! :) ii ta słodziutka główeczka twojego pieska ! :)

    ReplyDelete
  11. Fajne te buty :) Tylko w tym szaleństwie z siostrą nie zapomnij tutaj o nas :)

    ReplyDelete
  12. No proszę i ja mam swoją siostrę przez kolejne dwa miesiące u siebie;-)Spódnica boska<3

    ReplyDelete
  13. Przepiękna stylizacja! :) Fajnie, że zestawiłaś całość ze sneakersami, a nie szpilkami ;d

    ReplyDelete
  14. mam pytanie jak dla mnie bardzo ważne... stosujesz jakąś dietę ? ćwiczenia? masz taka zachwycającą figurę! :)

    ReplyDelete
  15. love your shirt and shoes! you look stunning <3

    Letters To Juliet

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top