Facebook Instagram Instagram

.

.
.

JUNGLE DRUM

Monday, 23 June 2014


Throughout our lives we all strive for happiness. It's the fundamental thing of our existance. There are million theories and defintions of happiness. I even tried to show you what it means for me, remember? If not have a look here, my definition of being happy. Thousands of smart people tried explaining how to achieve happiness. Nevertheless, today I dare to tell you one important thing that struck on me all of a sudden. Happiness is you. It starts within you, inside your head & heart. It's as simple as that. It's a very personal thing and we too often forget that OUR happiness doesn't depend on other people. It has nothing to do with anyone else except you. We control our lives and nobody is strong enough to make us damn happy if we don't feel this way inside. Relationships and friendships can be beautiful indeed. We need other people to share life with. By being together we make it complete and we can really make each other happy. What I mean is... you can't make the other person happy if you aren't in the first place. So let's smile bigger, sing a little louder, dream with more courage, hug harder & love longer. The world needs more of that. It's so cool to be alive in the world so strange as this one. If it's not something to smile about, then what is?

Thank you for all your comments in the recent posts. I'm so very happy you like my style and ideas about fashion. It's very simple and will be even more. I'm still working on it. The same goes with French wardrobe post which is still in progress. Thank you for making me smile each day. Remember to dream big and do more of what makes you happy. No matter what! 

 __

W trakcie naszego życia wszyscy przez cały czas dążymy do szczęścia. Jest to fundamentalny element naszego istnienia. Mamy miliony teorii i definicji dotyczących szczęścia. Ja sama starałam się raz ubrać w słowa to czym jest dla mnie szczęście, to codzienne, które tkwi we wszystkim co nas otacza. Pamiętacie? Moją definicje szczęścia znajdziecie tutaj. Tysiące mądrych ludzi próbowało podać gotowy przepis na to jak osiągnąć szczęście w życiu . Niemniej jednak, dziś znowu porywam się na to by trochę powymądrzać się w tej kwestii. Rozmyślam ostatnio za dużo i uświadomiłam sobie jedną istotną rzecz. Szczęście to Ty. Ten stan zaczyna się w nas samych, wewnątrz głowy czy serca. To przecież takie proste. Bycie szczęśliwym to bardzo osobista sprawa i często zapominamy o tym, że nie jest to zależne od innych. Nasze szczęście nie ma nic wspólnego z nikim innym. Sami kontrolujemy nasze życie i nikt nie jest na tyle silny by uszczęśliwić nas, jeżeli sami nie czujemy tego szczęścia od wewnątrz. Związki i przyjaźnie mogą być naprawdę piękne. Potrzebujemy tego by dzielić naszą codzienność z drugą osobą, czy przyjaciółmi. Poprzez bycie razem wszystko staje się kompletne i pełne - w gruncie rzeczy uszczęśliwia nas to. Chodzi mi o to, że nie jesteśmy w stanie dać szczęścia drugiemu człowiekowi, kiedy sami nie mamy go w sobie. Więc śmiejmy się mocniej, śpiewajmy odrobinę głośniej, odważmy się marzyć więcej, przytulajmy się częściej i kochajmy dłużej. Świat tego potrzebuje. Ogromnym szczęściem jest żyć na tym dziwnym, bardzo dziwnym świecie. Jeżeli życie samo w sobie nie jest powodem do radości, to co jest? 

Chciałabym bardzo podziękować za wszystkie komentarze pod ostatnimi wpisami. Bardzo bardzo cieszę się, że lubicie tu zaglądać, podoba się Wam mój styl i to jak rozumiem i traktuję modę. Styl, który prezentuję jest bardzo prosty i dążę do jeszcze większej jednolitości. Nad postem dotyczącym Francuskiej Garderoby cały czas pracuję, więc proszę o cierpliwość. Dziękuję za to, że jesteście i za każdy raz kiedy uśmiecham się czytając wiadomości czy komentarze. Pamiętajmy by marzyć dużo i śmiało oraz robić więcej tego, co nas uszczęśliwia. Choćby nie wiem co!

I'm wearing: FRONTROWSHOP t-shirt | ZARA skirt, ballerinas | PERSUNMALL bag (back in stock!) | MK watch 

Big kisses from Fred the frenchie for all our lovely Followers!









18 comments:

  1. Twój Mały przyjaciel nie przestaje mnie zadziwiać swoją uroczością :)
    pozdrów go ode mnie!

    wiesz, tak czytam Twoje posty zawsze i myślę sobie, że jesteś chyba jedną z niewielu blogerek, które śledzę, a od których bije taki spokój ducha i... godność? to jest zbyt nadęte słowo, ale nie znalazłam innego ;)
    jest w Tobie coś takiego.
    takie poukładanie, taka mądrość.... chyba zazdroszczę Ci tego. a przynajmniej - zazdroszczę Ci umiejętności wywierania takiego wrażenia ;)

    ściskam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, pozdrowiłam Fredka - przesyła buziaki :)

      Jeju Twój komentarz sprawił, że aż się chwilę nad sobą zastanowiłam. Zawsze postrzegana byłam jako poukładana i rozsądna :) Taka właśnie jestem, nigdy niczego tutaj nie udaję... bo staram się w życiu być najlepszą możliwą wersją - czyli sobą. To czego codziennie doświadczam skłania mnie zwykle do różnego rodzaju refleksji, którymi się tutaj dzielę. Lubię sobie popisać o tym co czuję i myślę. Mam filologiczne wykształcenie więc do tego łatwo ubieram myśli w słowa :) Ale wiesz jak to jest... wszyscy wiemy jak nieprzewidywalne jest życie... wiemy jak powinniśmy się zachować w różnych sytuacjach - takie 'życiowe mądrości'. Można dużo o tym pisać, ale jak Ciebie zaczyna coś dotyczyć to nigdy nie wiesz jak się zachowasz :) Ale mam wrażenie, że im częściej poruszam różne życiowe tematy... tym mocniej to do mnie dociera. Może dotrze też do innych :) Nie chcę pisać tutaj tylko o ciuchach i o tym dlaczego założyłam białą, a nie zieloną bluzkę do tych a tych spodni. Zdjęcia bronią się same, a ja zawsze mam coś do napisania bo inspiruję się życiem. Mam nadzieję, że dobrze robię :)

      Dziękuję za Twoje komentarze - są bardzo inspirujące. Cieszę się, że są takie fajne pozytywne i ciepłe osoby jak Ty :)

      Buziaki :*

      Delete
  2. słodki piesek ! a Ty jak zawsze wyglądasz olśniewająco ! :)

    ReplyDelete
  3. your puppy is the cutest and if that's not a reason to smile then i don't know what is :)
    i also like your outfit very much,the striped shirt goes so well with your beautiful lipstick

    ReplyDelete
    Replies
    1. Your totally right! The biggest reason to smile everyday is that little puppy boy :) Thank you for your comment :)

      Kisses,
      Daria

      Delete
  4. Podpisuję się obiema rękami pod tym, co tu napiałaś. Z resztą sama jakiś czas temu pisałam dokładnie to samo. Bo każdy z nas jest szczęściarzem tylko to szczęście trzeba umieć odnaleźć w sobie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie tak jest, niestety często o tym zapominamy. Muszę nadrobić zaległości - lecę na Twojego bloga :)

      Buziak :*

      Delete
  5. jesteś pierwszą blogerką jaką znam żeby tak pięknie i mądrze pisała pod postami... jestem zachwycona tym. nie dość że mądra to jeszcze na dodatek piękna. pozdrawiam A :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo mi miło, cieszę się, że Ci się podoba :) Dziękuję! Staram się przy każdym wpisie poruszyć jakiś temat, który mnie nurtuję.. :) Nie chcę żeby był to tylko kolejny blog o modzie i koniec :)

      Pozdrawiam,
      Daria :*

      Delete
  6. Piękna spódniczka, koniecznie muszę sobie podobną kupić :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Teraz wyprzedaże to akurat dobra pora :) Identyczne są w H&M :) pozdrawiam

      Delete
  7. Wyglądasz zachwycająco kochana :) Uwielbiam paseczki, zwłaszcza na koszulkach :) I choć na co dzień sporo ich noszę jakoś na blogu rzadko się pojawiają :) Muszę to chyba nadrobić :D Buziaki :*

    ReplyDelete
  8. Daria, bardzo lubię czytać Twoje posty <3 Pięknie t wszystko ujęłaś.
    Buziaki dla Ciebie i Fredzia:* Już nie mogę się doczekać kiedy go poznam ahhhh ! :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top