Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

ESSENTIALS

Thursday, 5 June 2014

Summer is just around the corner so it's time to (re)organise our essentials for this hot season. Since I'm in the middle of changing my closet totally I've been living by the rule: less is more. I can't imagine my summer looks without shorts. Now that I got this amazing pair I'm almost ready. I love the high-waist cut and the ripped elements. These are not too short, which is also a big plus.You can find these and many other cool things in Abaday online store.  On my must have list with shorts you can find: classy blue denim, deep dark blue ones, white, black and one pop of colour (I chose coral red ones!).  For a while now, I've been thinking of starting a special project called French Wardrobe, have you heard about this sort of fashion philosphy? It's a really cool idea, helps to minimise and organise your closet. I think it is exactly what I need. More about it coming in a separate post. I'm working on some clothes sale too if you are interested in any items from my blogposts contact me via e-mail or facebook. Love!

Lato jest już za rogiem dlatego warto przyjrzeć się dokładnie swojej garderobie, przeorganizować ją i upewnić się, że to co będzie niezbędne jest na swoim miejscu. Jako że jestem w trakcie małych-wielkich przemian w mojej szafie, żyję według zasady: mniej znaczy więcej. Tak czy inaczej, nie umiem sobie wyobrazić letnich stylizacji bez fajnych szortów. Do mojej kolekcji dołączyła para z dzisiejszego wpisu, więc niczego więcej mi nie trzeba. Podoba mi się fason z wysokim stanem oraz poszarpania. Nie są zbyt krótkie, co jest ich dodatkowym plusem. Poza tym w mojej szafie znajdują się ciemnoniebieskie szorty, białe, czarne oraz jedne kolorowe - postawiłam na koralowy czerwony.  Starczy! Już od jakiegoś czasu myślę o wprowadzeniu w życie pewnego projektu, nazywa się Francuska Garderoba, ktoś słyszał może o tej modowej filozofii? Według mnie idea jest świetna, polega na minimalizowaniu i prawidłowemu organizowaniu zawartości naszej garderoby. Myślę, że to dokładnie to czego mi trzeba. Więcej na ten temat napiszę w osobnym poście. Pracuję też nad wyprzedażą, jeśli interesują Was jakieś konkretne rzeczy, które pojawiały się na blogu proszę o kontakt na e-mail lub przez facebook. Buziaki!

I'm wearing: MANGO striped sweater | ABADAY denim shorts  | ZARA ballerinas | MICHAEL KORS watch



ROMWE Colorful Print Sleeveless Dress


$14.99, start on 1am 5th June GMT, 24 hours only, limited in 300 pieces.

Free shipping worldwide, ships in 24 hours after order.

It will recover to $30.99 on 6th June.

So if you want to be the iridescent girl, don’t miss out!

13 comments:

  1. Faktycznie spodenki są super! Jestem bardzo ciekawa na czym polega ta francuska filozofia. Czekam na post! :)

    ReplyDelete
  2. świetne spodenki :) pozdrawiam

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam! :) Totalnie moje klimaty, wyglądasz świetnie! Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
  4. świetne są te szorty! ja właśnie takich szukam! ale - oczywiście - wszystko ze mnie spada.
    a zaszewski... nie wyglądają dobrze :( z kolei moich normalnych, długich spodni z wysokim stanem nie chcę pociąć na szorty :( szkoda mi ich.

    ReplyDelete
  5. jeans plus paski to super polaczenie!!

    ReplyDelete
  6. Sexi szorty :) kocham SZORTY :p

    ja mam problem moją szafa, ponieważ nie potrafię żegnać się z rzeczami i wypycha się po brzegi :) zawsze wychodzę z założenia, że może się przyda...dałaś mi do myślenia, kurczę biorę się dziś za porządek!

    Pozdrawiam
    a.♥

    ReplyDelete
  7. Ach jak cudnie wyglądasz w tych szortach -zazdroszczę :)
    Kilka razy przymierzałam się do zakupu szortów z podwyższonym stanem ale przy mojej figurze dwunastoletniego chłopca wyglądam w nich fatalnie - zazdroszczę kobiecej sylwetki !!!

    ReplyDelete
  8. SUPER!! WYGLADASZ KOCHANA PRZEPIĘKNIE!!! SUPER LASA

    pozdrawiam,
    Ola

    ReplyDelete
  9. czekam z niecierpliwością na post o francuskiej garderobie. niestety jestem typem chomika i chciałabym coś z tym zrobić... ;) pozdrawiam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że niedługo powinien się pojawić :) Muszę dopracować jeszcze kilka spraw w tym temacie :) pozdrawiam

      Delete
  10. Też od dłuższego czasu porządkuję swoją garderobę, ale jak się ma szafy pękające w szwach taka organizacja to proces dość długofalowy.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top