Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BLUE SKY ABOVE

Sunday, 15 June 2014


Blue blue sky above stands for denim. Here is my go to denim jacket I got a few days ago and ever since then we've been almost inseparable. I like it - kinda old school vibes. It's quite loose and the hue is so cool. I get a feeling that my dad used to wear exactly the same type of jacket when he was my age. There are million ways of wearing it though I wouldn't be myself if I didn't add some white skinny pants and a print. Nothing out of the oridinary... yet so unusual in its simplicity. This is me. Pictures made me think of some blue seas, walking along a secluded beach somewhere in a faraway land... yeah blue sky above, relax & dreaming. Ohhh and some palm trees + coconuts. A hammock would come in handy!  What are your associations with blue? Water, sky, cleanliness, freshness, cold, serenity and dynamism, creativity, inspiration. Such a cool colour to be around. Though, I'd rather wear it than have at home. I'm more of a white lover in home decor. Actually, I'm planning a post about my dream home soon. So many ideas for blogging, so little time. It's going to change very soon! Have a lovely week!

Błękit i niebieskość nieba kojarzą mi się z ponadczasowym jeansem. Dziś prezentuję moją najnowszą zdobycz. Dotarła kilka dni temu i od tamtej pory jesteśmy jakby 'nierozłączne'. Podoba mi się, klasyczny krój - trochę taki 'old school'. Luźny fason i niesamowity odcień. Mam wrażenie, że mój tata nosił właśnie taką za czasów swojej młodości. Mam w głowie milion sposobów noszenia tej kurtki. Dziś zestawiłam ją z białymi rurkami i zwierzęcym printem. Bardzo po mojemu. Niby nic nadzwyczajnego, jednak ciekawe w swej prostocie. Przeglądając zdjęcia... jakoś nasunęły mi się myśli o błękitnych morzach, spacerowaniu po ustronnej plaży gdzieś w odległej krainie. Hmm... błękitne niebo nad nami, relaks i odpływanie w marzenia. Ohhh, zapomniałabym o palmach i kokosach. Koniecznie! Hamak też by się przydał, między tymi palmami... tak, tak. Jakie są Wasze skojarzenia z kolorem niebieskim? Woda, niebo, czystość, świeżość, chłód, spokój ale też dynamika, kreatywność czy inspiracja. Zdecydowanie jest to kolor, którym dobrze jest się otaczać. Lubię go nosić na sobie, w domu jednak stawiam na jaśniejsze, cieplejsze barwy. Zdaję się, że udzieliła mi się  obsesja na punkcie bieli we wnętrzach. W zasadzie mam w planach wpis na temat mojego 'wymarzonego domu - od środka'. Tyle mam pomysłów na fajne posty, tylko czasu brak. Ale już niedługo. Udanego tygodnia wszystkim!

I'm wearing: FRONTROWSHOP denim jacket | ROMWE skinny jeans | PERSUNMALL leopard flats, trapeze bag | MANGO basic top | MICHAEL KORS watch | INGLOT lipstick






1.400+ hottest items, just $9.99 each
2.13rd June to 16th
3.Free shipping, shipped in 24h

Go: http://www.romwe.com/flashsale/activeleft?active_id=551?voguerka


 Special price! Go -->click
And here: http://www.choies.com/product/eyes-print-sleeveless-dress_p24763?cid=2896jesspai

13 comments:

  1. cudownie!!!!!!!!!! i ta kurtka <3 sama ostatnio zakupiłam podobną, a długo szukałam idealnej. twoja jest boska :*

    ReplyDelete
  2. bardzo ładnie w niej wyglądasz!
    Tobie chyba w ogóle jest ładnie w rzeczach błękitnych i niebieskich - wyglądasz w nich tak spokojnie, tak godnie.
    To Twój kolor! :)

    ReplyDelete
  3. przepiękna stylizacja!
    kochana, które to są dokładnie spodnie? bo podałaś link do marmurkowych spodni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Niestety te spodnie nie są już dostępne na stronie dlatego podałam link do 'podobnych' :)

      Buziak :*

      Delete
  4. tego typu kurtka zawsze wygląda genialnie :)
    www.largeluggage.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny zestaw, a kurtka czadowa! Nie dziwię się, że się z nią nie rozstajesz :)

    ReplyDelete
  6. Kocham takie kurtki, genialna stylizacja!

    ReplyDelete
  7. UWIELBIAM NIEBIESKI, BŁĘKITNY!!! Uwielbiam też takie rzeczy, nazywam je "za duże" po prostu, uwielbiam topić się w ubraniach i ta kurteczka bardzo mi przypasiła :)

    ReplyDelete
  8. Uwielbiam Twoj styl a kurtka jest niesamowita! Bedzie pasowac niemal do wszystkiego.
    Zakochalam sie w osmym zdjeciu ♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojjj dziękuję :) Kurtka mi się udała, lubię takie uniwersalne rzeczy :)

      Buziak :*

      Delete
  9. mam podobną kurtkę i nie wiedziałam z czym ją połączyć żeby wyglądała tak inaczej ciekawie jak u Ciebie a dzięki temu postowi już wiem :) pozdrawiam:)

    ReplyDelete
  10. Pięknie !
    Mam słabość do takich kurteczek :)
    Te usta to strzał w dziesiątke do tej stylizacji.
    Niebieski hm... lody, ocean,fiordy,spokój,opanowanie :)
    Zapraszam:
    http://meanss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ta kurtałka jest genialna! Jaram się nią <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top