Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BLUE SHIRT

Monday, 2 June 2014


The best weekend of my life is behind me. Well the time flies when you're having fun. Good things come to an end and make space for better things to come. That's my attitude, I always try to be positive about everything. There is not much use being negative. Worring is like walking with an umbrella all the time, waiting for the rain. Silly! When one door closes, another opens... let's just make sure you're not looking at the closed door for too long... cause you can miss something really important. Ok, the weekend was great! I spent it in Tricity mostly - this is where I picked up my little puppy.  We became the best friends the moment he jumped into my arms. Ever since that moment he just doesn't want to do anything else but being hugged and kissed all over in my arms. Yeah, it seems I got another full-time job. I'm so in love! A post showing the little one coming soon! Have a good week!

Jeden z najlepszych weekendów mojego życia za mną. Czas leci bardzo szybko, gdy jesteśmy tak bardzo szczęśliwi. Wszystko co dobre szybko się kończy... ale tylko po to by zrobić miejsce na coś lepszego. To mojej podejście, staram się zawsze spoglądać na świat pozytywnie. Pesymizm i negatywne myśli nie mają sensu. Takie głupie myślenie i zamartwianie się jest jak ciągłe chodzenie z parasolem, w oczekiwaniu na deszcz. Kiedy jedne drzwi się zamykają, otwierają się inne... nie możemy tylko zbyt długo przyglądać się tym zamkniętym, bo to przegapimy. Wracając do weekendu - był świetny. Większość czasu spędziłam w Trójmieście, stamtąd odbierałam właśnie mojego szczeniaka. Zostaliśmy najlepszymi przyjaciółmi w  momencie, w którym wskoczył mi w ramiona. Od tamtej pory nie ma ochoty robić nic innego poza ciągłym przytulaniem się i cmokaniem mnie. Tego posta też piszemy razem. Wygląda na to, że mam kolejną prace na pełen etat. Jestem zakochana do szaleństwa. W kolejnym wpisie poznacie mojego maluszka. Życzę Wam  udanego tygodnia.

I'm wearing: ZARA shirt, bag, jeans | PERSUNMALL leopard flats | MICHAEL KORS watch







14 comments:

  1. to w takim razie gratuluję odwzajemnionej przyjaźni i - chyba miłości :)
    nie mogę się doczekać Jego zdjęć!
    ściskam bardzo!
    a koszula jest świetna, uwielbiam takie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Miłość bezwarunkowa! Dziękujemy :*

      Delete
  2. Simple, but chic. http://www.FashionAddicted.co.uk

    ReplyDelete
  3. Kolejna rewelacyjna klasyczna stylizacja!!! :)

    ReplyDelete
  4. You are dressed simply but faultlessly, I really like this outfit of you. So beautiful and delicate! Those photographs turned out so great;)
    Wish you a great day ahead!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much Dear. Yeah, I love simply classy looks :) They always work.

      Kisses,
      Daria

      Delete
  5. Uwielbiam kolor błękitny, to jeden z moich ulubionych kolorów i zawsze dobrze się w nim czuję :) a w takim stroju jaki zaprezentowałaś, chodzę tak często ubrana do pracy tylko bez dziur w spodniach, a szkoda bo one mi się tak podobają ;) pewnie patrzyliby na mnie jak na wariatkę hehe :) świetna stylizacja, a kolor podkreśla Twoją urodę :) pozdrawiam!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Właśnie też mam problem z zakładaniem spodni z dziurami do pracy... a szkoda :/ bo tak bardzo lubię :) Dziękuję bardzo za miłe słowa :*

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  6. Łe... a ja myślałam, że już zaraz, teraz natychmiast się nim pochwalisz :) Ale widziałam go na Instargramie i jest cudowny :)

    ReplyDelete
  7. Absolutly love your look! I'm so in love with blue shirts lately and yours match perfect with these ripped jeans, also think of getting another pair in a darker color like yours, seems like I have to visit Zara's tomorrow...

    ReplyDelete
  8. Czy to koszula z obecnej kolekcji? Bardzo udana stylizacja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety koszula była kupiona kilka miesięcy temu, myślę, że nie jest już dostępna. Dziękuję bardzo :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top