Facebook Instagram Instagram

.

.
.

WHITE SHIRT, BLUE JEANS

Friday, 16 May 2014

White shirt and blue ripped jeans - one of my all time favourite sets. You can never go wrong here. I spiced up this casual look with black mules from Steve Madden, these are too comfortable, heaven for my demanding feet. Are you into mules? or totally against? I know that you can either love or hate them, nothing in between. As far as I'm concerned, these are cool, comfy and chic. Ohh, I have found my little cute puppy already. He's coming home in 4 or 5 weeks. We're waiting for him to be ready to live without his dog mummy and siblings. I'm so excited! Now it's the time to get everything ready for a new family member, choosing doggy stuff and so on. On reflection, never allow waiting to become a habit. Live your dreams and take risks. Life is happening now...not tomorrow, not next year, not when you think you're ready. If we wait until we're ready,  we'll be waiting for the rest of our lives. No moment is perfect to do everything you want to do, so take the moment you're living now and make it perfect. No matter what others think, this is your life - make sure you're happy about that. Love!

Biała koszula i niebieskie poszarpane jeansy - jedno z moich ulubionych połączeń. Nie można się tu pomylić. Ten dość prosty zestaw, urozmaiciłam ciekawymi butami typu 'mules' od Steve'a Madden'a. Są niewiarygodnie wygodne, niebo dla moich bardzo wymagających stópek.  Co myślicie o tego rodzaju butach? Wiem, że mają swoich miłośników i przeciwników. Jeśli o mnie chodzi, jestem jak najbardziej za. Interesujące, wygodne, mają to coś. Zmieniając temat na mój ulubiony.. odnalazłam Tego Jedynego Szczeniaczka. Będzie ze mną w domu za jakiś miesiąc. Muszę cierpliwie czekać aż będzie gotowy żyć samodzielnie bez swojej psiej mamy i rodzeństwa. Jestem przeszczęśliwa! Czas przygotowań do jego przybycia jest bardzo fajny, wybieranie wszelkich psich akcesoriów ohh. Myślałam o tym sporo.. nie można pozwolić na to by 'czekanie' weszło nam w nawyk. Trzeba spełniać swoje marzenia i ryzykować. Życie dzieje się dziś, tu i teraz. Nie jutro, za rok, kiedy będziemy gotowi. Gdybyśmy zawsze mięli czekać na to aż będziemy na coś przygotowani, trwało by to do końca naszego życia. Żaden moment nie jest idealny na to by zrobić wszystko to czego pragniesz i o czym nieśmiało marzysz, więc złap ten moment z całych sił i spraw by był taki jak trzeba. Nieważne co myślą o tym inni, to życie jest Twoje, miej pewność, że przeżyjesz jak tak jak Ty chcesz. Buziak!

I'm wearing: ZARA ripped jeans (spring/summer 14)  | CHOIES  shirt | STEVE MADDEN heels | MANGO bag | MICHAEL KORS  watch


21 comments:

  1. Prosty zestaw, dopełniony rewelacyjnymi butami ;)

    ReplyDelete
  2. prosto, ale pasuje Ci taki look <3

    ReplyDelete
  3. Najlepszy zestaw:) prostota na plus!

    ReplyDelete
  4. idealnie :-)
    też zamówiłam ten model butów tylko w tym beżowym kolorze... napisz jak rozmiar wypada bo ja mam pomiędzy 36 a 37 i wzięłam 37 i trochę się martwię...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też mam pomiędzy 36 a 37, na stronie pisali, żeby brać większy więc wzięłam 37 i w sumie jest ok :) ale myślę, że dla mnie 36 byłby idealny :) zobaczysz sama :) są bardzo wygodne! Martwię się jedynie, że jak skóra trochę się rozejdzie..bo tak bywa to mogą być za duże, oby nie :)

      Delete
    2. Hmmmm.... zawsze mam z tym problem! :-( mamy taką samą stopę hahhaha
      No to zobaczę jak dojadą do mnie... ale też sugerowałam się ich uwagą aby brać większe.
      Dzięki wielkie za info.
      Buuuziaki z deszczowego Krakowa.

      Delete
    3. Ja niestety też mam z tym problem.. :) Buziaki ze Szczecina :*

      Delete
  5. Fantastyczne spodenki i buciki kochana :) Świetny, klasyczny look :) Buziaki :*

    ReplyDelete
  6. Bardzo interesująco wyglądają te buty, chociaż to totalnie nie mój klimat ;)

    Obserwuje ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Idealna koszula i rownie piekne buty :)

    ReplyDelete
  8. Prosto, ładnie i wygodnie czyli tak jak lubię :)

    ReplyDelete
  9. Buty cudne. Nie wiesz może, czy gdzie mogłabym dostać podobne w sieciówce w sklepie stacjonarnym? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Podobne znalazłam na stronie Zary:

      http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/sanda%C5%82y-na-obcasie/sk%C3%B3rzane-sanda%C5%82y-botki-na-szerokim-obcasie-c358014p1798531.html

      http://www.zara.com/pl/pl/kobieta/buty/sanda%C5%82y-na-obcasie/sk%C3%B3rzane-sanda%C5%82y-na-obcasie-ze-sprz%C4%85czk%C4%85-c358014p1802567.html

      Myślę, że w H&M czy Stradivarius też coś podobnego się znajdzie :)

      Pozdrawiam :)

      Delete
    2. O, dzięki za linki :) na stronie Bershki widziałam fajne, ale byłam dziś w sklepie stacjonarnym i nie ma :( w Stradivariusie ani H&M też nie znalazłam :(
      Buźka :*

      Delete
  10. lubię takie proste, klasyczne, stylowe połączenia.
    odpowiednie na każdą okazję. i ponadczasowe.

    podoba mi się :) bardzo :) no i Ty - Ty, jak zwykle, zachwycasz :)

    ściskam!

    ReplyDelete
  11. Buty z odkrytymi palcami strasznie mi się poobają! :) wygladasz super, do tego taaak slonecznie! :) Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam takie zestawy. Świetne buty :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładnie napisałaś o tym spełnianiu marzeń. A buty cudowne.

    ReplyDelete
  14. Zestaw idealny! piękny kolor ust :) pozdrawiam

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top