Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

ULTIMATE WISHLIST

Friday, 9 May 2014


From top to bottom:

ACNE striped sneakers
APART bracelet
ROMWE baby blue dress,  black puff dress
H&M denim vest
COS striped tee  FRONTROWSHOP  striped tee
H&M soft lace bra
DENISEROOBOL  road bag
CHOIES shorts PERSUNMALL  shorts, ripped shorts, denim shorts with lace
FRONTROWSHOP ripped jeans,   light blue ripped jeans
COS swimwear top & bottom
EOS lip blam via mintishop
CHOIES slip-ons     PERSUNMALL leopard slip-ons

Finally, I got myself to creating my ultimate wishlist for spring/summer 2014. For me it will be all about denim (dark blue, light blue and white!). Boyfriend jeans, skinny light blue pants or ripped shorts and vests - my choice. Denim will be spiced up by lots of stripes. I'm a big stripe lover, so a decent 100% cotton tee and pullover is a must. Don't forget about all the basic tops and tees, I'd go for grey, white, black and navy blue - sounds like nothing new, right? I'm not much of all trends follower - I prefer to pick up the things that are me after all. Pastels aren't always my best friends though this baby blue puff dress caught my heart (already in my wardrobe - an outfit coming soon!). A pair of slip-ons will be great for effortless yet chic looks. 

Summing it up:

* denim
* stripes
* high quality basics
* cool baby blue dress
* pattern slip-ons
+ lovely (healthy) suntan

Have a wonderful weekend! Outfit post coming soon! What are your s/s 14 favourite trends? I can't wait for your opinions!

W końcu udało mi się zabrać do przygotowania wpisu prezentującego moje ulubione trendy na wiosnę/lato 2014. W mojej garderobie nadal przeważać będzie jeans (wszystkie możliwe odcienie!). Boyfriendy, rurki,  poszarpane szorty oraz jeansowa kurtka i kamizelka - dla mnie niezbędne. Idealnym dodatkiem do jeansowych elementów będą nieśmiertelne dla mnie paski. Od zawsze uwielbiam i uwielbiała będą - dlatego porządny pasiasty bawełniany t-shirt zawsze znajdzie dla siebie miejsce w mojej szafie. Ważnym elementem są też basicowe topy i koszulki. Koniecznie białe, czarne, szare czy granatowe. Dlaczego? Bo pasują do wszystkiego! Nie należę do osób, które podążają ślepo za trendami - wolę wybierać ponadczasowe modele, które do mnie pasują. Z pastelami jakoś nie mogę się zaprzyjaźnić, ale ta błękitna sukienka skradła moje serce. Wisi już u mnie na wieszaku więc na dniach Wam ją pokażę. Para płaskich oraz bardzo wygodnych butów typu 'slip-on' nada się do prostych ale ciekawych stylizacji. Ja stawiam na zwierzęce wzory. 

Podsumowując:

* jeans, jeans i jeszcze raz jeans
* paski na koszulkach, topach, sukienkach
* dobre jakościowo topy 'basic'
* super-dziewczęca błękitna sukienka
* płaskie wygodne buty z motywem zwierzęcym
+ ładna (zdrowa) opalenizna

Życzę Wam udanego weekendu. Niebawem pojawi się wpis prezentujący stylizacje. Jakie są Wasze ulubione trendy w tym sezonie? Chętnie poznam Wasze opinie!

5 comments:

  1. piękna jest ta błękitna sukienka!

    ReplyDelete
  2. I want all these things :)

    ReplyDelete
  3. Kamizelkę z tego co pamiętam to chyba już masz :) a no i bluzkę w paski :) No to czekam na stylizacje z resztą rzeczy z Twojej listy :)
    Buziaki ♥
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
  4. No tak, sukienka baby blue to hit tego sezonu :) mega jest :)

    ReplyDelete
  5. świetnie! właśnie trafiłam na Twojego bloga i nie mogę się od niego oderwać, jest naprawdę genialny :) gratuluję i czekam na więcej!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top