Facebook Instagram Instagram

.

.
.

MANGO

Friday, 2 May 2014


The colour of this dress isn't really similar to mango fruit but it kind of makes me think about it. I'm sometimes weird. I have strange word associations, what can I do. Anyway recently I'm a little bit obsessed with mango. I drink mango and strawberry tea, mango flavoured vodka in my drinks, the fruit of course and even the shop - Mango has a wonderful collection this year. I love amost everything. Pictures were taken yesterday on 1st May. I'm so excited cause May is my favourite month of the year... my birthday (not that I still celebrate...but you know!). The weather in May is also the best, warm yet not too hot. The smell of may air is just beyond beautiful. I wish in life we had these buttons like on the remote control: play, pause, stop, rewind, fastforwrd. Yeah, life is not perfect, but it does have perfect moments. Have many times have you wished you could push the pause? or rewind? Ohh, if I were to choose, I'd definately go for a pasue or stop in May... selected moments of course. Have w wonderful May! 

Kolor sukienki w zasadzie nie ma wiele wspólnego z owocem mango ale tak jakoś przeglądając zdjęcia przyszło mi to na myśl. Więc jest - mango! Mam czasami swoje dziwne skojarzenia związane ze słowami, nie ma osoby, która by to podzielała niestety, nic nie poradzę. Tak czy inaczej mam ostatnio mini obsesje na punkcie mango. Herbata o smaku mango i truskawki, wódka smakowa, owoc czy nawet sklep - tegoroczna kolekcja Mango bardzo trafia w moje gusta. Podoba mi się prawie wszystko. Zdjęcia zostały zrobione wczoraj, pierwszego maja. Uwielbiam ten miesiąc, najlepszy w roku, moje urodziny.. (nie żebym aż tak nie mogła się doczekać...no ale wiadomo). Pogoda w maju również jest najlepsza, ciepło ale jeszcze nie upalnie. Zapach majowego powietrza sprawia, że chcę mi się bardziej żyć. Chciałabym żeby w życiu miały zastosowanie takie czarodziejskie przyciski jak na pilocie od telewizora: włącz, stop, pauza, przewiń, cofnij. Ohh, życie nie jest idealne ale składa się z idealnych chwil czy momentów.  Ile razy myśleliście o tym i żałowaliście, że nie można wcisnąć pauzy? albo przewinąć do przodu? Gdybym mogła wybierać, zdecydowanie wcisnęłabym pauzę w maju... w szczególnych momentach, do których zawsze będę wracać myślami. Życzę Wam aby ten maj był wspaniały!

I'm wearing: CHOIES dress | ZARA ballerinas | MANGO jacket, bag



26 comments:

  1. genialna sukienka! kolor zabójczy <3

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz pięknie! Sukienka jest rewelacyjna;)

    ReplyDelete
  3. wspaniała jest ta sukienka! pięknie w niej wyglądasz i fotogeniczna jest też wielce :)
    ja też lubię maj - ale w takie maje, jak ten dziś u mnie za oknem, to mnie się pauzy wciskać nie chce, oj nie :(

    pozdrawiam, Piękna!

    ReplyDelete
    Replies
    1. U mnie w Szczecinie na szczęście pogoda dopisuje... za wyjątkiem chłodnego wiaterku :) dziękuję Ci bardzo :*

      całuję :*

      Delete
  4. Wow, wow, wow!
    Wyglądasz olśniewająco :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się, że jedna z moich ulubionych blogerek zagląda do mnie <3 buziak :*

      Delete
  5. Ooo tez mam ta kiecke! Bedzie w nastepnym poscie, ale chyba na mnie nie wyglada tak dobrze jak na Tobie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mogę się doczekać w takim razie :) Jestem pewna, że będziesz wyglądać świetnie, jak zawsze :*

      Delete
  6. Cudowna stylizacja jak już pisałam na FB :)
    Jestem oczarowana sukienką, wyglądasz prześlicznie!
    Pozdrawiam serdecznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzięki, bardzo się cieszę, że stylizacja przypadła Tobie do gustu :) buziak

      Delete
  7. Ależ masz figurę! Sukienka cudowna :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo, pozdrawiam :*

      Delete
  8. Piękna sukieneczka i nieziemski kolorek - uwielbiam <3

    ReplyDelete
  9. Ojej jaka soczysta kiecka - no pięknie!!!

    ReplyDelete
  10. ślicznie wyglądasz, zastanawiałam się nad tą kiecką ...i dobrze, że jej nie wzięłam :)
    Ja to bym z chęcią wiele razy cofnęła czas :))

    buziaki :*

    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję, dziękuję :) Sukieneczka jest świetna ale nie każdemu pasuje taki fason.

      Buziak!

      Delete
  11. Ja uwielbiam zapach mango w kosmetykach.

    ReplyDelete
  12. piękna sukienka, super całość:)

    ReplyDelete
  13. Rewelacyjnie wyglądasz w tej sukience. Zarówno kolor, jak i fason bardzo do Ciebie pasują :)

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top