Facebook Instagram Instagram

.

.
.

GOOD VIBES ONLY

Monday, 5 May 2014


Happiness is a decision we have to make everyday. Everything starts in your head and you and only you control it and decide to have a good or a bad day. Nothing is bad or good itself, it's just the thinking process that makes it so. This saying is so true. It may be hard at times, but practice makes perfect. How to be happy when you get up early in the morning? When the only thing you want is to get back to your warm and cosy bed? Just find the positive things in any situation you're in. Today's morning was tough for me. After the long May weekend it was just a fight to get back to normal working routine. Then I thought, ohh no, you negative thoughts in my head go away! 

it's a beautiful day
the sun in shining for me
I'm going to learn something new & cool today
a good cup of vanilla coffee will do
workout time
blogging
I'm going to get my baby dog soon

Always, always, always... there is something to be grateful for. Just remember that! 

Szczęście jest decyzją, którą podejmować musimy każdego dnia. Wszystko zaczyna się w naszej głowie i tylko my sami możemy kontrolować i decydować o tym czy nasz dzień będzie dobry lub zły. Nic samo w sobie nie jest ani dobre ani złe, dopiero myślenie takim je czyni. Całkowicie zgadzam się z tym powiedzeniem. Czasami bywa ciężko, ale praktyka czyni mistrza, prawda? Jak tu się cieszyć kiedy trzeba wstać wcześnie rano? kiedy jedyna rzecz jakiej pragniesz to powrót do ciepłego, przytulnego łóżka? Doszukuj się pozytywów w każdej możliwej sytuacji w jakiej się znajdujesz! Dzisiejszy poranek nie był dla mnie łatwy. Po długim majowym lenistwie ciężko było wrócić do normalnego trybu życia. W mojej głowie zaczęły tłoczyć się negatywne myśli oraz emocję. Pomyślałam sobie 'o nieee', nie dam się bo..

mamy dziś taki piękny dzień
słońce tak ładnie dla mnie świeci
nauczę się czegoś nowego i ciekawego
wypiję ulubioną waniliową kawe
poćwiczę 
przygotuję nowy wpis na bloga
i wkrótce będzie ze mną mój wymarzony szczeniaczek

Zawsze, zawsze, powtarzam zawsze... mamy coś za co można być wdzięcznym. Trzeba tylko o tym pamiętać! 


I'm wearing: ROMWE ripped white denim, striped top | H&M tee, slip-ons, denim vest (similar here)  | MANGO bag


Mother's Day Sale
Give yourself or your beloved mom a big treat with 1500+ styles
Up to 70%off. Hurry up!
More than 1500 styles.
Start from May 6th, end on May 12th.
Shop Now!

16 comments:

  1. hehe, ja bardzo często zmuszona jestem walczyć z atakującymi mnie negatywnościami, ale zawsze jakoś - prędzej lub później - udaje mi się je odpędzić ;P
    a wyglądasz - iście majowo :) radośnie :)

    ReplyDelete
  2. Wyglądasz fantastycznie kochana! Piękne buciki <3

    ReplyDelete
  3. Adorable look and shoes ;)

    ReplyDelete
  4. super kochana :) powiedz mi jak z rozmiarówką spodni z Romwe, bo ja się trochę boję zamówić :/

    buziaki ♡
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. No ja dla siebie wzięłam najmniejszy dostępny rozmiar :) I moim zdaniem są idealne. Ogólnie świetna jakość, polecam :)

      Delete
    2. a jak kupujesz w normalnym sklepie to jaki rozmiar? :)

      Delete
    3. W sklepach stacjonarnych kupuję xs, rzadziej xxs :)

      Delete
    4. oh, taki rozmiar to miałam przed ciążą ;(

      Delete
  5. Piękne jest to, co napisałaś :) Wszystko zaczyna się w naszej głowie, a każdy dzień spędzony na narzekaniu, to dzień stracony :)

    ReplyDelete
  6. Zgadzam się! wszystko zależy od naszego nastawienia albo od porannego sms-a... ;)

    ReplyDelete
  7. Prawda! Twój optymizm uwielbiam tak samo jak Twój fantastyczny gust! :)

    ReplyDelete
  8. buty <3


    ps. a u mnie? MAKIJAŻOWO na blogu :)

    ReplyDelete
  9. Super i na luzie. Idealnie na majówkę ;)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  10. Jak ja żałuję ,że nie wzięłam tych butów jak jeszcze były do dostania :(
    Piekne zdjęcia i Ty jak zwykle zachwycająca!!!

    ReplyDelete
  11. Masz rację, wszystko zależy do naszego nastawienia. Ale poranne wstawanie i tak jest dla mnie najbardziej traumatycznym przeżyciem każdego poranka.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top