Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BOYFRIEND JEANS TREND

Tuesday, 20 May 2014


I'm a big fan of denim. It's always in vogue, season after season. Last year, the trend for boyfriend jeans developed. This year, it's even more visible in the shops, streets and on the blogs of course. I tend to choose more feminine models, like skinny jeans but I fell hard for boyfriend jeans anyway. The perfect model is a bit loose, 7/8 length and ripped. I just love it so much. I wouldn't be myself if I didn't get these in my free all time fave colours: white, dark blue and light blue. These shades go with almost everything, so versatile - the most important aspect for me. Then goes 100% cotton. I'm very happy to have these three pairs in my wardrobe. Time to hit the street - light blue jeans, white tee and  black suede heels, plus golden MK watch and little black bag. The world is mine today! :) Do you like this trend? Share your opinions in the comments! Kisses!

Jestem wielką fanką jeansu. Zawsze był, jest i będzie modny. W ubiegłym roku, pojawił się trend na spodnie typu 'boyfriend'. W tym roku, jest to jeszcze bardziej widoczne w sklepach, na ulicach i oczywiście na blogach. Osobiście zawsze wolałam bardziej kobiece modele spodni np. rurki, które przeważają w mojej szafie. Jednak zdecydowałam się też na boyfriendy, trochę urozmaicenia. Po zakupie pierwszej pary wiedziałam już, że była to bardzo trafna decyzja. Idealny dla mnie model: trochę luźny (nie jak wory, bo jestem drobna), długość 7/8 , najlepiej poszarpane. Nie byłabym sobą, gdybym nie zaopatrzyła się w moje 3 ulubione kolory tego modelu: ciemny granat, biel i klasyczny niebieski jeans. Te odcienie pasują niemal do wszystkiego. Uniwersalność jest dla mnie głównym atutem podczas robienia zakupów. Do tego są z bawełny.. 100%. Niezmiernie się cieszę, że udało mi się je dostać! Czas na stylizację - niebieskie jeansy, biały top, zamszowe szpilki, do tego złoty zegarek i mała czarna torebka. Świat dziś należy do mnie! :) Podoba się Wam ten model? Podzielcie się ze mną opiniami w komentarzach. Całuję!


All three pairs can be found in one of my favourite online stores Front Row Shop. If you like minimalism, unusual models, great design and quality - this is the right place for you. Quick delivery!

Wszystkie trzy pary pochodzą ze jednego z moich ulubionych sklepów internetowych, Front Row Shop. Jeśli lubicie minimalizm, klasykę, ciekawe modele i wzory oraz stawiacie na jakość, jest to miejsce dla Was. Wysyłka bardzo szybka!






12 comments:

  1. kojarzysz mi się właśnie z dżinsami i taką swobodną, niewymuszoną prostotą - jak już wczoraj wspominałam ;)
    więc - ten post mnie nie zaskoczył, a jeśli - to pozytywnie ;)
    ja lubię bardzo boyfriendy, będę to powtarzać miliony razy :)! dżins - wolę na kimś niż na sobie, ale też go lubię :)

    ReplyDelete
  2. Białe by mi się przydały ;)

    ReplyDelete
  3. Ja początkowo uważałam, że to nie jest fason dla mnie, dziewczyny plus size. Wystarczyło dobrze się rozejrzeć, znaleźć odpowiedni model i dziś nie wyobrażam sobie już mojej szafy bez boyfriendów :)

    ReplyDelete
  4. Białe ,że tez wcześniej nie wpadłam ,że jeszcze takich mi brakuje -UWIELBIAM!!!

    ReplyDelete
  5. Są świetne! Czekam na stylizację z ich wykorzystaniem! :)))

    ReplyDelete
  6. Też uwielbiam ten sklep kochana, a spodenki są rewelacyjne!

    ReplyDelete
  7. These look great! Think my favourite is the white pair - really need to invest in some for summer!
    Hope you're well and stop by sometime! Sarah, x

    sarahamyruth.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. ja właśnie dzisiaj zakupilam sobie takiego typu spodnie;)

    ReplyDelete
  9. Te klasczne ciemno niebieskie sa po prostu idealne!!!

    ReplyDelete
  10. Ja jakoś nie mam przekonania do tego modelu - ale pewnie musiałabym przymierzyć, żeby wyrobić sobie zdanie ostatecznie. Na razie się bronię.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top