Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BLAME IT ON THE MOON

Sunday, 11 May 2014

Some time ago I told you how much I love dresses. Yeap, that's so true. I've got lots of these in my wardrobe and enjoy wearing them. I believe that women are meant to wear dresses as often as possible. It's not possible every day, at least not for me...but whenever I have a chance I put on a little dress. This one in baby blue totally caught my heart... to the point that I already ordered the same model in black. Wearing it, I just felt like a princess. First, I thought of setting it with high heels but decided to dress it down a little. With flat sparkly sandals it's more of an everyday option. Danced a bit again, had much fun taking the pictures (350 photos taken, by the way). Today, it was all about housework...cleaning, cooking, ironing & home spa time now - doing my nails, watermelon peeling and body butter. I have to indulge myself a little sometimes, especially on hard days like today. Let's blame it on the weather, or the Moon. Goodnight & enjoy the song by Katie Melua.

Jakiś czas temu wspominałam (pewnie nie raz..), że bardzo lubię nosić sukienki. Tak bardzo bardzo. W szafie mam ich mnóstwo, nigdy dość. Uważam, że kobiety zostały stworzone do ich noszenia i powinny robić to możliwie jak najczęściej.  Niestety nie jest to możliwe codziennie, nie dla mnie... ale kiedy tylko mam okazję - zakładam kieckę. Dzisiejsza sukienka skradła moje serce do tego stopnia, że zamówiłam już identyczną tylko czarną. Mając ją na sobie czułam się trochę jak księżniczka. Na początku myślałam aby zestawić ją z butami na obcasie, ostatecznie aby końcowy efekt był bardziej codzienny założyłam płaskie mieniące się sandały. Znowu trochę się roztańczyłam.. dobra zabawa i dużo śmiechu to podstawa. Miejsce, w którym robione były zdjęcia jest raczej mało uczęszczane przez kogokolwiek.. więc mogłam szaleć, być w 100% sobą.  Tak przy okazji, jedyne 350 zdjęć! Dziś dzień minął mi na pracach domowych.. sprzątanie, pranie, prasowanie.. teraz mini spa domowe - paznokcie, peeling i masło do ciała o zapachu arbuzowym poprawi humor. Czasami trzeba sobie dogodzić bardziej.. szczególnie w średnie dni jak ten. Zwalę winę na pogodę, albo na Księżyc.

I'm wearing: ROMWE baby blue dress | ZARA sparkly sandals (s/s13) | MANGO bag 



12 comments:

  1. Sukienka ma przepiękny kolor, a ty wyglądasz w niej świetnie! :)

    ReplyDelete
  2. Kolejna prześliczna stylizacja, może dlatego że ja też kocham sukienki :) Wyglądasz zjawiskowo! Pozdrawiam serdecznie :)

    ReplyDelete
  3. wspaniała jest ta sukienka! cudownie w niej wyglądasz!

    ReplyDelete
  4. Ale pięknie wygladasz! Nie mogę się napatrzeć :)
    Cudowna jest ta sukienka :)
    Buziaki
    www.mint-bee.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz tak słodko, że mam ochotę Cię przytulić :) to jeden z moich ulubionych kolorów ♥

    ReplyDelete
  6. A PERFECT dress! So adorable pictures

    ReplyDelete
  7. Tak dziewczęco i delikatnie - pięknie!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top