Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

B-day GIRL

Monday, 12 May 2014


Yeah, it's my birthday today. I turned this kind of age...which shouldn't be celebrated by a woman too much. Ohh, I'm just kidding. Anyway, this is my today so far. Lots of white tulips everywhere, yummy strawberries treat, sipping coffee, blogging, online shopping and the smell of Victoria's Secret body mist I got from my lovely friend Anna (Sweetheart turn on your blog again so I can link it here! :*). My little tradition - getting a birthday present...'from myself for myself' this year is very special. I'm giving myself a puppy, French bulldog. The process of finding the right one isn't as easy as I had imagined it before. Anyway, the puppy is coming soon, already decided. It will be black & white. I hope to show him/her on the blog soon. And I also hope to keep the fashion blog instead of my-French-bulldog's-everyday-life blog! That one will be tough! All the best for you & me on this cool day. Cuteness overload is expected to take place soon!

PS. A big thank you for all the wishes I got via Facebook, e-mail or Instagram.

Tak więc dziś są urodziny, moje. Osiągnęłam już taki wiek, w którym kobieta za bardzo świętować nie powinna. Hmm, trochę sobie żartuję oczywiście. Jak dotąd dzień wygląda następująco.. ulubione białe tulipany wszędzie, soczyste truskawki na deser, kawka, blog, zakupy online i zapach mgiełki do ciała, którą podarowała mi moja kochana koleżanka Anna. Moja urodzinowa tradycja, czyli prezent 'ode mnie, dla mnie' będzie w tym roku wyjątkowa. Podaruję sobie szczeniaczka, buldożka francuskiego. Znalezienie 'tego jedynego' nie jest tak proste jak to sobie wcześniej wyobrażałam. Tak czy inaczej, szczeniak pojawi się niebawem - już postanowione. Będzie łaciaty, czarno-biały. Mam nadzieję, że już niedługo pokaże go/ją na blogu. Mam też nadzieję, że nadal będę w stanie prowadzić bloga o tematyce modowej  zamiast czegoś w rodzaju 'dzień z życia mojego buldoga francuskiego'. Nie będzie łatwo, psa jeszcze nie mam a faza jest ogromna. Wszystkiego najlepszego dla Was i dla mnie w tym fajnym dniu. Przeciążenie z powodu nadmiaru szczęścia przewidywane wkrótce! 

PS. Dziękuję za wszystkie facebookowe, e-mailowe oraz instagramowe życzenia!

10 comments:

  1. Jeszcze raz WSZYSTKIEGO CO NAJLEPSZE, Kochana!! :*

    ReplyDelete
  2. Ależ klimatyczne zdjęcia kochana! Piękne!

    ReplyDelete
  3. Wszystkiego najlepszego :)
    Buldogi są prześliczne i sama bardzo takiego chciałam mieć, a trafił do mnie uroczy spanielek:)
    Buziaki

    ReplyDelete
  4. Jak słodko....pasuje to do Twojej osoby :) ♥

    ReplyDelete
  5. I oczywiście życzę Ci pozytywnej energii, samych radosnych chwil i spełnienia marzeń!!! ps. oraz grzecznego pieska :)

    ReplyDelete
  6. Wszystkiego najlepszego! ;*

    ReplyDelete
  7. Wszystkiego wszystkiego dobrego ;)

    ReplyDelete
  8. Jeszcze raz wszystkiego najlepszego :*
    Buziaki

    ReplyDelete
  9. Wszystkiego najlepszego Ci życzę - spełnienia marzeń.

    ReplyDelete
  10. Wszystkiego czego sobie tylko życzysz ;-) cudowny piesek, taki przesłodki, chce go!

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;)

    http://enormouslycheap.blogspot.com/

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top