Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

TAKE IT EASY

Sunday, 27 April 2014


I like this special feeling I get when I accomplish something. I plan things quite often and have million ideas in a minute. You can imagine how hard it can be to do everything I want. But.. sometimes I finally put my hand on the thing and do it. I got this postive feeling this weekend. Completed a few projects that have been bothering me lately. I put things around me in order, decreased the number of clothes in my wardrobe a bit. Things seem fresh and new once again. The air is so light even though I still don't know answers to many of my big questions. We spend too much time over-analysing and over-thinking. Such a dangerous thing! Sometimes all we can do is just leave the things the way they are. What is meant to be will always find its way, right? Let's just enjoy the ride. It's a wonderful life.

Lubię to uczucie kiedy uda mi się  doprowadzić coś do końca. Często robię plany i mam milion pomysłów na minutę. Dlatego nie jest mi łatwo dokonać wszystkiego czego bym chciała, życia mi na to niestety nie starczy. Jeszcze się z tym nie pogodziłam. Czasami jednak zbieram się w sobie i wprowadzam pewne rzeczy w życie. Takie oto pozytywne odczucia mam po tym weekendzie. Udało mi się załatwić parę spraw, które męczyły mnie od jakiegoś czasu.  Poukładałam rzeczy do okoła, zmniejszyłam objętość mojej szafy i czuję się lepiej. Wszystko wydaje się świeże i nowe. Powietrze jest lżejsze. Wciąż nie znam odpowiedzi na wszystkie nurtujące mnie pytania ale jest w tym jakiś urok. Za dużo czasu spędzamy na analizowaniu i rozmyślaniu. Czasem robi się to niebezpieczne! Pewne rzeczy lepiej pozostawić samym sobie. Co ma być i tak będzie, nie ominie nas. Dlatego cieszmy się tym co mamy dziś, bo to sprawia, że życie jest piękne. 

I'm wearing: ZARA sweater, jeans, bag | STRADIVARIUS sneakers | MICHAEL KORS watch



22 comments:

  1. jejku ale ślicznie wyglądasz. dawno mnie tu u ciebie nie było :(
    przecudne buciki
    obserwuje i liczę na rewanż :)
    Martysia w nowej odsłonie: http://mar-tyska.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo :) zaraz zerknę do Ciebie :)

      Delete
  2. Bardzo mi się podoba, prosto, ale ładnie :).
    http://midnightmargaret.blogspot.com/2014/04/modowa-bitwa-miast.html
    http://krakow.naszemiasto.pl/plebiscyt/karta/midnight-httpmidnightmargaretblogspotcom-malgorzata-krol,8946,192814,t,id,kid.html

    ReplyDelete
  3. Beautiful pictures, loving these pastel pink shoes :) x

    http://colorfullightning.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. wspaniale wyglądasz :) niby taka prosta rzecz, jak gruby sweter, a dzięki swojemu splotowi - cieszy oko :)
    pozdrawiam Cię!

    ReplyDelete
  5. Ubóstwiam takie sweterki, najlepszy krój ever :) Trampeczki też chętnie bym przygarnęła. Pozdrawiam cieplutko :*

    ReplyDelete
  6. Piękne zdjęcia kochana ;) buziaki

    ReplyDelete
  7. Kochana bardzo ładnie wyglądasz, kolor swetra idealnie CI pasuje :)))

    Kiedy kawka? :*

    Buziaki ♡
    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) A czy ja dobrze pamiętam, że Ty kawy nie lubisz? :) Odezwę się do Ciebie :)

      Delete
    2. a no nie lubię, to niech będzie herbatka :)))

      Delete
  8. Wszystko cudowne - milion razy TAAAAK! :)

    ReplyDelete
  9. O tak, doprowadzenie spraw do końca zawsze daje jakąś satysfakcję.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ooo tak :) to poczucie spełnienia!

      buziak :*

      Delete
  10. Mam nadzieję ze w blogosferze znajdziesz daleko. Masz super styl i widzę ze "darmoszki" nie kroluja u Ciebie. I bardzo cie za to cenie;) pozdrawiam i powodzenia Lil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję :) Podoba mi się jak to nazwałaś.. Jest coś w tym.. dużo blogów jest prowadzonych tylko po to by dostać coś za 'free'. Ale przecież nie o to chodzi.. :) Dzięki za poświecenie czasu na zostawienie tego komentarza!

      Udanego weekendu!

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
  11. Great post and lovely outfit. As always my dear! :) <3

    ReplyDelete
  12. cudownie Ci w takiej kolorystyce.
    aż zazdroszczę sweterka, bo prezentujesz się w nim doskonale.

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top