Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

HALCYON

Wednesday, 16 April 2014

Hello! Spring mood again. I guess it's not going to change any soon. I'm just over the moon because of the weather. The weekend is going to be wonderful. Since it's Easter time I'm going to visit my parents, who live at the seaside. Long conversations with my mum and sister. Walking and morning jogging on the beach with my dog. I can't wait! It's going to be so very lovely that I can't really find the right words to describe my happiness. Halcyon days!  I'm leaving tomorrow so I have to take care of packing. My suitcase is waiting for me and well, I hate this part. There are so many things I need to take: my laptop, camera, lots of clothes cause weather can be pretty changable at the seaside and the most important part the gifts. I always prepare some nice surprises for my nearest and dearest when I visit them. Oh, I'll do that in the evening.. this day is so beautiful I'm not going to waste it. I can't forget the new soundtrack for my journey - the best part of travelling. Music on, world off. Any special holiday plans?

Dziś kolejna część wiosennego nastroju, który zawładnął mną i moją garderobą na dobre. Raczej prędko się to nie zmieni. Jestem przeszczęśliwa w związku z pogodą i zbliżającym się świątecznym czasem. Weekend zapowiada się bardzo miło. Wybieram się do moich rodziców, którzy mieszkają nad morzem. Długie rozmowy z mamą i siostrą, spacery i poranne bieganie po plaży z moim psem - chwilo trwaj! Nie mogę się doczekać i nie znam słów, które wyraziłyby moją euforię. Po prostu błogi czas! Wyruszam jutro więc czeka mnie pakowanie, czego bardzo nie lubię. Muszę zabrać tyyyle rzeczy: komputer, aparat, mnóstwo ciuchów bo pogoda nad morzem lubi być nieprzewidywalna, no i najważniejsze to prezenty. Zawsze przygotowuję dla moich najbliższych jakieś niespodzianki . Spakuję się późno wieczorem, nie będę marnować tego pięknego dnia. Teraz zadbam o muzykę, której będę słuchać w pociągu - moja ulubiona część podróżowania, czas na  przemyślenia.  Macie jakieś szczególne plany na święta?

I'm wearing: ROMWE dress | ZARA ballerinas | MANGO bag | MICHAEL KORS watch


16 comments:

  1. Ale tu pięknie u Ciebie. Śliczna sukienka. A zdjęcia sa wprost magiczne! :)

    ReplyDelete
  2. cute dress!

    www.bstylevoyage.blogspot.com
    xx

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz!:) Też bym chciała móc tak lekko się ubrac.. ale musze sobie jeszcze poczekac pomimo słońca jest zimno:(

    Sparkle's World

    ReplyDelete
  4. Magicznie tu u Ciebie. Wiosenna aura sprzyja nam wszystkim :) pozdrawiam Cie i sledze w miare mozliwosci (codziennie) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dokładnie... wiosenna aura zmienia wszystko :) Bardzo mi miło, że do mnie zaglądasz.. też staram się jak najczęściej odwiedzać Ciebie :*

      Delete
  5. wspaniale wyglądasz w tej sukieneczce :)!
    odpoczywaj u rodziców i ładuj akumulatory :) ja też mam zamiar odpocząć w czasie Świąt - takie moje plany ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję :) Taki właśnie mam zamiar, Tobie też życzę spokoju i odpoczynku :*

      ściskam :*

      Delete
  6. o, masz teraz dwie identyczne kiecki :) cała biała mi się bardziej podoba :) buziaki :*

    www.aliceFashion.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Identyczne? Alice Fashion czas do okulisty biec :) :P buziaki :*

      Delete
    2. hehe krój ten sam, różnią się jedynie kolorem falbanki :P buzka

      Delete
  7. the dress is amazing
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top