Facebook Instagram Instagram

.

.
.

BITTER SWEET

Sunday, 13 April 2014

The Spring has come and it will stay here for good. You can see it in my girly spring-like outfit. The dresses & skirts season is about to begin. Bare legs, tanned skin, sunshine, strawberries, seaside and all the little things that make us happy. It was a hard week for me, I think I take things too seriously sometimes, worrying too much and too often. Too many 'toos' in this sentence as well. Anyway, let's make it a lesson learnt - my happiness in more important than unhappiness of someone else. Be soft and don't let the world make you hard. Don't let the bitterness steal your sweetness. I think I should take up yoga. I've heard some good opinions. What do you think about it? Have you ever practised yoga? Have a nice day with lots of sunshine! 

Wiosna jest z nami na dobre! Widać to także po moich dzisiejszych zdjęciach. Propozycja bardzo dziewczęca i wiosenna. Sezon sukienkowo-spódniczkowy dopiero się rozpoczyna. Gołe nogi, opalone ciało, truskawki, słońce, morze i wszystkie inne małe rzeczy sprawiające tyyyle radości.  Ten tydzień był dla mnie bardzo bardzo ciężki. Doszłam do wniosku, że pewne rzeczy traktuję zbyt poważnie, zbyt dużo i zbyt często się martwię. Słowa 'zbyt' w tym zdaniu użyłam też zbyt wiele razy. Tak czy inaczej, kolejna lekcja za mną - moje szczęście jest ważniejsze niż niezadowolenie kogoś innego. Nie traćmy swojej wrażliwości, nie dajmy się zmienić na gorszą wersję nas. Nigdy nie pozwolę na to by gorycz w innych.. odebrała mi moją 'słodycz'. Słyszałam ostatnio dużo dobrego na temat jogi i tak się zastanawiam.. może to coś dla mnie. Macie jakieś opinię i doświadczenie w tym temacie? Chętnie się czegoś od Was dowiem. Miłego dnia i dużo słońca!

I'm wearing: ROMWE dress (smilar here and here)| PERSUNMALL awesome leo shoes | MANGO bag | MICHAEL KORS watch | INGLOT lipstick 110


21 comments:

  1. Choruję od dawna na taką białą sukienkę. Ślicznie wyglądasz.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  2. bardzo kobieco i wiosennie wyglądasz :) nie pomogę Ci z jogą, bo nigdy z nią niczego wspólnego nie miałam ;) ja, to mogę najwyżej kilka książek do czytania polecić - na tym się znam ;P
    ach, i też się martwię często zbyt mocno, zbyt często i zbyt wieloma rzeczami ;) jak robi się naprawdę ciepło, to mi mija ;)

    ściskam bardzo! i bardzo wiosennie ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uwielbiam czytać Twoje komentarze :) A co do książek to bardzo chętnie zapoznam się z tym co polecasz? :) Mam nadzieję, że moje zmartwienia też zostaną rozwiane przez letni wiaterek już niedługo :)

      też ściskam :*

      Delete
  3. Jaka uśmiechnięta! No proszę ;) Pogoda bardzo sprzyja dobrym nastrojom i przysłania bez sensowne smutki, stylizacja najpiękniejsza! ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zdecydowanie...nic nie wpływa lepiej na samopoczucie niż słońce :)

      Pozdrawiam

      Delete
  4. Przepięknie ;))
    balerinki są świetne a sukienka <3

    ReplyDelete
  5. OMG!!!Ale Ci cieplutko !!!To już nie wiosenny zestaw to letni zestaw!!!
    Jest pięknie,sukienka mega!
    A ja chce takie balerinki!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. No niech będzie...poniosło mnie i chcę już lato! :) Dziękuję!

      Buziaki :*

      Delete
  6. Niesamowicie wyglądasz w tej sukience ! <3

    ReplyDelete
  7. The dress is cute and perfect for you! I want summer now seeing your pictures. And love the shoes! :) Oh and one thing I noticed many times now, your make-up! Did you ever consider to do a make up post? x

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sweetheart! And actually, yes, I've been thinking about a make-up post. I'll finally get myself to do it :)

      Love. love :*

      Delete
  8. Pieknie i jakie nóżki opalone :-)

    ReplyDelete
  9. "Nigdy nie pozwolę na to by gorycz w innych.. odebrała mi moją 'słodycz'." - DOKŁADNIE!! Świetnie ujęte :) Stosujesz coś brązującego, że masz takie..nieblade nogi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jakoś mnie znowu wzięło na przemyślenia :) Nie stosuję nic brązującego, byłam 2 razy na solarium..nogi jakoś zawsze szybko mi się opalają. Ale mogę polecić Ci fajny balsam, który wyrównuje koloryt skóry Bielenda, Color Control, Body Perfector CC Cream 10 in 1 :) Świetny produkt za niewielkie pieniądze.

      Buziaki :*

      Delete
    2. o własnie tez miałam się spytać o Twoje ślicznie opalone nogi :)) moje się słabo opalają :( ślicznie Ci w tej sukience :)))
      :* buziaki

      Delete
  10. Bardzo dobre wnioski - każdy musi dojść do nich sam, ale trzeba pamiętać, że życie mamy jedno i żyjemy przede wszystkim dla siebie.

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top