Facebook Fashiolista Google + Instagram Instagram

.

.
.

BEAUTIFUL CHAOS

Friday, 4 April 2014
 

By nature I'm a very well-organised person. I like order above all, I just can't function having any kind of mess around me. It's not only about the material things in my flat but my life generally. I love living in harmony, I need peace of mind and security. Well, it makes me quite a normal girl I suppose but sometimes I'm quite difficult to be around. Ohh, yes! I wouldn't call myself a perfectionist or pedant but I'm really close to becoming one. I just like things to be simple and perfect, there is no point in wanting anything less than that. Mediocrity isn't for me.  We should always desire everything or nothing & dream big. If your dreams don't scare you, it means the aren't big enough. My dreams do make me shiver and also make me feel alive! My style definately reflects my personality. Minimalism, simplicity and sophistication at the same time. Loving stability and craving changes, all these contradictions represent me well. I'm not perfect and I sometimes  love the chaos in me. 

Z natury jestem bardzo dobrze zorganizowana  i ponad wszystko kocham porządek. Gdy wokół mnie pojawia się jakikolwiek bałagan dosłownie nie jestem w stanie funkcjonować. Pamiętam jak byłam jeszcze na studiach, sesja, egzaminy trzeba się uczyć..zawsze zanim się za to zabrałam musiałam stworzyć sobie idealne warunki. Cisza, spokój, porządek - dopiero mogłam się skupić. Z porządkiem nie chodzi mi tutaj tylko o rzeczy materialne, poukładane bluzki czy czyste mieszkanie, odnosi się to do całokształtu mojego życia. Lubię harmonie, spokój ducha i poczucie bezpieczeństwa. Zdaję się, że całkiem normalna ze mnie dziewczyna ale czasami ciężko ze mną wytrzymać. Ooo tak! Nie nazwałabym się perfekcjonistką czy pedantką, ale dokładnie w taką stronę to wszystko zmierza. Walczę ze sobą jak mogę. Ale nie poradzę nic na to, ze lubię rzeczy proste..zmierzające ku perfekcji. Nie widzę sensu w pragnieniu czegokolwiek pomiędzy. Przeciętność nie jest dla mnie. Zawsze musimy mieć odwagę pragnąć wszystkiego co najlepsze. Wszystko albo nic! Jeżeli nasze marzenia nas nie przerażają, oznacza to, że nie są wystarczająco duże. Moje sprawiają, że aż ciarki czasem mnie przechodzą..może ze strachu, że ich nie spełnię? Nie wiem, ale napędzają mnie one do życia i to jest piękne. Mój styl zdecydowanie odzwierciedla moją osobowość. Minimalizm, prostota i wyszukanie w jednym. Kocham stabilizację i równocześnie pragnę zmian, takie oto sprzeczności we mnie siedzą. Nie jestem idealna ale lubię ten chaos wewnątrz mnie, czasami.

I'm wearing: ZARA top, jeans | MANGO jacket, bag | BORNPRETTY watch

If you like the white watch I'm wearing in the pictures you can get it here. Different colours available. I have a special 10% discount code for you: DASPC10 :)

Jeśli spodobał się Wam minimalistyczny zegarek, który mam na zdjęciach w dzisiejszej jak i poprzedniej stylizacji, możecie go dostać tutaj. Zdobyłam dla Was specjalny kod ze zniżką 10%: DASPC10 :)



15 comments:

  1. świetnie wyglądasz! p.s. super szablon bloga! :)

    ReplyDelete
  2. mam bardzo podobnie z tym spokojem i stabilizacją :) i też lubię harmonię, lubię, jak to, co sobie wywalczyłam, albo co osiągnęłam w jakichś trudach nadal trwa, nie lubię, jak - nie z mojej winy zwłaszcza! - to się rozpada i znika :(
    tyczy się to u mnie pracy, życia codziennego i relacji z bliskimi mi osobami.
    lubię też, kiedy wszystkie drobne i radujące mnie rzeczy ciągle są ze mną :)

    nie wiem, natomiast, czy z wielką ochotą wypatruję zmian ;) jestem defetystką ;P często wydaje mi się, że jak przyjdzie już coś nowego, to nie będzie dobre ;P lękliwa ze mnie istota ;P
    i czasem nie mam siły albo odwagi na to, aby walczyć o to, aby było mi jeszcze lepiej, nawet, jeśli jest dobrze :(
    także - jeśli Ty masz w sobie wiele takiej siły, to bardzo Ci zazdroszczę ;)
    ja, często, naprawdę pozostaję przy minimalizmie ;P

    a co do minimalizmu ubraniowego, to bardzo go lubię i cenię, dlatego to, jak wyglądasz na tych zdjęciach bardzo przypadło mi do gustu :)
    lubię już prostotę tych dżinsów! są bardzo klasyczne i wydają się grube, porządne. od dawna szukam takich spodni ;) te Twoje są z ZARY, to pewnie jak większość zarowych spodni nie pasowałyby na mnie kompletnie ;P

    a zegarek ładny, ale... zegarków nie noszę ;P

    P.S. odpisane u mnie o obiektywie ;P

    ściskam!

    ReplyDelete
  3. uwielbiam boyfriendy, mimo że sama ich nie mam :) może obserwacja?

    ReplyDelete
  4. Fajnie wyglądasz w tych spodniach. Bardzo przyjemny zestaw na co dzień

    ReplyDelete
  5. fajnie :) sliczny zegarek, a butki skad?

    www.alicefashion.pl

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję.. Zapomniałam napisać o butach.. są z Zary :)

      buziaki :*

      Delete
  6. Mam identycznie, gdy woku mnie jest bałagan nie potrafię normalnie funkcjonować ;) świetne spodnie !

    ReplyDelete
  7. Uwielbiam takie proste, nieprzekombinowane zestawy!!

    ReplyDelete
  8. SUPERRRR SWIETNE POŁACZENIE:*

    pozdrawiam, Ola

    ReplyDelete
  9. Ja jestem z natury bałaganiarą, ale... jak przychodziło do nauki, to zawsze musiałam najpierw posprzątać przestrzeń dokoła mnie.

    ReplyDelete
  10. Slicznie wygladasz i rzadko sie wypowiadam ale zagladam czesto i na tel i na kompie i na insta....w spodniach jestrm zakochanaczy dalabys mi linka do nich lil

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cieszę się bardzo, że do mnie zaglądasz, dziękuję :) Spodnie kupiłam w grudniu na wyprzedaży w Zarze i niestety nie są już dostępne. Poszukam czegoś podobnego i jak znajdę, dam znać :)

      Pozdrawiam,
      Daria

      Delete
    2. Dziękuję

      Delete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top