Facebook Instagram Instagram

.

.
.

SPONTANEOUS

Sunday, 16 March 2014

The best things are usually the spontaneous ones. You can't plan everything and I'm really happy about that. So this is what happened this weekend. Together with our friends we decided to go to Berlin on Saturday. The trip was really fun! Such a beautiful city, we're coming back soon. Weather was a bit of disappointment but yeah we did it! Then in the evening a little party, which was also amazing. I needed it so much! Dancing all night, walking around the city looking for something nice to eat & ending up eating hot-dogs from the petrol station . Life can be pretty amazing! Hope my freinds enjoyed this weekend as much as I did! Thank you! Now, it's about time to get ready for the hard week ahead of me. Nobody said it was going to be easy, right? Definately, it's going to be worth it. Love!

Wszystko to co najlepsze, wiąże się zwykle z elementem spontaniczności, która jest tak bardzo ważna w życiu. Wszystkiego nie da się zaplanować (z czego się bardzo cieszę!). Tak więc ten weekend był właśnie taki: spontaniczny i pełen przygód. W sobotę ze znajomymi wybraliśmy się do Berlina. Było dużo śmiechu i bardzo wiało. Pogoda trochę nas zawiodła ale daliśmy radę. Piękne miasto dlatego w lipcu planujemy kolejną wycieczkę. Wieczorem, impreza... po całym dniu chodzenia po Berlinie, do tej pory nie mam pojęcia skąd było w nas tyle energii. Jednak tego było mi trzeba - 'dancing all night'. Potem wielkie poszukiwanie czegoś dobrego do jedzenia, koniec końców jedzenie hot-dogów na stacji benzynowej (mieliśmy dosyć pizzy, a w nocy ciężko było o coś innego). Było świetnie! Mam nadzieję, że wszyscy bawili się tak dobrze jak ja. Dziękuję! Teraz, najwyższa pora szykować się na ciężki tydzień pracy. Nikt nie mówił, że będzie łatwo, prawda? Jedno jest pewne, warto. Ściskam!

I'm wearing: ZARA denim shirt | STEVE MADDEN leopard loafers | CHOIES skirt | MICHAEL KORS watch



16 comments:

  1. Znowu bardzo podobają mi się Twoje buty!

    ReplyDelete
  2. Great outfit Daria! And yeah spontaneous things are always the best! :) and Berlin is a lovely city.

    ReplyDelete
  3. wow,zazdroszczę tego weekendu! a zestaw idealny. nic dodać,nic ująć :)

    ReplyDelete
  4. Świetna stylizacja, kocham koszule jeansowe mogła bym chodzić w nich no może nie codziennie ale na pewno co drugi dzień :)

    ReplyDelete
  5. cudowny zestaw! :)

    chciałam poinformować o tym, że zmieniłam nazwę bloga: www.bezpiecznaa-przystan.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Pięknie! Niesamowicie wyglądasz w tej spódniczce kochana i te nóżki <3 Buziaki :*

    ReplyDelete
  7. świetny zestaw, piękna spódniczka :))

    ReplyDelete
  8. i agree! spontaneity is actually the best. Looove those shoes girl!
    hope you stop by sometime!

    xx shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Spontaniczne pomysły są zazwyczaj najlepsze.

    ReplyDelete
  10. pięknie
    śliczne buciki :)


    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    ReplyDelete
  11. Świetna spódniczka ! ;)

    zapraszam do siebie, www.desirrrre.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Cudownie! Spódniczka się świetnie układa. Jaką był je się zamawiać przez internet, ze nie grafie z rozmiarem lub jakością.
    Einhorm

    ReplyDelete
  13. w takim razie - zazdroszczę spontaniczności, ja jestem lękliwą Mar i nawet spontaniczny weekendowy wypad nad morze przyprawia mnie o ciarki i wyszukuję przynajmniej dwadzieścia minusów takiej nie do końca zaplanowanej wyprawy ;P

    czy to spódnicowe cudo jest z neoprenu? jeśli tak, to jej także zazdroszczę - wczoraj mierzyłam piękną sukienkę z neoprenu, ale niestety - była mało wymiarowa i ja nadal nie mam niczego z tego materiału :( a tak na niego choruję :(

    ach, byłabym zapomniała - Twój komentarz u mnie! zawstydziłam się. i nawet rumieniec się pojawił.
    a ja tylko prawdę szczerą u Ciebie napisałam :)!

    o, właśnie - tu też mnie brwiami zachwycasz ;)

    pozdrawiam!

    ReplyDelete

Dziękuję za wszystkie komentarze!

Thank you for all of your lovely comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Back To Top